Ga eens eten ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zou een beetje zoals jouw keer op keer mislukkende dieetpogingen zijn.
Word saai dit stimo waar is je nieuwe shit. Je reflecteert je dieet struggles steeds hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zou een beetje zoals jouw keer op keer mislukkende dieetpogingen zijn.
Deed ie bij mij ook al. Maar ik ging er niet op in. Zou raar zijn als ik geile half boob pics zou sturen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Laten we maar niet over oude shit praten meneer i wanna netflix and chill.
Hou je bek Chloro, Crip en ik vallen elkaar aan en kunnen prima dit handelen zonder jouw goodwill pogingen.quote:
Pics van je titsquote:
Stuur mij es dick pics van deuce doorquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Word saai dit stimo waar is je nieuwe shit. Je reflecteert je dieet struggles steeds hier.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou je bek Chloro, Crip en ik vallen elkaar aan en kunnen prima dit handelen zonder jouw goodwill pogingen.
Heb jij nog recente pics van Mina Murat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur mij es dick pics van deuce door
Hoor wie het zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd ze heeft echt een attitude als ze niet goed geslapen of gegeten heeft.
Te vroeg nerd, dat is pas om 11 u lekkerquote:
heb ik toch gepost vorige keerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij nog recente pics van Mina Murat?
Deuce doet daar geheimzinnig over, was bereid om islamitische naam aan te nemen alles.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur mij es dick pics van deuce door
Echt fucking creepy dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij nog recente pics van Mina Murat?
Dat weet ik allemaal al. ALLANG.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deuce doet daar geheimzinnig over, was bereid om islamitische naam aan te nemen alles.
Mycroft eens op peggen in combinatie met Kurovski en Crip.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:55 schreef Montelly het volgende:
Hey Niels wat is er voorgevallen met Crip?
Geen idee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:55 schreef Montelly het volgende:
Hey Niels wat is er voorgevallen met Crip?
Vind jij het ook vies als oude mannen seksuele handelingen verrichten met meisjes van Aziatische origine?quote:
Ja sowieso oude mannen die met hun seksualiteit poseren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind jij het ook vies als oude mannen seksuele handelingen verrichten met meisjes van Aziatische origine.
Verder niet specifiek naar iemand gericht hoor.
wat heb i gemistquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind jij het ook vies als oude mannen seksuele handelingen verrichten met meisjes van Aziatische origine?
Verder niet specifiek naar iemand gericht hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Mycroft eens op peggen in combinatie met Kurovski en Crip.
Aan die viespeukerij moest een eind komen, maar verder heeft Niels het e.e.a. verkeerd begrepen.
Ja en dan verontwaardigd de schuld bij anderen leggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja sowieso oude mannen die met hun seksualiteit poseren.
wat bedoel je met seksualiteit tonen of uiten ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:59 schreef Chai het volgende:
Jong ook trouwens.Zoals die Fatoeman die overal zijn fetisj loopt te spammen, echt sneu en irritant.
Te pas en te onpas seksuele voorkeuren benadrukken, ook waar dat totaal irrelevant is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:00 schreef Drug het volgende:
[..]
wat bedoel je met seksualiteit tonen of uiten ofzo?
waarom kijk je zo neer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef Kurovski het volgende:
Echt niet normaal he. Die fuckin' domme dozen lokken het zelf uit.
Ze posten soms wel seksuele dingen hier, songteksten, liedjes, bepaalde uitingen, laat lekker gaan. Waarom komt jouw drang vandaan om daar steeds op te reageren Niels?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef Kurovski het volgende:
Ze verdienen ook allemaal een pener in hun poeperd!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef Kurovski het volgende:
Pics gezien van Niels?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
Niels, je bent oud, lelijk en vies.
Ga bij Braddie zitten en wees stil.
Heb daar een fistel die niet zo fraai oogt, dus lijkt me sterk dat daar vrijwilligers voor te vinden zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze verdienen ook allemaal een pener in hun poeperd!
Snap Niels wel hoor, die wil die volle hoofddoek dekken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze posten soms wel seksuele dingen hier, songteksten, liedjes, bepaalde uitingen, laat lekker gaan. Waarom komt jouw drang vandaan om daar steeds op te reageren Niels?
o ja ik vind het vooral apart als het agressief tegen anderen wordt gedaan. is gewoon seksueel geweld, erg twisted, ook om getuige van te zijn trouwensquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Te pas en te onpas seksuele voorkeuren benadrukken, ook waar dat totaal irrelevant is.
Plompzakken in de poeperd en dan zonder spuug he. Dat is het belangrijkst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze verdienen ook allemaal een pener in hun poeperd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |