Die jongen is van alle markten thuis.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:29 schreef showtimer het volgende:
Sjoerd over wielrennen, het wordt steeds gekker
Idd. En geen valpartijen van belangrijke renners.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk geen sterk veranderlijk weer
Denk dat het geen teleurstelling zou zijn. Vooral ook vanwege Tom's blessure.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:26 schreef Columbiafan het volgende:
Is minder dan dubbel goud een teleurstelling? Of kunnen we ook leven met 1 maal goud, 1 maal zilver en 1 maal brons?
ronde van de Ain? Is serieuze koers volgens Dukroot.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:30 schreef Koffieplanter het volgende:
De echte sensatie speelt zich vandaag natuurlijk af in de Ain, waar Carapaz alles op een hoop gaat fietsen.
Omdat ze maar 1 rondje rijden i.p.v. 2.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:33 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Waarom is het parcours voor vrouwen bijna tweemaal zo klein?
Vrouwen zijn 2x zo zwak.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:33 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Waarom is het parcours voor vrouwen bijna tweemaal zo klein?
Het is een vlakke rit, dus dat lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:30 schreef Koffieplanter het volgende:
De echte sensatie speelt zich vandaag natuurlijk af in de Ain, waar Carapaz alles op een hoop gaat fietsen.
dat was het andere parcoursquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:33 schreef byah het volgende:
Mag toch hopen dat de afdalingen niet zo gevaarlijk zijn als afgelopen weekend
O, ja logischquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat ze maar 1 rondje rijden i.p.v. 2.
Hij zal uiteindelijk ook wel moeten knechten voor die lul met die lelijke knopjes in z'n oor.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is een vlakke rit, dus dat lijkt me heel sterk.
Hij doet het beter dan ik dacht.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die jongen is van alle markten thuis.
Die Soler lijkt me dus echt een enorme sukkel. Totaal niet vergelijkbaar met zijn Colombiaanse naamgenoot.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij zal uiteindelijk ook wel moeten knechten voor die lul met die lelijke knopjes in z'n oor.
Deze Soler kan wel sturen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Soler lijkt me dus echt een enorme sukkel. Totaal niet vergelijkbaar met zijn Colombiaanse naamgenoot.
El Lancero.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Soler lijkt me dus echt een enorme sukkel. Totaal niet vergelijkbaar met zijn Colombiaanse naamgenoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |