quote:Yuri van Gelder is door het NOC*NSF naar huis gestuurd. De turner heeft zich "de normen en waarden die gelden op grove wijze overschreden", zo meldt de sportkoepel.
Van Gelder is zaterdagnacht, nadat hij zich had geplaatst voor de finale op het onderdeel ringen, weggegaan uit het Olympisch Dorp en tegen de afspraak in alcohol geconsumeerd, zo staat in een persbericht. De turner keerde pas in de vroege ochtenduren terug.
http://nos.nl/rio2016/art(...)-moet-naar-huis.html
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:13 schreef Joezi het volgende:
Wat een mongolen bij het NOC*NSF zeg, mag een echte man zn biertje niet drinken en achter de chickies aan om een finaleplaats te vieren
Gooi ff een medaille wegWat een kutland zijn we toch.
Mag deze regel weg uit de OP? Wat een onzin is dat.quote:Gooi ff een medaille wegWat een kutland zijn we toch.
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:21 schreef superniger het volgende:
Heeft Maurits Hendriks nog verdere tekst en uitleg gegeven?
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mag deze regel weg uit de OP? Wat een onzin is dat.
Waarover? Vooralsnog is het een medaille weggooien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Daar mekker je al 3 topics over. Antwoord weet je al.
Als je betrapt wordt is het over en uit en wordt er niks onder de pet gehouden. Dat er lui zijn die niet betrapt worden is pure mazzel voor ze.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
En hoe strikt wordt dat gehandhaafd? Als het in de publiciteit komt misschien, maar er wordt genoeg onder de pet gehouden. Dat weet jij ook wel.
In Afghanistan was een biertje drinken al een reden voor een repat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dat is ook wat ik heb meegekregen van een maat welke in Afghanistan is geweest.
Ja, medaille was echt onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mag deze regel weg uit de OP? Wat een onzin is dat.
Doeiquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarover? Vooralsnog is het een medaille weggooien.
Nope een goede landing was minstens brons geweestquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:25 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Ja, medaille was echt onwaarschijnlijk
Hij land NOOIT goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nope een goede landing was minstens brons geweest
hij land?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:29 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Hij land NOOIT goed
Dus onwaarschijnlijk
Jawel, in de trainingen ging het vaak goed, nooit is gelulquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:29 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Hij land NOOIT goed
Dus onwaarschijnlijk
Ik heb er foto's van gezien (bier drinken) daar werd weinig geheimzinnigs over gedaan was voor iedereen zichtbaar zover ik het kon beoordelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je betrapt wordt is het over en uit en wordt er niks onder de pet gehouden. Dat er lui zijn die niet betrapt worden is pure mazzel voor ze.
[..]
In Afghanistan was een biertje drinken al een reden voor een repat.
Maar nogmaals, dan moet je natuurlijk wel betrapt worden. Als je het stiekem doet en niemand komt er verder achter is er weinig aan de hand natuurlijk.
Wij dachten nog even aan Eythora Thorsdottirquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat Youri dronken een paard van de dressuurploeg heeft genaaid.
Die kwam in deel 2 al voorbij...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
Nee, maar zijn aartsvijand Jacques Brinkman wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:21 schreef superniger het volgende:
Heeft Maurits Hendriks nog verdere tekst en uitleg gegeven?
Uruzgan? Daar was niet eens bier te krijgen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb er foto's van gezien (bier drinken) daar werd weinig geheimzinnigs over gedaan was voor iedereen zichtbaar zover ik het kon beoordelen.
En nee dat was geen 0,0% spul.
Ja dat dus.. Maar niet alleen door de media etc allemaal.. Maar ook gewoon van zich zelf al dat de OS alweer voor hem voorbij zijn.. Dit is echt moeilijk voor hem te relativeren, of hij nu fouten heeft gemaakt of niet, geen idee. Maar dit zal hem nog de rest van zijn leven blijven achtervolgen, nog meer dan zijn coke gebruik. Als het al niet terug gaat komen hierdoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:31 schreef tjaptjoep het volgende:
Yuri wordt nu letterlijk met de grond gelijk gemaakt, triest. Ik heb wel te doen met die jongen.
Dat is niet waar. Ik ken meerdere voorbeelden van jongens die de hand boven het hoofd werd gehouden. Tot en met de KMAR aan toe. Dat het niet mag snappen we allemaal, maar het gebeurt. Stellig zeggen dat het niet gebeurt getuigt van enige naïviteit imho.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je betrapt wordt is het over en uit en wordt er niks onder de pet gehouden. Dat er lui zijn die niet betrapt worden is pure mazzel voor ze.
[..]
In Afghanistan was een biertje drinken al een reden voor een repat.
Maar nogmaals, dan moet je natuurlijk wel betrapt worden. Als je het stiekem doet en niemand komt er verder achter is er weinig aan de hand natuurlijk.
Ja nu terughalen zou echt het allerdomste zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:39 schreef polderturk het volgende:
Waarom hebben ze hem geen waarschuwing gegeven? Kunnen ze hem nog terughalen?
Harddrugs?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik ken meerdere voorbeelden van jongens die de hand boven het hoofd werd gehouden. Tot en met de KMAR aan toe. Dat het niet mag snappen we allemaal, maar het gebeurt. Stellig zeggen dat het niet gebeurt getuigt van enige naïviteit imho.
Hoe wordt hij letterlijk met de grond gelijk gemaakt? Ik mag toch hopen dat zoiets niet gebeurt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:31 schreef tjaptjoep het volgende:
Yuri wordt nu letterlijk met de grond gelijk gemaakt, triest. Ik heb wel te doen met die jongen.
uit je artikel:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:35 schreef riazop het volgende:
[..]
Nee, maar zijn aartsvijand Jacques Brinkman wel.
Haalt hard uit in de Telegraaf
Een gedeelte van de ploeg zette het destijds ook 'op een drinken'.
De hockeyers kwamen er in 2000 mee weg en pakte later zelfs het goud.
"Er moet meer aan de hand zijn"
http://www.telegraaf.nl/t(...)de_hand_zijn___.html
En Jeffrey Wammes is nog in Rio?quote:an Gelder verliet zaterdagavond, nadat hij zich eerder op dag had geplaatst voor de ringfinale, het olympisch dorp. Samen met teamgenoot Jeffrey Wammes deed hij zich in het Holland Heineken House te goed aan bier en bitterballen. Hij keerde pas in de vroege uurtjes terug en gaf tegenover de KNGU het gebruik van alcohol toe.
Jeffrey is toch klaar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:42 schreef fruityloop het volgende:
Volgens artikel op de site vd Telegraaf was hij aan het bier + bitterballen gegaan met Jeffrey Wammes, en die laatste is volgens mij niet op vliegtuig gezet.
Zijn er nog mensen die de Telegraaf serieus nemen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:42 schreef fruityloop het volgende:
Volgens artikel op de site vd Telegraaf was hij aan het bier + bitterballen gegaan met Jeffrey Wammes, en die laatste is volgens mij niet op vliegtuig gezet.
ja die lag op tijd in zijn mandje hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
uit je artikel:
[..]
En Jeffrey Wammes is nog in Rio?
Iemand is hem in stukken aan het zagen op schiphol. Je bent snel klaar want groot is hij nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoe wordt hij letterlijk met de grond gelijk gemaakt? Ik mag toch hopen dat zoiets niet gebeurt.
Dus toch bier...quote:Van Gelder verliet zaterdagavond, nadat hij zich eerder op dag had geplaatst voor de ringfinale, het olympisch dorp. Samen met teamgenoot Jeffrey Wammes deed hij zich in het Holland Heineken House te goed aan bier en bitterballen. Hij keerde pas in de vroege uurtjes terug en gaf tegenover de KNGU het gebruik van alcohol toe. Daarop werd in overleg met de leiding van TeamNL besloten om hem zonder pardon uit het team gezet.
Jep. Coke, mdma, speed.quote:
Maar ook een LORD toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:46 schreef riazop het volgende:
Voor de meeste Nederlanders is die jongen een KONING hoor
Iemand die zijn hele leven voor de sport geeft en keer op keer als het er echt op aan komt in de fout gaat? Hij is 33, heeft een slechte reputatie, een mislukte carrière die nu toch wel voorbij is en een goede kans dat hij in een grote depressie zal raken. Wat maakt hem een koning? Hij staat wel ergens onderaan het lijstje van personen waarmee ik zou willen ruilen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:46 schreef riazop het volgende:
Voor de meeste Nederlanders is die jongen een KONING hoor
En die zijn de hand boven het hoofd gehouden? Sorry hoor, nu doe je wel een heel boude uitspraak. Dan zal er ongetwijfeld iets anders aan de hand zijn geweest dan "de hand boven het hoofd houden"...quote:
Ik weet het. Ik loop wat achter vandaag. Druk aan het koken.quote:
Oei. Hier was Everse bij Zwolle ook over gestruikeld.quote:Samen met teamgenoot Jeffrey Wammes deed hij zich in het Holland Heineken House te goed aan bier en bitterballen.
Ik mis alleen het motief om dat rond te bazuinen. Lijkt me niet zo heel handig aangezien je anderen ook behoorlijke schade kunt berokkenen. Maar goed, geloof vooral dat alles volgens het boekje gedaan wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
En die zijn de hand boven het hoofd gehouden? Sorry hoor, nu doe je wel een heel boude uitspraak. Dan zal er ongetwijfeld iets anders aan de hand zijn geweest dan "de hand boven het hoofd houden"...
Maar goed, het is natuurlijk wel stoere kroegpraat dat je er mee weggekomen bent...
Kandahar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uruzgan? Daar was niet eens bier te krijgen...
Of zag je flessen Becks? (alcoholvrij)...
En ergens in dat feestgedruis heeftie het ook nog aangelegd met die Anni Friesinger..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:55 schreef rajknier het volgende:
http://www.nporadio1.nl/h(...)deel-over-van-gelder
Idsgod!
Nee, dat geloof ik helemaal niet. Maar als je met harddrugs geschaakt wordt binnen defensie en dat wordt in de lijn aangekaart dan sta je dezelfde dag nog buiten het hek. Als eea door collega's onder de pet gehouden wordt dan ben je feitelijk niet betrapt omdat je collega's het stil houden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik mis alleen het motief om dat rond te bazuinen. Lijkt me niet zo heel handig aangezien je anderen ook behoorlijke schade kunt berokkenen. Maar goed, geloof vooral dat alles volgens het boekje gedaan wordt.
Ja oke, als je het op die manier invult zijn ze inderdaad niet betrapt. Maar daar hebben leidinggevenden ' vrolijk' aan meegewerkt. Dus ja, wat is betrappen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik helemaal niet. Maar als je met harddrugs geschaakt wordt binnen defensie en dat wordt in de lijn aangekaart dan sta je dezelfde dag nog buiten het hek. Als eea door collega's onder de pet gehouden wordt dan ben je feitelijk niet betrapt omdat je collega's het stil houden.
Met "betrappen" bedoel ik dus dat het reguliere militair strafrecht in werking gaat en dan is er geen sprake van een hand boven het hoofd houden.
Welnee, Yuri maakte nauwelijks kans op een medaile. Dat hij de finale überhaupt gehaald heeft was al een topprestatie waar we allemaal blij mee waren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarover? Vooralsnog is het een medaille weggooien.
Oefening ging gewoon goed, goede landing erbij en je doet mee om de plakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welnee, Yuri maakte nauwelijks kans op een medaile. Dat hij de finale überhaupt gehaald heeft was al een topprestatie waar we allemaal blij mee waren.
Ies cultuurquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Op de Belg zeggen ze ook dat heel Nederland hem belachelijk maakt (zelfs de grap van Lord of the drinks word gebruikt als voorbeeld).
Er maken nog wel een paar wat grote fouten en als hij dan foutloos is kan ij zo brons halen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welnee, Yuri maakte nauwelijks kans op een medaile. Dat hij de finale überhaupt gehaald heeft was al een topprestatie waar we allemaal blij mee waren.
Kandahar... Vast de Klu of niet? Het geklaag was niet van de lucht toen ze (AH64) plotseling naar Uruzgan moesten.quote:
Wie had dat gedacht?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Op de Belg zeggen ze ook dat heel Nederland hem belachelijk maakt (zelfs de grap van Lord of the drinks word gebruikt als voorbeeld).
Wammes turnt niet meer, heeft geen finales gehaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
uit je artikel:
[..]
En Jeffrey Wammes is nog in Rio?
Dat kan altijd, maar die kans is erg onrealistisch. Zeker niet groot genoeg om te zeggen dat NL hier een medaille mee weggooit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er maken nog wel een paar wat grote fouten en als hij dan foutloos is kan ij zo brons halen.
Alle deelnemers die klaar zijn, moeten naar huis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wammes turnt niet meer, heeft geen finales gehaald.
Dude, hartstikke leuk dat je erover mee wilt praten enzo, maar doe maar niet. Yuri had alleen een kans als hij geen enkele fout zou maken en alle mensen die hem voorgingen wel. Dat wist hij, dat wist het team, dat wist heel turnkennend-Nederland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oefening ging gewoon goed, goede landing erbij en je doet mee om de plakken.
Overigens wel een kwalijke zaak dat leidinggevenden het onder de pet houden. Directe collega's kan ik me dan nog iets bij voorstellen als maatjes onderling.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja oke, als je het op die manier invult zijn ze inderdaad niet betrapt. Maar daar hebben leidinggevenden ' vrolijk' aan meegewerkt. Dus ja, wat is betrappen.
Die is de volgende dag waarschijnlijk ook op het vliegtuig gegaan. Het ging hier om zaterdagavond, toen ze net de kwalificaties hadden geturnd. Wammes wist officieel om 03:00 (Nederlandse tijd) pas dat hij het niet had gehaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alle deelnemers die klaar zijn, moeten naar huis.
Ik denk dat ik meer verstand van ringen heb dan jij, hij had nog een extra techniek voor de finale hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dude, hartstikke leuk dat je erover mee wilt praten enzo, maar doe maar niet. Yuri had alleen een kans als hij geen enkele fout zou maken en alle mensen die hem voorgingen wel. Dat wist hij, dat wist het team, dat wist heel turnkennend-Nederland.
Heb je ook coke gesnoven met Yuri?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer verstand van ringen heb dan jij, hij had nog een extra techniek voor de finale he
Als je er verstand van had had je niet geroepen dat Nederland hiermee een medaille weggooit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer verstand van ringen heb dan jij, hij had nog een extra techniek voor de finale he
Euh, hij hij heeft gewoon gelijk. Goede kans ook dat anderen wel foutjes maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dude, hartstikke leuk dat je erover mee wilt praten enzo, maar doe maar niet. Yuri had alleen een kans als hij geen enkele fout zou maken en alle mensen die hem voorgingen wel. Dat wist hij, dat wist het team, dat wist heel turnkennend-Nederland.
quote:Bauke Mollema kent de regel niet dat sporters geen alcohol mogen drinken tijdens de Olympische Spelen. Hij zei dat dinsdag op Schiphol, nadat de wielrenner uit een vliegtuig was gestapt dat rechtstreeks uit Rio de Janeiro kwam.
Hij reageerde op het nieuws dat turner Yuri van Gelder is weggestuurd van de Spelen nadat hij het olympisch dorp had verlaten, alcohol had gedronken en pas vroeg in de ochtend terugkwam.
Mollema noemt het overigens 'misschien wel zo verstandig voor sporters die nog in actie moeten komen', om geen drank te nuttigen.
Of Yuri van Gelder ook in het toestel zat, is niet duidelijk. Mollema zegt hem niet gezien te hebben. Twee passagiers claimen van wel en zeggen zelfs met hem te hebben gesproken.
Iets met de pols? Als in: een drinkgebaar maken? Wat is de moeilijkheidsgraad daarvan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:11 schreef Joezi het volgende:
Ze namen hem mee om de medaillekansquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je er verstand van had had je niet geroepen dat Nederland hiermee een medaille weggooit.
De kans was er, maar te klein om dat zo stellig te durven zeggen.
Yep f16's.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kandahar... Vast de Klu of niet? Het geklaag was niet van de lucht toen ze (AH64) plotseling naar Uruzgan moesten.![]()
Daar was het dan ook niet zo moeilijk om aan bier te komen... Maar goed, neemt niet weg dat Nederland (in tegenstelling tot zo'n beetje de rest van de coalitie) drooggelegd was.
Als je daar vanuit moet gaan om te roepen dat je een medaille weggooit, dan doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Euh, hij hij heeft gewoon gelijk. Goede kans ook dat anderen wel foutjes maken.
Ja de reacties van BN-ers stromen binnen! Vergeet ook de mening van John Troost niet!!quote:
Heeft Miss Montreal al een reactie gegeven?quote:Biertje Yuri van Gelder...naar huis gestuurd! Terecht? Nee..! Proost v John Troost
Yuri van Gelder springt uit de band...en wordt naar huis gestuurd en mag de finale van de ringen niet turnen.
Terecht?
Hij heeft een voorbeeldfunctie wordt gezegd voor de jeugd.
Eerder heeft hij drugs gebruikt en is jaren geschorst. Hij heeft geboet voor zijn zonde en geleden. Ook heeft hij al die jaren keihard getraind en gevochten om nu weer naar Rio te mogen en kunnen. Hij heeft geleerd van zijn lessen.
Nu in Rio turnt hij een prachtige oefening en als zijn landing helemaal top was geweest wat zou kunnen dan was hij mogelijk als 1e geëindigd. Goud winnen was een reëele optie.
Echter voordat hij wist of hij naar de finale kon moest hij uren in hoge spanning wachten totdat hij wist of hij bij de eerste 8 zou zitten voor de finale.
Eindelijk het verlossende woord, na jaren trainen opnieuw beginnen eindelijk de olympische spelen bereiken, keihard trainen en werken om t hoogste te bereiken en nog uren wachten in hoogspanning, is t feest en voelt Yuri de bevrijding...heerlijk na zijn duistere periode en alle lessen afzien en trainen en een prachtige oefening mag hij later deze week de finale turnen.
In die euforie ontlading van opgebouwde spanning gaat hij die late avond en nacht er op uit en drinkt zoals ik begrijp enkele biertjes en komt laat in de nacht of vroeg in de ochtend thuis.
En hij wordt daarom naar huis gestuurd!
Hij was gewoon blij, totale vreugde en loslaten van jaren opgebouwde spanning en dan drinkt hij een paar biertjes in de nacht. Is dat zo erg, is dat echt een groot vergrijp en een zonde of wel logisch begrijpelijk, wellicht niet verstandig, maar voor hemzelf juist wel misschien goed.
ONTSPANNING NA JAREN VERNEDERENDE TERECHTE EN HARD WERKENDE INSPANNING IS VOOR SOMMIGE MENSEN JUIST EEN GROTE POSITIEVE BOOST.
En een paar biertjes en in de nacht terwijl hij pas dagen later aan de bak moet...!
Lieve mensen WIJ stellen zogenaamd weer een voorbeeld vanuit onze moraal. In deze is deze gestelde grens in mijn ogen voor Yuri, de grote kansen voor hem en Oranje op een medaille niet terecht en te hard. Had hem 1 op 1 daarover duidelijk aangesproken. Een biertje in de nacht is geen criminele daad, geen drugs en geen doping. Je doet er ook niemand anders pijn mee toch. En voel uit welke situatie hij die keuze maakt...best begrijpelijk.
De maatregel van Team NL de chef vind ik dan ook tever gaan en wat Roomser dan de Paus.
Yuri het was wetende je verleden niet slim en verstandig, wel heel begrijpelijk en eigenlijk ook best onschuldig. Een groen heineken biertje na een ultiem resultaat wetende uit de diepe positie waaruit je kwam...dat kon best eenmalig en was geen reden om nu naar NL te moeten vliegen. Voor de Chef de Mission zou ik zeggen...net een stapje tever gegaan met dit niet vanuit het HART en liefde genomen besluit.
En ja...voor Yuri zeg ik dan maar als schrale troost....proost van John Troost!
Die is nog bezig met de eerste twee lettergrepen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja de reacties van BN-ers stromen binnen! Vergeet ook de mening van John Troost niet!!
[..]
Heeft Miss Montreal al een reactie gegeven?
Ik ken verder de achtergrond van die foto's waar je het over had niet. Daarbij weet ik niet wat de afspraken van de Klu op dat moment waren. Maar bij de KL was het vrij simpel, alcohol was een reden voor een repat. Zelfs in de week van vertrek terug naar Nederland (wachten op Kabul en 20 nationaliteiten zitten daar bier te zuipen) rookte je nog een zware pijp als je gesnaaid werd met alcohol.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is nog bezig met de eerste twee lettergrepen.
Nee. Daar viel Erben Wennemars ook al over.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:25 schreef Windhapper het volgende:
Waarom is zo'n Mollema al thuis? Mag je als sporter niet de OS uitzitten als je al klaar bent? Is toch mooi, beetje door Rio slenteren, live sport kijken en 's avonds een kleurplaatje maken met Tess Wester?
Voorbereiden op de Vueltaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:25 schreef Windhapper het volgende:
Waarom is zo'n Mollema al thuis? Mag je als sporter niet de OS uitzitten als je al klaar bent? Is toch mooi, beetje door Rio slenteren, live sport kijken en 's avonds een kleurplaatje maken met Tess Wester?
Dat is het beleid. Ben je klaar? Dan op vliegtuig naar Nederland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:25 schreef Windhapper het volgende:
Dat mag allemaal niet meer van equipe fuhrer Hendriks...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:25 schreef Windhapper het volgende:
alsof zijn seizoen voorbij is...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:25 schreef Windhapper het volgende:
Zodra je klaar bent, en geen medaille hebt gewonnen, mag je binnen 48 uur op het vliegtuig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:25 schreef Windhapper het volgende:
erbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Daar viel Erben Wennemars ook al over.
http://www.nporadio1.nl/n(...)turen-van-van-gelder
En van aardappels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
erbendie heeft alleen verstand van schaatsen.
Winnen is belangrijker dan meedoen voor NOC. Als je eruit ligt mag je oprotten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:25 schreef Windhapper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |