Wie is Gijs?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haar interviewvertellen dat ze te oud is voor haar toyboy en bam een week later was het uit met Gijs
Mooiboi met tatts en beetje muscle. Zou mijn pener in z'n kontj rammen zonder homo gevoelens.quote:
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat hij Fajah niet heeft gemist tijdens zijn vakantie op aruba.quote:
echt zielig dat je altijd ziek wordt van snacktimequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb milka collage gegeten en ben zo misselijk gvd tijd om een obese maag te trainen
Heb ik nooit last van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:26 schreef Drug het volgende:
[..]
echt zielig dat je altijd ziek wordt van snacktime
Vind Fajah echt geen aantrekkelijk gezicht hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat hij Fajah niet heeft gemist tijdens zijn vakantie op aruba.
Oh ben dat station al gepasseerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:26 schreef Drug het volgende:
[..]
Stiekem was jij met Gijs op Aruba ipv te raven op solarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat hij Fajah niet heeft gemist tijdens zijn vakantie op aruba.
Is gwn een teken van the universe zovan je mag niet genietenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:26 schreef Drug het volgende:
[..]
De beeldkwaliteit deed me al zoiets vermoeden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb ik nog 'ns live gezien ergens in Feijenoord.
o no er is meer in het leven dan geraffineerde koolhydraten en transvettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stiekem was jij met Gijs op Aruba ipv te raven op solar
[..]
Is gwn een teken van the universe zovan je mag niet genieten
Even goed luisteren juffie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil jij je aub aan de afspraken houden die Frank jou had doorgegeven?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeft iedereen een hersenbloeding vandaag of zo aangezien er meerdere FOK!kers raar doen.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt een bipolairtje die sidratje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |