Doe een TR.quote:
zolang ie er fatsoenlijk mee kan zien zonder pijn lijkt het me primaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:37 schreef the_ring het volgende:
Dat oog van Sjef zorgt niet echt voor problemen voor hem toch?
Ik vind het wel lekker voor de afwisselingquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar dat het mannen en vrouwentoernooi random door elkaar loopt eigenlijk..
Die weet dat het wel goed komt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Iedere coach komt met hightech sterrenkijkers en die Griekse neemt gerust een verrekijkertje om de nek mee.
In dat geval gun ik het hem niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dit de iets meer gezette broer van Pique?
Die komen iig in de halve finale zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:06 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Amerikanen schakelen zichzelf wel uit.
En de coach ziet er de lol ook wel van inquote:
Morgen pas.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:27 schreef bruinebeer het volgende:
Wanneer komen de Nederlanders weer?
Welke dan, afgezien van de WR-houder?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Wat een verrassingen overal in het toernooi trouwens
De Myanmarese die eerst van een Finse wint en dan (vooral dat) de nummer vier van de wereld naar huis schiet, Roman die al gelijk faalt en verder was het toch iets minder dan ik dacht schijnbaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:40 schreef Montov het volgende:
[..]
Welke dan, afgezien van de WR-houder?
Donderdag/Vrijdag pas weer toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:55 schreef Odaiba het volgende:
Komt Sjef van den Berg nog in actie vanavond?
Vanavond niet meer inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Donderdag/Vrijdag pas weer toch?
Morgen wel Rick van de Ven en Mitch Dielemans
Nove. Portugees voor negen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:07 schreef Odaiba het volgende:
Wat zeggen ze trouwens altijd na die nummers? 9, toppie, hoor ik, maar dat zal het vast wel niet zijn xD
Tonga is gewoon top!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:24 schreef Redefine het volgende:
Wel opvallend dat er hier aantal van Tonga bij zijn. De nationale top aldaar?
Zeker jouw exotisch land dat je supportert.quote:
Vrijdag in de 1/8 finalequote:
Vrijdagquote:
Niveautje hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:14 schreef Nober het volgende:
Amerikanen nu tegen elkaar, Ellison is de nummer 2 geplaatst.
4-2 Ellison
Korrussisch?quote:
Helaas. Rick en Mitch komen elkaar in de 1/8 finales tegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Is het mogelijk dat ereen volledig NL's podium komt?
Denk dat Mitch blij mag zijn als ie dat überhaupt haalt. Overigens volgens mijn schema zitten ze wel degelijk in een ander kwart.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas. Rick en Mitch komen elkaar in de 1/8 finales tegen.
Mitch speelt vanavond tegen een Japanner die wel redelijk sterk is, maar die moet Mitch gewoon kunnen verslaan in principe. In de 1/16 finales speelt hij vervolgens sowieso tegen een heel laag gerankte schutter, dus de 1/8 finales zijn prima mogelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Denk dat Mitch blij mag zijn als ie dat überhaupt haalt. Overigens volgens mijn schema zitten ze wel degelijk in een ander kwart.
In principe vind ik grote woorden over iemand die slechts 58e werd in de ranking round en op de wereldranglijst ook vrij laag staat. Ik denk niet dat hij die Japanner gaat verslaan eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mitch speelt vanavond tegen een Japanner die wel redelijk sterk is, maar die moet Mitch gewoon kunnen verslaan in principe. In de 1/16 finales speelt hij vervolgens sowieso tegen een heel laag gerankte schutter, dus de 1/8 finales zijn prima mogelijk.
Staat ie 58e? Ok, dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
In principe vind ik grote woorden over iemand die slechts 58e werd in de ranking round en op de wereldranglijst ook vrij laag staat. Ik denk niet dat hij die Japanner gaat verslaan eerlijk gezegd.
moet ie dan over een uurtje tegen 1 van die 2?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:03 schreef Odaiba het volgende:
Net op tijd voor Rick van der Ven. Waarschijnlijk na deze partij.
Rick komt vanavond pas, op vrijdag tegen de winnaar van Maleisië-Duitsland. Mitch komt zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:03 schreef Odaiba het volgende:
Net op tijd voor Rick van der Ven. Waarschijnlijk na deze partij.
Hopelijk is Dielemans beter over drie pijlen dan in de ranking round over 72 pijlen. Moet wel meteen tegen de nummer 7 Furukawa.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:10 schreef Montov het volgende:
Hopelijk dat Dielemans (en Van der Ven) voor een verrassing kan zorgen vanwege de wind.
quote:
Gaan jullie er maar staanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:27 schreef Aguero het volgende:
24 van de Japanner, zo'n set moet je pakken.
Want Dielemans is zo'n topperquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef Pino112 het volgende:
Wat slecht.
Dit wordt een slechte dag voor #TeamNL
Dielemans haalt altijd dit niveau. Niemand had verwacht dat die hier door zou gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef Pino112 het volgende:
Wat slecht.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef Pino112 het volgende:
Wat slecht.
Ik haal dat niet. Maar ik hoef daar ook niet te staan. Als je op de Spelen komt mag je wel meer verwachten. Dit was en is gewoon heel slecht.quote:
Als je Mitch eerder deze week hebt zien schieten, is dit gewoon zijn niveau.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef Pino112 het volgende:
Wat slecht.
Het blijven mensen he. Niks aan te doen, jammer is het wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:29 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik haal dat niet. Maar ik hoef daar ook niet te staan. Als je op de Spelen komt mag je wel meer verwachten. Dit was en is gewoon heel slecht.
We hebben één Nederlander die serieus kans maakt op een medaille, moeten we daar niet blij mee zijn in een sport die wordt gedomineerd door Koreaantjes?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef plerda het volgende:
Zou leuk zijn als Nederlanders eens boven hun niveau uitstijgen.
Ik denk dat dit het vooral is, waarom we zo negatief zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef plerda het volgende:
Zou leuk zijn als Nederlanders eens boven hun niveau uitstijgen.
Ik vind de medaille van Anicka toch wel een verrassende medaille.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het vooral is, waarom we zo negatief zijn.
Andere landen hebben uitschieters, verrassende medailles bij het zwemmen ofzo, en wij hebben eigenlijk alleen de 'verwachte' medailles minus de 4x100 meter
Edit: Van Emden was niet verwacht natuurlijk. Mijn fout.
Klopt, had m'n post al ge-edit. Mijn foutquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind de medaille van Anicka toch wel een verrassende medaille.
Bedoel eigenlijk met alle sporten op de OS.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben één Nederlander die serieus kans maakt op een medaille, moeten we daar niet blij mee zijn in een sport die wordt gedomineerd door Koreaantjes?
Maar wij verwachten dan ook overal een medaille, daar gaat het mis.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het vooral is, waarom we zo negatief zijn.
Andere landen hebben uitschieters, verrassende medailles bij het zwemmen ofzo, en wij hebben eigenlijk alleen de 'verwachte' medailles minus de 4x100 meter
Edit: Van Emden was niet verwacht natuurlijk. Mijn fout.
Ik bedoel meer de infostrada virtual medal table qua verwachtte medailes.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar wij verwachten dan ook overal een medaille, daar gaat het mis.
Precies, dat is het hem ook echt. Wij verwachten overal waar Nederlanders starten een medaille en is het dat niet dan is het 'falen' of 'choken'.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar wij verwachten dan ook overal een medaille, daar gaat het mis.
Valt wel mee het was verrassend geweest als ze de finale had gehaald.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind de medaille van Anicka toch wel een verrassende medaille.
Terwijl we ook nog altijd geen invloed hebben op wat de tegenstanders doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies, dat is het hem ook echt. Wij verwachten overal waar Nederlanders starten een medaille en is het dat niet dan is het 'falen' of 'choken'.
Zijn genoeg mensen die dat verwachten inderdaad. Maar om een voorbeeld te geven: Ik heb een OS weddenschap met een Canadese collega lopen. Canada vs. Nederland met aantal medailles aan het eind van de spelen, Canada heeft voorlopig al 3 onverwachte medailles, waar Nederland er 1 heeft laten liggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies, dat is het hem ook echt. Wij verwachten overal waar Nederlanders starten een medaille en is het dat niet dan is het 'falen' of 'choken'.
Ik vind het ook bijzonder dat de NOS steeds doet alsof we overal medailles gaan halen en dan vanochtend ineens zegt, ja we lopen eigenlijk op schema. Gohquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Goed moment idd.quote:
1 W-j Kim (KOR) 2 29 27 24 27quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:59 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het even niet gevolgd, maar wat hoor ik, is Kim-Sala-Bim eruit?
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:59 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het even niet gevolgd, maar wat hoor ik, is Kim-Sala-Bim eruit?
Tegen 33, ja dan kun je dat verwachten he. 33 is altijd goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:00 schreef Nober het volgende:
[..]
1 W-j Kim (KOR) 2 29 27 24 27
33 R Ega Agatha (INA) 6 27 28 27 28
Als sets nou ook 72 pijlen schieten was....quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tegen 33, ja dan kun je dat verwachten he. 33 is altijd goed.
Gewoon met een automatische boog.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Als sets nou ook 72 pijlen schieten was....
Brazilianen hebben geen geld voor dit soort evenementen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:05 schreef Zorro het volgende:
Wat een drukte weer he. Ik zie de sluitingsceremonie al voor me. "Beste spelen ooit" en zo alles.
quote:
Maar toch, als de OS in "mijn" stad zou zijn, was het boogschieten toch niet 1 van de sporten waar ik naar zou gaan kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:05 schreef Zorro het volgende:
Wat een drukte weer he. Ik zie de sluitingsceremonie al voor me. "Beste spelen ooit" en zo alles.
NIÉT?!!?!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar toch, als de OS in "mijn" stad zou zijn, was het boogschieten toch niet 1 van de sporten waar ik naar zou gaan kijken
Was laatst een item op de NOS en veel van die Brazilianen zeggen dat het geld het probleem niet is, maar dat veel sporten ze gewoon niet interesseert, zeker niet zonder Braziliaanse inbreng.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Brazilianen hebben geen geld voor dit soort evenementen.
Dan was dat misschien de enige kans die je nog had, rest uitverkocht. Hier is dat inderdaad wat anders ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar toch, als de OS in "mijn" stad zou zijn, was het boogschieten toch niet 1 van de sporten waar ik naar zou gaan kijken
Nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:46 schreef marcodej het volgende:
Rick zal ook wel bijna moeten zeker?
Edit: info klopte nietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:46 schreef marcodej het volgende:
Rick zal ook wel bijna moeten zeker?
Zijn dan verschillende tijden per site.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee.
22:36 (27) Van der Ven - Huston (38)
23:28 (27) Van der Ven - Balaz (59)/Ku Bonchan (6)
17:36 en 18:28 lokale tijd op de officiële site.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn dan verschillende tijden per site.
De info kwam van de officiële tijd, maar stond er ook verkeerd tussen. De tijd die jij op gaf is in ieder geval de juiste.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
17:36 en 18:28 lokale tijd op de officiële site.
https://www.rio2016.com/en/archery-schedule-and-results/day-10
De broer van Fabregas?quote:
Dat Rodriguez de nummer 10 geplaatst is maakt inderdaad niks uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:55 schreef Zorro het volgende:
Belgen, chokers, faalhazen, staan er nooit als het er om gaat.
Zeg niet zo serieus he!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat Rodriguez de nummer 10 geplaatst is maakt inderdaad niks uit.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:58 schreef franklop het volgende:
"hopelijk geen 10 voor de spanjaard, even blazen vanuit de tribune"
10
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:58 schreef franklop het volgende:
"hopelijk geen 10 voor de spanjaard, even blazen vanuit de tribune"
10
check, dan schakel ik even over vanaf de sevensquote:
8, hahaha.quote:
hiernaquote:
Uberhaupt denkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken dat de NOS hier live bij gaat zijn
Goede grap was dat he!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op NPO sport aankondigen dat er straks hockey is is ook belangrijk!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
1/32, zijn maar 64 deelnemersquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:40 schreef Slobeend het volgende:
Hup Rick.
Dit is toch de 1/64 finale voor een plek voor de 1/32 finale.
Klopt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:40 schreef Slobeend het volgende:
Hup Rick.
Ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:40 schreef Slobeend het volgende:
Hup Rick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |