Hey chefkequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
ah Montelly moet z'n heteroseksualiteit weer bewijzen zie ik
Omdat hij niet met een chick worstelt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:14 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom worstel je zo met je seksualiteit man
Ook die verhoudingen met been/bilquote:
Mooier dan die tieten van jou.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gast, neeDat is toch niet mooi/aantrekkelijk?
Ik show ze gelukkig niet en ze hoeven ook niet mooi gevonden te worden (lijkt mij ook nog al vies als er mensen op manboobs geilen maar oke)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooier dan die tieten van jou.
sorry, te makkelijk.
Vriendje je begrijpt verkeerd, wou die fake ass plaatje posten voor ref materiaal, vind het 3x niks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:14 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom worstel je zo met je seksualiteit man
oh val je dan op mannenkont of zo ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vriendje je begrijpt verkeerd, wou die fake ass plaatje posten voor ref materiaal, vind het 3x niks.
Maar je mag er waarschijnlijk wel over vloggen op YouTube, dus het kan zijn dat je er een nichemarkt mee aanspreektquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik show ze gelukkig niet en ze hoeven ook niet mooi gevonden te worden (lijkt mij ook nog al vies als er mensen op manboobs geilen maar oke)
Dit is gewoon naar, dat er mensen zijn die dit aantrekkelijk vinden begrijp ik niet.
even aandacht nodig ten koste van een ander?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha worstelen
Elkaar voor de grap choken ja echt relationshipgoals
/meloewa
Lijkt me niet handig als niemand ze aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik show ze gelukkig niet en ze hoeven ook niet mooi gevonden te worden (lijkt mij ook nog al vies als er mensen op manboobs geilen maar oke)
Dit is gewoon naar, dat er mensen zijn die dit aantrekkelijk vinden begrijp ik niet.
Nee echt geen gezicht.quote:
We posten hier allemaal zodat we een reactie kunnen krijgen he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:16 schreef zeer het volgende:
[..]
even aandacht nodig ten koste van een ander?
Is er iets mis met mannenkont?quote:
Repsectquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Never forget die rage van haar tegen die tienermoerder.
Haar interviewquote:
Maak erişte corbasiquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
Oke even koken, zal never wifey zijn als mijn kookkunst kut en ruk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |