SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een goede score?
Omdat (los van de uitvoering) de gemiddelde D-score per toestel flink kan verschillen, is het soms onduidelijk wat nou precies een goede score is of niet. Voor uitleg over de D- en E-scores kun je onder aan deze OP een spoedcursusje vinden.
Uitgaande van de scores op de toestelfinales WK 2015 en de afgelopen kwalificatiescores, zouden deze scores ongeveer kans kunnen maken op een medaille:
Heren
o Vloer | 15.500 >
o Paardvoltige | 15.600 >
o Ringen | 15.700 >
o Sprong | 15.300 >
o Brug met gelijke leggers | 15.900 >
o Rekstok | 15.600 >
Dames
o Sprong | 15.500 >
o Brug met ongelijke leggers | 15.600 >
o Evenwichtsbalk | 15.100 >
o Vloer | 15.000 >
De wedstrijden zijn vanaf de NOS-site allemaal live te streamen: klik hier.
Startlijsten en resultaten vind je up-to-date op de officiële Rio-site: klik hier.
Tref je toevallig een samenvatting of zelfs live-uitzending met commentaar van Hans van Zetten?
Dan heb je geluk, en kan de bingo weer uit de kast!Nieuw in de sport? Lees hieronder een kekke spoedcursus en word de nieuwe Hans van Zetten!SPOILER: Wat je moet weten over turnen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze HansGod houdt het hier graag ontopic.
Wil je het hebben over andere sporten op de OS? Dan kun je die hiertussen vinden.
Wil je klagen over de live-uitzendingen van de NOS? Dat kan hier.
Wil je liever slowchatten of over andere dingen praten? Klik dan hier.
En speculaties over de diskwalificatie van Yuri kunnen hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 09-08-2016 22:15:50 ]What can change the nature of a man?![]()
Die stream van de NOS zit hem nu flink te spacen bij mij.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Ik kijk weer. Judo was effe belangrijker. Bronsgenot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik had eigenlijk wen een Het is Ongekend TT verwacht
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Dat was heerlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk weer. Judo was effe belangrijker. Bronsgenot
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
En weer ff voor de vergelijkers:Startlijst teamfinale dames & gemiddelde eerder behaalde teamresultaten
Ik heb hierbij het gemiddelde van de OS-kwalificatiescores en de finalescores van het WK 2015 gebruikt. Voor de landen die zich niet via de WK-finale hebben gekwalificeerd voor de OS, maar via het Testevent (Brazilië en Duitsland) heb ik die resultaten gebruikt. Hier werden echter meer dan 3 scores meegerekend in de eindscore, dus ik heb de hoogste 3 scores per onderdeel opgeteld om tot een vergelijkbaar resultaat te komen.
Daarnaast heb ik op basis van die gemiddelde teamscores ook de gemiddelde score per turnster op dat onderdeel gebruikt als uitgangspunt voor de komende finale.
Of het helemaal eerlijk is en klopt, vast niet, maar ik weet ook niet hoe ik dat anders moet doen
Anyway: De soort-van verwachtingen ongeveer bijna misschien zoiets dus1e ROTATIE
Sprong
Verenigde Staten | 46.816 (15.605)
China | 44.874 (14.958)
Brug
Rusland | 45.262 (15.087)
Groot-Brittanië | 43.483 (14.494)
Balk
Brazilië | 43.282 (14.427)
Duitsland | 42.283 (14.094)
Vloer
Japan | 42.432 (14.144)
Nederland | 41.199 (13.733)2e ROTATIE
Sprong
Nederland | 42.366 (14.122)
Japan | 44.649 (14.883)
Brug
China | 45.399 (15.133)
Verenigde Staten | 46.033 (15.344)
Balk
Groot-Brittannië | 42.067 (14.022)
Rusland | 41.066 (13.689)
Vloer
Duitsland | 41.515 (13.838)
Brazilië | 41.887 (13.962)3e ROTATIE
Sprong
Brazilië | 44.903 (14.968)
Duitsland | 42.900 (14.968)
Brug
Japan | 43.262 (14.421)
Nederland | 41.149 (13.716)
Balk
Verenigde Staten | 44.632 (14.877)
China | 42.816 (14.272)
Vloer
Rusland | 41.666 (13.889)
Groot-Brittannië | 42.933 (14.311)4e ROTATIE
Sprong
Groot-Brittannië | 44.741 (14.914)
Rusland | 45.299 (15.100)
Brug
Duitsland | 45.091 (15.030)
Brazilië | 42.728 (14.243)
Balk
Nederland | 42.616 (14.205)
Japan | 40.883 (13.628)
Vloer
China | 42.633 (14.211)
Verenigde Staten | 45.808 (15.269)
Volgens deze gemiddeldes zouden de eindresultaten van deze finale er ongeveer hetzelfde uit kunnen komen te zien als de afgelopen kwalificatiescores (zie OP). Dus het is wachten op ongekende scores of catastrofale fouten
Bonusplaatje met bovenstaande info in een ander soort rijtje:SPOILER: Gemiddelde teamscores per land van het WK, het testevent en de kwalificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
315 OLIVEIRA Lorrane 14.566
313 BARBOSA Jade 14.933
312 ANDRADE Rebeca 15.400
Dit gaat NL niet halen qua score...Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Dat mag Moira veranderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:15 schreef Redefine het volgende:
Ik had eigenlijk wen een Het is Ongekend TT verwachtWhat can change the nature of a man?![]()
Die dislokkeert die TT wel even daarin ja.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Met toesteloverzicht bedoelde ik de officiele site, waar een ranglijst per toestel stond.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:
Was natuurlijk te verwachtenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:16 schreef BlaZ het volgende:
315 OLIVEIRA Lorrane 14.566
313 BARBOSA Jade 14.933
312 ANDRADE Rebeca 15.400
Dit gaat NL niet halen qua score...
Fuck the EBU.![]()
Ah zo ja, dat was omdat het tegelijkertijd ook kwalificaties voor de toestelfinales waren. Hier is dat niet van belang omdat het om de teamscore gaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Met toesteloverzicht bedoelde ik de officiele site, waar een ranglijst per toestel stond.Fuck the EBU.![]()
Was wel verschrikkelijk handig om teams te vergelijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah zo ja, dat was omdat het tegelijkertijd ook kwalificaties voor de toestelfinales waren. Hier is dat niet van belang omdat het om de teamscore gaat
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik dacht trouwens dat je Jade in Jade Barbosa op z'n Engels uitspreekt, maar zondag op de stream hoorde ik ze Djaadzj zeggen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een eervolle 8e plaats in the makingze gaan 7e worden
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Nog steeds lekker bezig zo te horen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een eervolle 8e plaats in the making
Kon net live kijken op NPO1 maar daar is nu boksen
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Als je teams wil vergelijken moet je juist ff op de landen klikken en dan naar de toestelscores kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was wel verschrikkelijk handig om teams te vergelijken
Fuck the EBU.![]()
Net zoiets als Fredsjquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik dacht trouwens dat je Jade in Jade Barbosa op z'n Engels uitspreekt, maar zondag op de stream hoorde ik ze Djaadzj zeggen.What can change the nature of a man?![]()
Djzadé Barbósahquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik dacht trouwens dat je Jade in Jade Barbosa op z'n Engels uitspreekt, maar zondag op de stream hoorde ik ze Djaadzj zeggen.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Meer moeite.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je teams wil vergelijken moet je juist ff op de landen klikken en dan naar de toestelscores kijken100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
gaan we nog 7e worden?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I know, right!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef Rockiejj het volgende:
Kon net live kijken op NPO1 maar daar is nu boksen
Zo weinig amplitude bij die boxer.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ik heb deze oefening al zo vaak gezienAlle Amerikaanse kampioenschappen gevolgd. Blijft mooi
Alleen een zeldzame wiebel dit keer
Fuck the EBU.![]()
Foutje Biles.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Foutje bij Biles[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dat boksen is nog niet eens live (10 minuten vertraging)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nog steeds lekker bezig zo te horen!
Kon net live kijken op NPO1 maar daar is nu boksen![]()
Daarom maar turnen op de stream, helaas wel zonder Hans.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Waarschijnlijk niet, Brazilië en Duitsland hebben met de toestellen van de 3e en 4e rotatie mooi de kans om punten te pakken. NL kan dat alleen nog op balk doenquote:Fuck the EBU.![]()
Gelukkig loopt mijn stream achter. Kon nog net de wiebel zien.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Ja ik mis Hans z'n commentaar nu welquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat boksen is nog niet eens live (10 minuten vertraging)![]()
Daarom maar turnen op de stream, helaas wel zonder Hans.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Sporzaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom maar turnen op de stream, helaas wel zonder Hans.What can change the nature of a man?![]()
Sporzaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom maar turnen op de stream, helaas wel zonder Hans.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar laat wel mooi zien hoe ontzettend veel spieren je nodig hebt om die oefeningen zo (ogenschijnlijk) moeiteloos uit te voeren met zulke moeilijkheidquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:20 schreef Wup2 het volgende:
ik vind echt dat zij geen mooi turn lijf heeftFuck the EBU.![]()
Ik vind Biles zo lelijk opgemaakt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Is niet eens live..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:21 schreef Wup2 het volgende:
[..]
ze zijn nu aan het boxen zie ik, dat duurt niet zo langDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ook wel alvast aardig te vergelijken voor de balkoefening van Sanne vandaag t.o.v. de rest.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Op grond vind ik zo'n genotswoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Raisman is n knappe dame.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Zitten turnsters liever op de grond dan op een stoel? Waarom?Lying awake, wondering if there is a Dog...
Ja, ze maken van haar nu echt weer zo'n kindvrouwtje.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik snap echt niet wie daar ooit bedacht heeft om dat 'grond' te noemenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op grond vind ik zo'n genotswoord.
Fuck the EBU.![]()
Dit snap ik ook niet. Die Brazilianen kopen stoelen voor die meiden, gaan ze op de grond zitten. Ik ben boos.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:22 schreef Jane het volgende:
Zitten turnsters liever op de grond dan op een stoel? Waarom?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Hopen dat van Gerner een kekke oefening neerzet, dan zal dat wel onze hoogste score worden van de 3Fuck the EBU.![]()
Nu komen de twee toestellen die ze het beste liggen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Beetje benen strekken denk ik...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:22 schreef Jane het volgende:
Zitten turnsters liever op de grond dan op een stoel? Waarom?know'm sayin?
word? word.![]()
Chinese ontsnapt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Roemeense team is niet gekwalificeerd voor de OS. Mocht uiteindelijk maar 1 turnster sturen, en ipv Iordache (quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:24 schreef BlaZ het volgende:
Waar zijn de Roemenen eigenlijk, kunnen die niet meer turnen?) hebben ze Ponor gekozen..
Ook een prima turnster, maar die doet al sinds 2004 mee en iordache mag ook eens
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De punt die staat, en wij staan ook.![]()
![]()
Klopt hoor, ik zou ook niet moeten klagen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:21 schreef Moira. het volgende:
Maar laat wel mooi zien hoe ontzettend veel spieren je nodig hebt om die oefeningen zo (ogenschijnlijk) moeiteloos uit te voeren met zulke moeilijkheid![]()
Als die 16 is, dan ben ik 60.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:24 schreef Rockiejj het volgende:
Die balk is groter dan dat ChineesjeDamn.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Roemeense team is niet gekwalificeerd voor de OS. Mocht uiteindelijk maar 1 turnster sturen, en ipv Iordache () hebben ze Ponor gekozen..
Ook een prima turnster, maar die doet al sinds 2004 mee en iordache mag ook eens![]()
Dat vond ik ook al een rare keuze.
Iordache.![]()
![]()
HANS HANS HANS[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
14.400 voor Van Gerner.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Iordache is geblesseerd toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Roemeense team is niet gekwalificeerd voor de OS. Mocht uiteindelijk maar 1 turnster sturen, en ipv Iordache () hebben ze Ponor gekozen..
Ook een prima turnster, maar die doet al sinds 2004 mee en iordache mag ook eens![]()
Ergens wel logisch want Iordache zat een hele tijd met blessures te kloten, dus ze speelden het op safe omdat het onzeker was of ze nog genoeg kon trainen ter voorbereiding.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:26 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]![]()
Dat vond ik ook al een rare keuze.
Maar uiteindelijk kon dat dus wel, dus dan is het extra zuur dat ze die keuze al hadden gemaakt![]()
Fuck the EBU.![]()
Was. Vorig jaar ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iordache is geblesseerd toch?
Fuck the EBU.![]()
Mooie oefening van Thorsdottir[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: