quote:
Gaan jullie er maar staanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:27 schreef Aguero het volgende:
24 van de Japanner, zo'n set moet je pakken.
Want Dielemans is zo'n topperquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef Pino112 het volgende:
Wat slecht.
Dit wordt een slechte dag voor #TeamNL
Dielemans haalt altijd dit niveau. Niemand had verwacht dat die hier door zou gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef Pino112 het volgende:
Wat slecht.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef Pino112 het volgende:
Wat slecht.
Ik haal dat niet. Maar ik hoef daar ook niet te staan. Als je op de Spelen komt mag je wel meer verwachten. Dit was en is gewoon heel slecht.quote:
Als je Mitch eerder deze week hebt zien schieten, is dit gewoon zijn niveau.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef Pino112 het volgende:
Wat slecht.
Het blijven mensen he. Niks aan te doen, jammer is het wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:29 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik haal dat niet. Maar ik hoef daar ook niet te staan. Als je op de Spelen komt mag je wel meer verwachten. Dit was en is gewoon heel slecht.
We hebben één Nederlander die serieus kans maakt op een medaille, moeten we daar niet blij mee zijn in een sport die wordt gedomineerd door Koreaantjes?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef plerda het volgende:
Zou leuk zijn als Nederlanders eens boven hun niveau uitstijgen.
Ik denk dat dit het vooral is, waarom we zo negatief zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef plerda het volgende:
Zou leuk zijn als Nederlanders eens boven hun niveau uitstijgen.
Ik vind de medaille van Anicka toch wel een verrassende medaille.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het vooral is, waarom we zo negatief zijn.
Andere landen hebben uitschieters, verrassende medailles bij het zwemmen ofzo, en wij hebben eigenlijk alleen de 'verwachte' medailles minus de 4x100 meter
Edit: Van Emden was niet verwacht natuurlijk. Mijn fout.
Klopt, had m'n post al ge-edit. Mijn foutquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind de medaille van Anicka toch wel een verrassende medaille.
Bedoel eigenlijk met alle sporten op de OS.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben één Nederlander die serieus kans maakt op een medaille, moeten we daar niet blij mee zijn in een sport die wordt gedomineerd door Koreaantjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |