Die haalt meetpunt 1 niet eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:51 schreef Jovatov het volgende:
Ik geef Dumoulin weinig kans in de regen met die bochten met zn pols
Leontien twijfelde ook gigantisch in Athene na de val op de wegrit voor de tijdrit. Resultaat: goud en dik ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:51 schreef TLC het volgende:
Als Tom zegt dat ie twijfelt kan er een kruis doorheen
Het is daar ook winterquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:48 schreef byah het volgende:
Wat een hondenweer, lijkt wel een novemberdag in Nederland
Nee, Froome is daar de absolute god in natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:51 schreef Jovatov het volgende:
Ik geef Dumoulin weinig kans in de regen met die bochten met zn pols
Zou hij fan zijn van Fernando?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Renaat gaat ook het baanwielrennen doen, feest.
AvVquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niemand gaat voluit in zulke afdaling hoor
Zal wel verplicht zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:52 schreef Dennism het volgende:
Wel opvallend inderdaad dat ze volgens mij allemaal dicht wiel kiezen
Tom zegt toch altijd dat hij twijfelt? Maar de omstandigheden zijn iig niet ideaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:51 schreef TLC het volgende:
Als Tom zegt dat ie twijfelt kan er een kruis doorheen
Hij start toch wel zeker?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tom zegt toch altijd dat hij twijfelt? Maar de omstandigheden zijn iig niet ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |