Wat een held.quote:
Terwijl het wel een Colombiaan is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een held.
Alleen een beetje jammer dat hij nog slechter kon sturen van Wielco.
Ben jij dé EA hatende pino?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:42 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Ben jij dé EA hatende pino?![]()
Want? Heeft hij ook meteen een excuus om geen Vuelta te doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:42 schreef TLC het volgende:
Met die omstandigheden zal ook Froome niet al te veel risico nemen denk ik
Ik pak de Martén-bingokaart erbij.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:45 schreef Pino112 het volgende:
Dat podiumGaan er vast nog wel een paar vanaf.
zolang het maar geen nederlanders zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:45 schreef Pino112 het volgende:
Dat podiumGaan er vast nog wel een paar vanaf vallen.
Hoe dik is Anna?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:46 schreef TheArt het volgende:
Duidelijk dat bij de vrouwen de lichtgewichten flink in het nadeel zijn.
En als ze vallen laat het dan de concurrenten zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zolang het maar geen nederlanders zijn
Misschien moeten we daarom eerder op Van Dijk rekenen dan op Van der Breggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:46 schreef TheArt het volgende:
Dan hadden we Tom vast af kunnen schrijven dus ik vind t wel primaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:46 schreef Sked het volgende:
Jammer eigenlijk dat ze niet over de stenen hoeven.
Dus stijgen de kansen van Cancellara en Phinney.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:46 schreef TheArt het volgende:
Dan had Froome demonstratief in zijn bed blijven liggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:46 schreef Sked het volgende:
Jammer eigenlijk dat ze niet over de stenen hoeven.
Valt mee. De echte lichtgewichten als Pooley en Stevens zijn meer in het nadeel.quote:
Hou je even op met je Phinney?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dus stijgen de kansen van Cancellara en Phinney.
Google zegt me 56kg.......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |