Is niet eens live..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:21 schreef Wup2 het volgende:
[..]
ze zijn nu aan het boxen zie ik, dat duurt niet zo lang
Ja, ze maken van haar nu echt weer zo'n kindvrouwtje.quote:
Ik snap echt niet wie daar ooit bedacht heeft om dat 'grond' te noemenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op grond vind ik zo'n genotswoord.
Dit snap ik ook niet. Die Brazilianen kopen stoelen voor die meiden, gaan ze op de grond zitten. Ik ben boos.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:22 schreef Jane het volgende:
Zitten turnsters liever op de grond dan op een stoel? Waarom?
Beetje benen strekken denk ik...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:22 schreef Jane het volgende:
Zitten turnsters liever op de grond dan op een stoel? Waarom?
Roemeense team is niet gekwalificeerd voor de OS. Mocht uiteindelijk maar 1 turnster sturen, en ipv Iordache (quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:24 schreef BlaZ het volgende:
Waar zijn de Roemenen eigenlijk, kunnen die niet meer turnen?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De punt die staat, en wij staan ook.
Klopt hoor, ik zou ook niet moeten klagen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:21 schreef Moira. het volgende:
Maar laat wel mooi zien hoe ontzettend veel spieren je nodig hebt om die oefeningen zo (ogenschijnlijk) moeiteloos uit te voeren met zulke moeilijkheid
Als die 16 is, dan ben ik 60.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:24 schreef Rockiejj het volgende:
Die balk is groter dan dat ChineesjeDamn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |