Dat zal de tijd moeten gaan leren als er meer bekend wordt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:15 schreef Wombcat het volgende:
Het lijkt mij vooral dat het de reden is. Waarbij ze niet in detail willen gaan op wat er precies gebeurt is, maar een klein tipje van de sluier oplichten.
Ik lees net dat hij een advocaat in de arm heeft genomen...quote:Vooral omdat Van Gelder de maatregel lijkt te accepteren, geeft voor mij aan dat er echt wel iets gebeurt is wat niet door de beugel kan. Anders stond Van Gelder nu al wel uitgebreid jankend voor de camera om zijn onschuld aan te tonen. Wat staat er op zijn website?
Het zegt alles.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zegt verder niet zoveel in mijn ogen.
Als je de palmares en maatstaf van Hendriks ernaast legt dan is het al snel op "grove wijze"...quote:
We gaan het zien. Het is dezelfde advocaat die hem eerder verdedigd heeft en een schadeclaim tegen de turnbond in zou gaan dienen, die nooit ingediend is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zal de tijd moeten gaan leren als er meer bekend wordt.
[..]
Ik lees net dat hij een advocaat in de arm heeft genomen...
Klopt. We gaan het verder wel zien. Maar het geeft wel aan dat ook Yuri het er niet mee eens is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
We gaan het zien. Het is dezelfde advocaat die hem eerder verdedigd heeft en een schadeclaim tegen de turnbond in zou gaan dienen, die nooit ingediend is.
Of dat-ie ze niet allemaal op een rijtje heeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar het geeft wel aan dat ook Yuri het er niet mee eens is.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of dat-ie ze niet allemaal op een rijtje heeft.
Het is niet Hendriks die hiertoe op heeft aangestuurd. Hij voerde uit als chef. De rest is weer speculatief.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je de palmares en maatstaf van Hendriks ernaast legt dan is het al snel op "grove wijze"...
Het is maar net wat je eigen perceptie is.
Dat lijkt mij vrij duidelijk gezien zijn verleden rond het WK2010.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of dat-ie ze niet allemaal op een rijtje heeft.
De uitspraken zijn wel van hem.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het is niet Hendriks die hiertoe op heeft aangestuurd. Hij voerde uit als chef. De rest is weer speculatief.
Klopt.quote:En als het een zaak wordt gaan we het meemaken.
Yuri lijkt ook niet aangeslagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Ziet er fris en vitaal uit voor een man met een migraine aanval
De balans begint steeds meer in het nadeel van Hendriks en co uit te slaan...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:47 schreef StaceySinger het volgende:
Volgens Dijkstra erkende Yuri dat hij een paar biertjes gedronken had om zijn finaleplaats de vieren.
De lezing van de sportman is dat hij om 03.30 uur terug was bij het Olympisch dorp.
Er is nog geen sporter die er iets over heeft gezegd, alleen een coach die erover heeft geklaagd, maar iedereen lijkt hier zeker te weten dat-ie iedereen zijn nachtrust aanzienlijk heeft gestoord.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:56 schreef Greys het volgende:
Half vier luidruchtig terugkomen lijkt me nog meer storend voor de andere sporters dan zes uur.
Zul je zien dat er iemand om 0600 is gaan slaapwandelen en krijgt Yuri de schuld.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:56 schreef Greys het volgende:
Half vier luidruchtig terugkomen lijkt me nog meer storend voor de andere sporters dan zes uur.
Als ik sporter was, zou ik me er ook niet tegenaan gaan bemoeien. Leid alleen maar afquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Er is nog geen sporter die er iets over heeft gezegd, alleen een coach die erover heeft geklaagd, maar iedereen lijkt hier zeker te weten dat-ie iedereen zijn nachtrust aanzienlijk heeft gestoord.
en dit - “Hij moest binnen een uur zijn spullen pakken en vertrekken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
De balans begint steeds meer in het nadeel van Hendriks en co uit te slaan...
Niemand weet iets zeker.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Er is nog geen sporter die er iets over heeft gezegd, alleen een coach die erover heeft geklaagd, maar iedereen lijkt hier zeker te weten dat-ie iedereen zijn nachtrust aanzienlijk heeft gestoord.
Yuri van Gelder: bekentenis cocaïnegebruik was smoestwitter:MeneerBint twitterde op woensdag 10-08-2016 om 11:58:53Hier speelde Gootjes ook al zo'n fijne rol: https://t.co/1aSd007HkR #Yuri reageer retweet
Verbaast dat je echt aangezien dit kennelijk bij Yuri zelf vandaan zou komen? Verbaast het je dan dat hij het verhaal in zijn eigen voordeel vertelt?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
dat is de basis van een goede gatequote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Niemand weet iets zeker.
Ik ook niet. Vandaar het woord 'lijkt'
En zoals bij bijna elke betrapte drinker zal ook bij Yuri zijn herinnering wel minder erg zijn dan de werkelijkheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:47 schreef StaceySinger het volgende:
De lezing van de sportman is dat hij om 03.30 uur terug was bij het Olympisch dorp.
Team NL moet verder, ondanks alle media aandacht moeten ze hier geen energie meer aan besteden en dat doen ze volgens mij goedquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Verbaast dat je echt aangezien dit kennelijk bij Yuri zelf vandaan zou komen? Verbaast het je dan dat hij het verhaal in zijn eigen voordeel vertelt?
Hebben we al een gatename?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:03 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is de basis van een goede gate
Er is juist niets ergers dan geen herinnering hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En zoals bij bijna elke betrapte drinker zal ook bij Yuri zijn herinnering wel minder erg zijn dan de werkelijkheid.
Zeker. Het is al genoeg De Grote Van Gelder Show zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:03 schreef komrad het volgende:
[..]
Team NL moet verder, ondanks alle media aandacht moeten ze hier geen energie meer aan besteden en dat doen ze volgens mij goed
vandaag een paar gouden medailles en het wordt vanzelf stil rondom Yuriquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker. Het is al genoeg De Grote Van Gelder Show zo.
zal wel een kort geding wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die NOS uitzending was om 11 uur Nederlandse tijd toch?:)quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het HHH is 40km van het OS dorp, dat is al minimaal 1 uur taxi in Rio.
Daar is hij na NOS uitzending dus hoogstens een uur geweest tot 1:00u , blijft er tot 3.30u niet zoveel tijd over als je nog 40 km en uur in de taxi terug moet naar dorp.
een uurtje in die nachtclub,meer zal het niet geweest zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daar is hij na NOS uitzending dus hoogstens een uur geweest tot 1:00u , blijft er tot 3.30u niet zoveel tijd over als je nog 40 km en uur in de taxi terug moet naar dorp.
genoeg voor een paar snuifjes en een buisje ghbquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:10 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
een uurtje in die nachtclub,meer zal het niet geweest zijn
daar gaat het toch waarschijnlijk niet over: blijkbaar was het door eerdere incidenten nodig een geen-alcohol afspraak te maken met hem. En heeft de topsporter geen zin zich aan afspraken te houdenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:56 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wat vreemd eerlijk gezegd. Het is wel heel toevallig dat deze 2 elkaar zo ineens tegen het lijf lopen op een willekeurige parkeerplaats.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:47 schreef StaceySinger het volgende:
Erik Dijkstra sprak Yuri van Gelder langs de snelweg
Alle pogingen van journalisten ten spijt, het was Erik Dijkstra uit Bergen die dinsdag als een van de eerste een reactie van Yuri van Gelder wist te ontfutselen over zijn plotselinge vertrek uit Rio.
Dijkstra was dinsdagmiddag op een parkeerplaats langs de A2 even aan het bijkomen van een migraineaanval toen hij plots van Gelder naast zijn auto zag staan. Hij trok de stoute schoenen aan en stelde Yuri de vraag die heel ‘sportminnend’ Nederland bezig houdt. “Wat is er die avond in Rio gebeurd?”.
Volgens Dijkstra erkende Yuri dat hij een paar biertjes gedronken had om zijn finaleplaats de vieren.
Hij zou niet de hele nacht doorgehaald hebben maar een groot gedeelte in de taxi hebben doorgebracht door de lange afstanden in Brazilië.
Volgens Dijkstra was Yuri erg beduusd van het hele gebeuren. “Hij moest binnen een uur zijn spullen pakken en vertrekken. Zijn vriendin had even geen paspoort bij de hand en kon om die reden niet mee. Yuri realiseerde zich dat hij niet had moeten drinken maar hij had deze heftige maatregel niet voorzien”.
[ afbeelding ]
http://www.hartvannederla(...)er-langs-de-snelweg/
Lijkt mij ook idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:56 schreef Greys het volgende:
Waarom loopt van Gelder op parkeerplaatsen langs de snelweg bij auto's van andere mannen rond te hangen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:47 schreef StaceySinger het volgende:
Dijkstra was dinsdagmiddag op een parkeerplaats langs de A2 even aan het bijkomen van een migraineaanval toen hij plots van Gelder naast zijn auto zag staan.
Dat klinkt echt als een weloverwogen beslissing waar men moeite mee had...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:00 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en dit - “Hij moest binnen een uur zijn spullen pakken en vertrekken.
En 40 km is wat overdrevenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Begint rond 23:30u meestal, duurt een uur, nog tijdje napraten na uitzending, door medewerker NOS naar dorp gebracht, vanuit daar naar HHH gegaan met taxi,quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die NOS uitzending was om 11 uur Nederlandse tijd toch?:)
Die 40 km noemde ze bij NOS.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
En 40 km is wat overdreven
[ afbeelding ]
Op naar goud!quote:YURI VAN GELDER NEEMT ADVOCAAT IN ARMEN
'Jammer dat Van Gelder al thuis is'
Yuri van Gelder heeft een advocaat ingeschakeld. Cor Hellingman staat de turner bij nadat Van Gelder maandag door TeamNL werd uitgesloten van verdere deelname aan de Olympische Spelen in Rio de Janeiro.
Hellingman stond Van Gelder in 2010 ook al bij. Toen werd de turner door de turnbond uit de selectie voor het Wereldkampioenschap gezet. Hellingman laat aan het Brabants Dagblad weten dat hij ‘contact heeft met Van Gelder, sinds vandaag zijn advocaat is en druk aan het werk is’.
Jammer dat Van Gelder al thuis is
Volgens Guido Hahn, sport- en rechtdeskundige, was het voor Van Gelder gunstiger geweest als hij niet direct terug was gevlogen naar Nederland, omdat hij dan in Rio een procedure had kunnen starten. ‘Maar hij kan nog steeds naar een Nederlandse rechter’, vertelt Hahn. ‘De burgerlijke rechter is daarvoor bevoegd. Ook bij het CAS kan alsnog een procedure gestart worden. Dan moet als eerste een interne procedure worden doorlopen bij het NOC*NSF. Tenzij daar geen tijd meer voor is, dan zou het CAS de zaak op mogen pakken.'
Of Van Gelder daadwerkelijk in beroep gaat tegen de beslissing van het NOC*NSF, is nog niet bekend. Gisteren liet sport- en rechtdeskundige Antoine Duval al op BNR weten dat Van Gelder in beroep kan gaan bij het sporttribunaal CAS en dat dan de finale zelfs nog haalbaar zou kunnen zijn.
Wie weet blijken die gehaktstaven wel het wondermiddel! #marignalgainsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:30 schreef Greys het volgende:
Ik geloof niet dat hij nog in de finale zal willen verschijnen en echt in beroep gaat. Zal wel voor de show zijn, zal me niks verbazen als hij veel te blij is dat ie thuis is. En hij heeft intussen vast al te veel benzinepompgehaktstaven zitten vreten op schimmige parkeerplaatsen.
moet dit leuk zijn ofzo ?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:30 schreef Greys het volgende:
En hij heeft intussen vast al te veel benzinepompgehaktstaven zitten vreten op schimmige parkeerplaatsen.
Nee Tuurlijk niet. Die man heeft er 12 jaar op gewacht en keihard getraind. Die gaat veel liever gehaktstaven naar binnen drukken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:30 schreef Greys het volgende:
Ik geloof niet dat hij nog in de finale zal willen verschijnen en echt in beroep gaat. Zal wel voor de show zijn, zal me niks verbazen als hij veel te blij is dat ie thuis is. En hij heeft intussen vast al te veel benzinepompgehaktstaven zitten vreten op schimmige parkeerplaatsen.
Ja. Of bier drinken en roken. Kennelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee Tuurlijk niet. Die man heeft er 12 jaar op gewacht en keihard getraind. Die gaat veel liever gehaktstaven naar binnen drukken.
nooit geweten, lekker verhaalquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:03 schreef StaceySinger het volgende:
Yuri van Gelder: bekentenis cocaïnegebruik was smoestwitter:MeneerBint twitterde op woensdag 10-08-2016 om 11:58:53Hier speelde Gootjes ook al zo'n fijne rol: https://t.co/1aSd007HkR #Yuri reageer retweet
Dat voor jou dit een onmogelijkheid is dat soms mensen na een inspanning een uitlaatklep nodig hebben betekend nog steeds niet dat dit zo schadelijk is voor deze topsporter.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Of bier drinken en roken. Kennelijk.
En een finale halenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Of bier drinken en roken. Kennelijk.
Nee joh. Eet dan maar lekker een banaan. Anders ben je geen TOPSPORTERquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat voor jou dit een onmogelijkheid is dat soms mensen na een inspanning een uitlaatklep nodig hebben betekend nog steeds niet dat dit zo schadelijk is voor deze topsporter.
Er is wel een tijdsverschil met Rio.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Begint rond 23:30u meestal, duurt een uur, nog tijdje napraten na uitzending, door medewerker NOS naar dorp gebracht, vanuit daar naar HHH gegaan met taxi,
Uur of vijf verschil, dacht ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er is wel een tijdsverschil met Rio.23:30 hier is een stuk eerder daar.
Ja precies. Genoeg tijd dus voor Yuri om uit te gaan als hij om 3:30 daar pas weer terug was.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uur of vijf verschil, dacht ik.
23:30 hier zou dan 18:30 daar zijn.
Maandagquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:46 schreef Nostalgist het volgende:
Joh.. Zou er dan echt een rechtzaak komen? Zaterdag is de finale toch? Mag wel snel gebeuren dan..
Verplicht er 2 eten en dan ook nog 1 zure citroen erbij de nieuwe regel van het NOC, en anders kun je op het vliegtuig naar huis.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee joh. Eet dan maar lekker een banaan. Anders ben je geen TOPSPORTER
Dat vul je zelf in. Ik zeg nergens dat dit voor mij een onmogelijkheid is. Sterker nog, misschien is een biertje drinken best wel goed voor hem. Maar dan had hij vooraf niet akkoord moeten gaan met afspraken en voorwaarden dat hij dat niet mag. Zo simpel is het. Kan ie na afloop janken, maar dat had ie vooraf moeten doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat voor jou dit een onmogelijkheid is dat soms mensen na een inspanning een uitlaatklep nodig hebben betekend nog steeds niet dat dit zo schadelijk is voor deze topsporter.
waar staat dat hij geen biertje mag drinken ?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vul je zelf in. Ik zeg nergens dat dit voor mij een onmogelijkheid is. Sterker nog, misschien is een biertje drinken best wel goed voor hem. Maar dan had hij vooraf niet akkoord moeten gaan met afspraken en voorwaarden dat hij dat niet mag. Zo simpel is het. Kan ie na afloop janken, maar dat had ie vooraf moeten doen.
En dat zeer uitgebreid gaat vieren in het HHHquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:54 schreef komrad het volgende:
Zou wel een topshow worden als we nog een beroepszaak krijgen, Yuri vervolgens terugvliegt naar Rio om te turnen en een medaille meeneemt
Wat gaan we nog meer pakken buiten twee keer fietsen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:07 schreef komrad het volgende:
[..]
vandaag een paar gouden medailles en het wordt vanzelf stil rondom Yuri
Daar was Jeffrey Wammes heen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:11 schreef riazop het volgende:
Dezelfde parkeerplaats die Gerard Joling ook bezoekt?
Nog een keer fietsenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat gaan we nog meer pakken buiten twee keer fietsen?
Geen idee, ik heb de afspraken die hij gemaakt heeft niet gelezen. Volgens de Telegraaf zijn die afspraken wel gemaakt, maar of dat geloofwaardig is, weet niemand.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:49 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waar staat dat hij geen biertje mag drinken ?
Nou hebben we al veel voorwaarden gezien maar die dingen waar jij het over hebt staan er nergens expliciet in. Dat er wat vage regels zijn waarmee de bobo's hem eruit gebonjourd hebben is veel triester.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vul je zelf in. Ik zeg nergens dat dit voor mij een onmogelijkheid is. Sterker nog, misschien is een biertje drinken best wel goed voor hem. Maar dan had hij vooraf niet akkoord moeten gaan met afspraken en voorwaarden dat hij dat niet mag. Zo simpel is het. Kan ie na afloop janken, maar dat had ie vooraf moeten doen.
19:30u uitzending klaar, napraten en terugbrengen naar dorp is het al snel 21:00u, Uur in de taxi, nog wat eten, ben je rond 23:30u in HHH.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja precies. Genoeg tijd dus voor Yuri om uit te gaan als hij om 3:30 daar pas weer terug was.
ik heb dat contract gelezen - geen woord te vinden over alcohol.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de afspraken die hij gemaakt heeft niet gelezen. Volgens de Telegraaf zijn die afspraken wel gemaakt, maar of dat geloofwaardig is, weet niemand.
In de officiële verklaring stond dat hij alcohol heeft genuttigd en de regels op grove wijze heeft geschonden. Of dat door het bier was (lijkt me vrij aannemelijk maar dat komt nog wel uit) of door het schenden van een afspraak maakt eigenlijk niet zo veel uit. Er waren regels. HIJ heeft ze geschonden, HIJ heeft het (helaas en wederom) voor zichzelf verpest.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:49 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Er is van alle kanten sprake van dat van Gelder persoonlijke afspraken heeft gemaakt met de bond. Dat lijkt heel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:52 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik heb dat contract gelezen - geen woord te vinden over alcohol.
Ah oke. Ik denk alleen in goud.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Met wat geluk van Dijk en vd Breggen bij de dames, Tommeke bij de mannen
ja en binnen een uur moest hij vertrekkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou hebben we al veel voorwaarden gezien maar die dingen waar jij het over hebt staan er nergens expliciet in. Dat er wat vage regels zijn waarmee de bobo's hem eruit gebonjourd hebben is veel triester.
Er schijnen individuele afspraken met Yuri gemaakt te zijn over alcohol drinken. Mijn bron is echter een post in dit topic ergensquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:52 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik heb dat contract gelezen - geen woord te vinden over alcohol.
Nog steeds users die over een enkel biertje pratenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:49 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Hij heeft het toegegeven. Tenzij hij wéér een bekentenis in gaat trekken, lijkt me een alcoholtest niet nodig. Hoe luidruchtig luidruchtig is, kunnen we zo niet zeggen, maar het lijkt me logisch dat het niet een een wat te hard dichtgeslagen deur gaat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja en binnen een uur moest hij vertrekken
is er een alcohol test gedaan ?
hij was wat luidruchtig hebben ze het over - of liep hij gewoon wat te zingen ?
is geen antwoordquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
In de officiële verklaring stond dat hij alcohol heeft genuttigd en de regels op grove wijze heeft geschonden. Of dat door het bier was (lijkt me vrij aannemelijk maar dat komt nog wel uit) of door het schenden van een afspraak maakt eigenlijk niet zo veel uit. Er waren regels. HIJ heeft ze geschonden, HIJ heeft het (helaas en wederom) voor zichzelf verpest.
"Gewoon wat te zingen", midden in de nacht in het Olympisch dorp.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:54 schreef StaceySinger het volgende:
hij was wat luidruchtig hebben ze het over - of liep hij gewoon wat te zingen ?
Nogmaals, jij en ik, ondanks het feit dat je het tegendeel beweert, kunnen niet zwart op wit gezien hebben wat er allemaal afgesproken is. Dat kunnen we dus niet aantonen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
is geen antwoord
waar staat zwart op wit dat hij geen biertje mag drinken ?
Dus een recidivist moet harder gestraft worden als iemand die de eerste keer een fout maakt wat een amerikaanse logica.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:54 schreef sp3c het volgende:
ik vind het heel zwaar bestraft hoor maar van Gelder is nu eenmaal een recidivist
Flauw. Dit. Want je weet dat ik die regels niet uit mijn mouw kan trekken. Maar zie mijn vorige post. Lijkt me duidelijk. Alcohol werd genoemd in de officiële verklaring.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
is geen antwoord
waar staat zwart op wit dat hij geen biertje mag drinken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |