En die zijn de hand boven het hoofd gehouden? Sorry hoor, nu doe je wel een heel boude uitspraak. Dan zal er ongetwijfeld iets anders aan de hand zijn geweest dan "de hand boven het hoofd houden"...quote:
Ik weet het. Ik loop wat achter vandaag. Druk aan het koken.quote:
Oei. Hier was Everse bij Zwolle ook over gestruikeld.quote:Samen met teamgenoot Jeffrey Wammes deed hij zich in het Holland Heineken House te goed aan bier en bitterballen.
Ik mis alleen het motief om dat rond te bazuinen. Lijkt me niet zo heel handig aangezien je anderen ook behoorlijke schade kunt berokkenen. Maar goed, geloof vooral dat alles volgens het boekje gedaan wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
En die zijn de hand boven het hoofd gehouden? Sorry hoor, nu doe je wel een heel boude uitspraak. Dan zal er ongetwijfeld iets anders aan de hand zijn geweest dan "de hand boven het hoofd houden"...
Maar goed, het is natuurlijk wel stoere kroegpraat dat je er mee weggekomen bent...
Kandahar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uruzgan? Daar was niet eens bier te krijgen...
Of zag je flessen Becks? (alcoholvrij)...
En ergens in dat feestgedruis heeftie het ook nog aangelegd met die Anni Friesinger..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:55 schreef rajknier het volgende:
http://www.nporadio1.nl/h(...)deel-over-van-gelder
Idsgod!
Nee, dat geloof ik helemaal niet. Maar als je met harddrugs geschaakt wordt binnen defensie en dat wordt in de lijn aangekaart dan sta je dezelfde dag nog buiten het hek. Als eea door collega's onder de pet gehouden wordt dan ben je feitelijk niet betrapt omdat je collega's het stil houden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik mis alleen het motief om dat rond te bazuinen. Lijkt me niet zo heel handig aangezien je anderen ook behoorlijke schade kunt berokkenen. Maar goed, geloof vooral dat alles volgens het boekje gedaan wordt.
Ja oke, als je het op die manier invult zijn ze inderdaad niet betrapt. Maar daar hebben leidinggevenden ' vrolijk' aan meegewerkt. Dus ja, wat is betrappen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik helemaal niet. Maar als je met harddrugs geschaakt wordt binnen defensie en dat wordt in de lijn aangekaart dan sta je dezelfde dag nog buiten het hek. Als eea door collega's onder de pet gehouden wordt dan ben je feitelijk niet betrapt omdat je collega's het stil houden.
Met "betrappen" bedoel ik dus dat het reguliere militair strafrecht in werking gaat en dan is er geen sprake van een hand boven het hoofd houden.
Welnee, Yuri maakte nauwelijks kans op een medaile. Dat hij de finale überhaupt gehaald heeft was al een topprestatie waar we allemaal blij mee waren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarover? Vooralsnog is het een medaille weggooien.
Oefening ging gewoon goed, goede landing erbij en je doet mee om de plakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welnee, Yuri maakte nauwelijks kans op een medaile. Dat hij de finale überhaupt gehaald heeft was al een topprestatie waar we allemaal blij mee waren.
Ies cultuurquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Op de Belg zeggen ze ook dat heel Nederland hem belachelijk maakt (zelfs de grap van Lord of the drinks word gebruikt als voorbeeld).
Er maken nog wel een paar wat grote fouten en als hij dan foutloos is kan ij zo brons halen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welnee, Yuri maakte nauwelijks kans op een medaile. Dat hij de finale überhaupt gehaald heeft was al een topprestatie waar we allemaal blij mee waren.
Kandahar... Vast de Klu of niet? Het geklaag was niet van de lucht toen ze (AH64) plotseling naar Uruzgan moesten.quote:
Wie had dat gedacht?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Op de Belg zeggen ze ook dat heel Nederland hem belachelijk maakt (zelfs de grap van Lord of the drinks word gebruikt als voorbeeld).
Wammes turnt niet meer, heeft geen finales gehaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
uit je artikel:
[..]
En Jeffrey Wammes is nog in Rio?
Dat kan altijd, maar die kans is erg onrealistisch. Zeker niet groot genoeg om te zeggen dat NL hier een medaille mee weggooit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er maken nog wel een paar wat grote fouten en als hij dan foutloos is kan ij zo brons halen.
Alle deelnemers die klaar zijn, moeten naar huis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wammes turnt niet meer, heeft geen finales gehaald.
Dude, hartstikke leuk dat je erover mee wilt praten enzo, maar doe maar niet. Yuri had alleen een kans als hij geen enkele fout zou maken en alle mensen die hem voorgingen wel. Dat wist hij, dat wist het team, dat wist heel turnkennend-Nederland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oefening ging gewoon goed, goede landing erbij en je doet mee om de plakken.
Overigens wel een kwalijke zaak dat leidinggevenden het onder de pet houden. Directe collega's kan ik me dan nog iets bij voorstellen als maatjes onderling.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja oke, als je het op die manier invult zijn ze inderdaad niet betrapt. Maar daar hebben leidinggevenden ' vrolijk' aan meegewerkt. Dus ja, wat is betrappen.
Die is de volgende dag waarschijnlijk ook op het vliegtuig gegaan. Het ging hier om zaterdagavond, toen ze net de kwalificaties hadden geturnd. Wammes wist officieel om 03:00 (Nederlandse tijd) pas dat hij het niet had gehaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alle deelnemers die klaar zijn, moeten naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |