quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een eervolle 8e plaats in the making
Nog steeds lekker bezig zo te horen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een eervolle 8e plaats in the making
Als je teams wil vergelijken moet je juist ff op de landen klikken en dan naar de toestelscores kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was wel verschrikkelijk handig om teams te vergelijken
Net zoiets als Fredsjquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik dacht trouwens dat je Jade in Jade Barbosa op z'n Engels uitspreekt, maar zondag op de stream hoorde ik ze Djaadzj zeggen.
Djzadé Barbósahquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik dacht trouwens dat je Jade in Jade Barbosa op z'n Engels uitspreekt, maar zondag op de stream hoorde ik ze Djaadzj zeggen.
Meer moeite.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je teams wil vergelijken moet je juist ff op de landen klikken en dan naar de toestelscores kijken
I know, right!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef Rockiejj het volgende:
Kon net live kijken op NPO1 maar daar is nu boksen
En dat boksen is nog niet eens live (10 minuten vertraging)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nog steeds lekker bezig zo te horen!
Kon net live kijken op NPO1 maar daar is nu boksen
Waarschijnlijk niet, Brazilië en Duitsland hebben met de toestellen van de 3e en 4e rotatie mooi de kans om punten te pakken. NL kan dat alleen nog op balk doenquote:
Ja ik mis Hans z'n commentaar nu welquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat boksen is nog niet eens live (10 minuten vertraging)![]()
Daarom maar turnen op de stream, helaas wel zonder Hans.
Sporzaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sporzaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar laat wel mooi zien hoe ontzettend veel spieren je nodig hebt om die oefeningen zo (ogenschijnlijk) moeiteloos uit te voeren met zulke moeilijkheidquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:20 schreef Wup2 het volgende:
ik vind echt dat zij geen mooi turn lijf heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |