Hey snoesquote:
ja true maar voor af en toe kan dat wel tochquote:
I love my titsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:40 schreef Stimorol- het volgende:
Als ik thuisbezorgd ga bestellen word ik straks net zo vol als crip
Heb vorige week verjaardagen, bruiloft en afscheidsborrel gehad en zo veel gezopen dat ik deze week m'n zen weer moet vinden.quote:
Ben eigenlijk in en in gemeen, maar houd het meeste voor me.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:40 schreef Crip het volgende:
Vind chai echt schattig maar toch heeft ze zo dat tikkeltje evil in zich
watquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dacht eerst altijd dat die shit een act was maar begin steeds meer te denken dat die boi echt issues heeft
Hou me buik niet inlaat m gwn vrij. Je moest eens weten hoeveel bois dt diggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja altijd mooi hoe je je buik inhoudt dan.
Zo ervaar ik dat niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:40 schreef Crip het volgende:
Vind chai echt schattig maar toch heeft ze zo dat tikkeltje evil in zich
nee niet jij, hzaw bedoelde ikquote:
bruiloft van wiequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vorige week verjaardagen, bruiloft en afscheidsborrel gehad en zo veel gezopen dat ik deze week m'n zen weer moet vinden.
Dus heb straks yogales
Oh shit manquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Is over je tieten praten in de SC geen uitlokking van bepaalde personen?
Dat mag niet meer hè.
alcohol, jammerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vorige week verjaardagen, bruiloft en afscheidsborrel gehad en zo veel gezopen dat ik deze week m'n zen weer moet vinden.
Dus heb straks yogales
Tja, misschien moet je je hele lichaam fotograferen. zijn ze meteen klaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Hou me buik niet inlaat m gwn vrij. Je moest eens weten hoeveel bois dt diggen
gvdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:44 schreef Kurovski het volgende:
Ik begreep dat het hier over tetten ging?
Stimo doet juist hier alsof ze gemeen en stoer is terwijl ze gen snoezig isquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben eigenlijk in en in gemeen, maar houd het meeste voor me.
ow lordquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:44 schreef Kurovski het volgende:
Ik begreep dat het hier over tetten ging?
Ja, duh. Ben lief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Stimo doet juist hier alsof ze gemeen en stoer is terwijl ze gen snoezig is
Nee sry real life. Try again bbyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tja, misschien moet je je hele lichaam fotograferen. zijn ze meteen klaar.
Een vriendquote:
Wat doe jij nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:44 schreef Drug het volgende:
[..]
alcohol, jammer
yoga, nice
zo leer ik je steeds beter kennen
Konyoooo swa😂quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tja, misschien moet je je hele lichaam fotograferen. zijn ze meteen klaar.
Was vorige weekquote:
Jij hebt gewoon een app op je telefoon wat gaat trillen als er ergens op een forum het woord tieten getypt word.quote:
Wiet, jammer ;squote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:46 schreef Drug het volgende:
[..]
nu? ga ff die haze verdampen en dan verder fokken
Ga eens eten ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zou een beetje zoals jouw keer op keer mislukkende dieetpogingen zijn.
Word saai dit stimo waar is je nieuwe shit. Je reflecteert je dieet struggles steeds hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zou een beetje zoals jouw keer op keer mislukkende dieetpogingen zijn.
Deed ie bij mij ook al. Maar ik ging er niet op in. Zou raar zijn als ik geile half boob pics zou sturen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Laten we maar niet over oude shit praten meneer i wanna netflix and chill.
Hou je bek Chloro, Crip en ik vallen elkaar aan en kunnen prima dit handelen zonder jouw goodwill pogingen.quote:
Pics van je titsquote:
Stuur mij es dick pics van deuce doorquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Word saai dit stimo waar is je nieuwe shit. Je reflecteert je dieet struggles steeds hier.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou je bek Chloro, Crip en ik vallen elkaar aan en kunnen prima dit handelen zonder jouw goodwill pogingen.
Heb jij nog recente pics van Mina Murat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur mij es dick pics van deuce door
Hoor wie het zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd ze heeft echt een attitude als ze niet goed geslapen of gegeten heeft.
Te vroeg nerd, dat is pas om 11 u lekkerquote:
heb ik toch gepost vorige keerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij nog recente pics van Mina Murat?
Deuce doet daar geheimzinnig over, was bereid om islamitische naam aan te nemen alles.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur mij es dick pics van deuce door
Echt fucking creepy dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij nog recente pics van Mina Murat?
Dat weet ik allemaal al. ALLANG.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deuce doet daar geheimzinnig over, was bereid om islamitische naam aan te nemen alles.
Mycroft eens op peggen in combinatie met Kurovski en Crip.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:55 schreef Montelly het volgende:
Hey Niels wat is er voorgevallen met Crip?
Geen idee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:55 schreef Montelly het volgende:
Hey Niels wat is er voorgevallen met Crip?
Vind jij het ook vies als oude mannen seksuele handelingen verrichten met meisjes van Aziatische origine?quote:
Ja sowieso oude mannen die met hun seksualiteit poseren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind jij het ook vies als oude mannen seksuele handelingen verrichten met meisjes van Aziatische origine.
Verder niet specifiek naar iemand gericht hoor.
wat heb i gemistquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind jij het ook vies als oude mannen seksuele handelingen verrichten met meisjes van Aziatische origine?
Verder niet specifiek naar iemand gericht hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Mycroft eens op peggen in combinatie met Kurovski en Crip.
Aan die viespeukerij moest een eind komen, maar verder heeft Niels het e.e.a. verkeerd begrepen.
Ja en dan verontwaardigd de schuld bij anderen leggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja sowieso oude mannen die met hun seksualiteit poseren.
wat bedoel je met seksualiteit tonen of uiten ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:59 schreef Chai het volgende:
Jong ook trouwens.Zoals die Fatoeman die overal zijn fetisj loopt te spammen, echt sneu en irritant.
Te pas en te onpas seksuele voorkeuren benadrukken, ook waar dat totaal irrelevant is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:00 schreef Drug het volgende:
[..]
wat bedoel je met seksualiteit tonen of uiten ofzo?
waarom kijk je zo neer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef Kurovski het volgende:
Echt niet normaal he. Die fuckin' domme dozen lokken het zelf uit.
Ze posten soms wel seksuele dingen hier, songteksten, liedjes, bepaalde uitingen, laat lekker gaan. Waarom komt jouw drang vandaan om daar steeds op te reageren Niels?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef Kurovski het volgende:
Ze verdienen ook allemaal een pener in hun poeperd!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef Kurovski het volgende:
Pics gezien van Niels?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
Niels, je bent oud, lelijk en vies.
Ga bij Braddie zitten en wees stil.
Heb daar een fistel die niet zo fraai oogt, dus lijkt me sterk dat daar vrijwilligers voor te vinden zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze verdienen ook allemaal een pener in hun poeperd!
Snap Niels wel hoor, die wil die volle hoofddoek dekken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze posten soms wel seksuele dingen hier, songteksten, liedjes, bepaalde uitingen, laat lekker gaan. Waarom komt jouw drang vandaan om daar steeds op te reageren Niels?
o ja ik vind het vooral apart als het agressief tegen anderen wordt gedaan. is gewoon seksueel geweld, erg twisted, ook om getuige van te zijn trouwensquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Te pas en te onpas seksuele voorkeuren benadrukken, ook waar dat totaal irrelevant is.
Plompzakken in de poeperd en dan zonder spuug he. Dat is het belangrijkst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze verdienen ook allemaal een pener in hun poeperd!
Niet een avg. 40+?quote:
wat vind jij ervan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:07 schreef madeliefff het volgende:
http://playboy.nl/women/d(...)el-miss-bumbum-2016/
voor wie van dikke billen houdt
Zijn hopelijk niet van die met cement/kit/andere rotzooi gevulde, want dat hoef ik niet te zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:07 schreef madeliefff het volgende:
Heb jij volle billen madelief?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:07 schreef madeliefff het volgende:
Met eigen vet toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn hopelijk niet van die met cement/kit/andere rotzooi gevulde, want dat hoef ik niet te zien.
ik ga zo even kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:07 schreef madeliefff het volgende:
ja eens welquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wel mooi vol maar die van sommigen vind ik echt te dik.hou ik niet van
echt hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet je er ff een handdoek onder leggen.
Hey chefkequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
ah Montelly moet z'n heteroseksualiteit weer bewijzen zie ik
Omdat hij niet met een chick worstelt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:14 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom worstel je zo met je seksualiteit man
Ook die verhoudingen met been/bilquote:
Mooier dan die tieten van jou.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gast, neeDat is toch niet mooi/aantrekkelijk?
Ik show ze gelukkig niet en ze hoeven ook niet mooi gevonden te worden (lijkt mij ook nog al vies als er mensen op manboobs geilen maar oke)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooier dan die tieten van jou.
sorry, te makkelijk.
Vriendje je begrijpt verkeerd, wou die fake ass plaatje posten voor ref materiaal, vind het 3x niks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:14 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom worstel je zo met je seksualiteit man
oh val je dan op mannenkont of zo ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vriendje je begrijpt verkeerd, wou die fake ass plaatje posten voor ref materiaal, vind het 3x niks.
Maar je mag er waarschijnlijk wel over vloggen op YouTube, dus het kan zijn dat je er een nichemarkt mee aanspreektquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik show ze gelukkig niet en ze hoeven ook niet mooi gevonden te worden (lijkt mij ook nog al vies als er mensen op manboobs geilen maar oke)
Dit is gewoon naar, dat er mensen zijn die dit aantrekkelijk vinden begrijp ik niet.
even aandacht nodig ten koste van een ander?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha worstelen
Elkaar voor de grap choken ja echt relationshipgoals
/meloewa
Lijkt me niet handig als niemand ze aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik show ze gelukkig niet en ze hoeven ook niet mooi gevonden te worden (lijkt mij ook nog al vies als er mensen op manboobs geilen maar oke)
Dit is gewoon naar, dat er mensen zijn die dit aantrekkelijk vinden begrijp ik niet.
Nee echt geen gezicht.quote:
We posten hier allemaal zodat we een reactie kunnen krijgen he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef zeer het volgende:
[..]
even aandacht nodig ten koste van een ander?
Is er iets mis met mannenkont?quote:
Repsectquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Never forget die rage van haar tegen die tienermoerder.
Haar interviewquote:
Maak erişte corbasiquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
Oke even koken, zal never wifey zijn als mijn kookkunst kut en ruk is
Wie is Gijs?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haar interviewvertellen dat ze te oud is voor haar toyboy en bam een week later was het uit met Gijs
Mooiboi met tatts en beetje muscle. Zou mijn pener in z'n kontj rammen zonder homo gevoelens.quote:
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat hij Fajah niet heeft gemist tijdens zijn vakantie op aruba.quote:
echt zielig dat je altijd ziek wordt van snacktimequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb milka collage gegeten en ben zo misselijk gvd tijd om een obese maag te trainen
Heb ik nooit last van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:26 schreef Drug het volgende:
[..]
echt zielig dat je altijd ziek wordt van snacktime
Vind Fajah echt geen aantrekkelijk gezicht hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat hij Fajah niet heeft gemist tijdens zijn vakantie op aruba.
Oh ben dat station al gepasseerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:26 schreef Drug het volgende:
[..]
Stiekem was jij met Gijs op Aruba ipv te raven op solarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat hij Fajah niet heeft gemist tijdens zijn vakantie op aruba.
Is gwn een teken van the universe zovan je mag niet genietenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:26 schreef Drug het volgende:
[..]
De beeldkwaliteit deed me al zoiets vermoeden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb ik nog 'ns live gezien ergens in Feijenoord.
o no er is meer in het leven dan geraffineerde koolhydraten en transvettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stiekem was jij met Gijs op Aruba ipv te raven op solar
[..]
Is gwn een teken van the universe zovan je mag niet genieten
Even goed luisteren juffie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil jij je aub aan de afspraken houden die Frank jou had doorgegeven?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeft iedereen een hersenbloeding vandaag of zo aangezien er meerdere FOK!kers raar doen.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt een bipolairtje die sidratje
quote:
Die rechter acteur is zo awesomequote:
Ik weet hier niks van en ik heb het gisteren nog nagevraagd bij Frank.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Even goed luisteren juffie.
Frank heeft geen afspraken aan me doorgegeven. De deal die ik gemaakt heb is dat jij, Chai en Willow mij niet aanvallen en dat ik jullie dan ook met rust laat. Voorlopig liggen de feiten zo dat jullie mij niet met rust laten. Waarom zou ik me er dan wel aan houden?
'Ik hoorde dat het hier over tetten ging.' of 'Ik voel een bitchfight aankomen.' mag ik gewoon zeggen. Jullie insinuaties en zaken uit hun verband trekken en daarbij de boel opstoken is daarentegen wel een schending van afspraken die met jullie zijn gemaakt.
Dus doe nou maar lekker normaal. Zoals is afgesproken.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Die rechter acteur is zo awesomeZit ook in Jessica Jones. Ik geil een beetje op zijn stem.
Kan bevestigen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet hier niks van en ik heb het gisteren nog nagevraagd bij Frank.
Kom we duwen hem over een reling.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:57 schreef Chai het volgende:
Echt smerig dat die Nelis hier leugens loopt te verspreiden.
Omg dat is lekker, heb volgens mij ook eriste thuis, maar weet het eigk niet zeker. even checken. heb btw noodles gemaakt en ernaast edamamequote:
Schijnt naar avocado te smaken? Ik heb ze nu ook om te testen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg dat is lekker, heb volgens mij ook eriste thuis, maar weet het eigk niet zeker. even checken. heb btw noodles gemaakt en ernaast edamame
Uiteraard.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar wel op een veilige manier zodat hem niks overkomt.
lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg dat is lekker, heb volgens mij ook eriste thuis, maar weet het eigk niet zeker. even checken. heb btw noodles gemaakt en ernaast edamame
Ja klopt hij denkt dat hij nu een vrijkaart heeft voor zn gebitch. Maar frank ging hem gwn vrijwillig aanspreken omdat het hem opviel hoe hij deed tegen mij. En daarna teruggekoppeld dat niels zou stoppen als ik ook zou stoppen. Geen idee met wat maargoed ;squote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:57 schreef Chai het volgende:
Echt smerig dat die Nelis hier leugens loopt te verspreiden.
Jaa eriste is hirluk, heb het vandaag gemaakt. Ben niet zo'n fan van noedelsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh god dit blijft er nog een tijdje in volgens mij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Is belangrijk om te vermelden ivm naaiertjes.
Nou ja, ik vind het allemaal wat overdreven, maar ik heb het idee dat ik wat gemist heb.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh god dit blijft er nog een tijdje in volgens mij.
Edamame ? Helemaal niet juist.. Ik vind avocado echt niet lekker nml.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Schijnt naar avocado te smaken? Ik heb ze nu ook om te testen.
Nou ja, iemand die sowieso niet zoveel verstand van dingen heeft zei dat ik het moest proberen en vond dat erop lijken. Vandaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Edamame ? Helemaal niet juist.. Ik vind avocado echt niet lekker nml.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het allemaal wat overdreven, maar ik heb het idee dat ik wat gemist heb.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Leef je uit, maar ik ben een naaiertjeDus als je in mijn ogen te ver gaat m.b.t een userbash dan krijg je een TR.
Quotes recyclen is een soort onderling grapje hier. Niet erg grappig, maar wel vermakelijk imo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het allemaal wat overdreven, maar ik heb het idee dat ik wat gemist heb.
Koken en dan zout er op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, iemand die sowieso niet zoveel verstand van dingen heeft zei dat ik het moest proberen en vond dat erop lijken. Vandaar.
Ja, dat weet ik. Maar er waren hier nogal wat mensen met kontpijn de laatste tijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Quotes recyclen is een soort onderling grapje hier. Niet erg grappig, maar wel vermakelijk imo.
Haha.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, iemand die sowieso niet zoveel verstand van dingen heeft zei dat ik het moest proberen en vond dat erop lijken. Vandaar.
Ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.koolhydraatarmrecept.nl/kaaspannenkoek/
ey braddie, kijk dit wordt mijn ontbijt morgen.
Ok, ik onthoud dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Koken en dan zout er op.
OMG hoor houd op
Mag ze essen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kokos vind ik niet zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
kaas is mijn liefde.
Evenals kokos
Dat is de sleutel tot mijn hart.
Ik kan hier kilo's van op.quote:
amarantha jij bent echt een walgelijk iemand. Hoe durf je mijn kokos aan te vallen. HOE. Hoe kunnen mensen niet van kokos houden. Ik snap het niet. Echt niet. Het s zo lekker. like omgquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kokos vind ik niet zoMaar kaas..
Hmmmm.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
amarantha jij bent echt een walgelijk iemand. Hoe durf je mijn kokos aan te vallen. HOE. Hoe kunnen mensen niet van kokos houden. Ik snap het niet. Echt niet. Het s zo lekker. like omg
Ok nielsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:06 schreef Oberkullie het volgende:
Heb een app gedownload met zeegeluiden
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tardis jij bent echt een walgelijk iemand. Hoe durf je mijn kokos aan te vallen. HOE. Hoe kunnen mensen niet van kokos houden. Ik snap het niet. Echt niet. Het s zo lekker. like omg
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet echt te vaak lachen om opmerkingen hier
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar wel op een veilige manier zodat hem niks overkomt.
Heb je in elk geval geen varifocus voor nodig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De opmerking die je aan ziet komen van veraf.
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:09 schreef Crip het volgende:
Ik las eerst dt braddie zei
Bounty is lekker haram
Dacht exht even wtf
Allah is watchingquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:09 schreef Crip het volgende:
Ik las eerst dt braddie zei
Bounty is lekker haram
Dacht exht even wtf
Komt door de tatta eetcultuur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
amarantha jij bent echt een walgelijk iemand. Hoe durf je mijn kokos aan te vallen. HOE. Hoe kunnen mensen niet van kokos houden. Ik snap het niet. Echt niet. Het s zo lekker. like omg
pokemon chaos?quote:
Ja kom ik sport nu vijf keer per week, het wordt beter en beter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil wel aan je getrainde biceps knabbelen
Mars ijsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Doe normaal gek
Deze![]()
[ afbeelding ]
Niet echt mijn smaakquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die met caramelZoveel liefde in een papiertje.
Laten we sportmates wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja kom ik sport nu vijf keer per week, het wordt beter en beter.
Churchela, een lekkernij gemaakt van druivensap en (amandel)noten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |