Nou ja, iemand die sowieso niet zoveel verstand van dingen heeft zei dat ik het moest proberen en vond dat erop lijken. Vandaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Edamame ? Helemaal niet juist.. Ik vind avocado echt niet lekker nml.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het allemaal wat overdreven, maar ik heb het idee dat ik wat gemist heb.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Leef je uit, maar ik ben een naaiertjeDus als je in mijn ogen te ver gaat m.b.t een userbash dan krijg je een TR.
Quotes recyclen is een soort onderling grapje hier. Niet erg grappig, maar wel vermakelijk imo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het allemaal wat overdreven, maar ik heb het idee dat ik wat gemist heb.
Koken en dan zout er op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, iemand die sowieso niet zoveel verstand van dingen heeft zei dat ik het moest proberen en vond dat erop lijken. Vandaar.
Ja, dat weet ik. Maar er waren hier nogal wat mensen met kontpijn de laatste tijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Quotes recyclen is een soort onderling grapje hier. Niet erg grappig, maar wel vermakelijk imo.
Haha.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, iemand die sowieso niet zoveel verstand van dingen heeft zei dat ik het moest proberen en vond dat erop lijken. Vandaar.
Ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.koolhydraatarmrecept.nl/kaaspannenkoek/
ey braddie, kijk dit wordt mijn ontbijt morgen.
Ok, ik onthoud dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Koken en dan zout er op.
OMG hoor houd op
Mag ze essen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg dat is lekker, heb volgens mij ook eriste thuis, maar weet het eigk niet zeker. even checken. heb btw noodles gemaakt en ernaast edamame
Kokos vind ik niet zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
kaas is mijn liefde.
Evenals kokos
Dat is de sleutel tot mijn hart.
Ik kan hier kilo's van op.quote:
amarantha jij bent echt een walgelijk iemand. Hoe durf je mijn kokos aan te vallen. HOE. Hoe kunnen mensen niet van kokos houden. Ik snap het niet. Echt niet. Het s zo lekker. like omgquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kokos vind ik niet zoMaar kaas..
Hmmmm.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
amarantha jij bent echt een walgelijk iemand. Hoe durf je mijn kokos aan te vallen. HOE. Hoe kunnen mensen niet van kokos houden. Ik snap het niet. Echt niet. Het s zo lekker. like omg
Ok nielsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:06 schreef Oberkullie het volgende:
Heb een app gedownload met zeegeluiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |