Doe een TR.quote:
zolang ie er fatsoenlijk mee kan zien zonder pijn lijkt het me primaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:37 schreef the_ring het volgende:
Dat oog van Sjef zorgt niet echt voor problemen voor hem toch?
Ik vind het wel lekker voor de afwisselingquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar dat het mannen en vrouwentoernooi random door elkaar loopt eigenlijk..
Die weet dat het wel goed komt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 14:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Iedere coach komt met hightech sterrenkijkers en die Griekse neemt gerust een verrekijkertje om de nek mee.
In dat geval gun ik het hem niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dit de iets meer gezette broer van Pique?
Die komen iig in de halve finale zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:06 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Amerikanen schakelen zichzelf wel uit.
En de coach ziet er de lol ook wel van inquote:
Morgen pas.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:27 schreef bruinebeer het volgende:
Wanneer komen de Nederlanders weer?
Welke dan, afgezien van de WR-houder?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Wat een verrassingen overal in het toernooi trouwens
De Myanmarese die eerst van een Finse wint en dan (vooral dat) de nummer vier van de wereld naar huis schiet, Roman die al gelijk faalt en verder was het toch iets minder dan ik dacht schijnbaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:40 schreef Montov het volgende:
[..]
Welke dan, afgezien van de WR-houder?
Donderdag/Vrijdag pas weer toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:55 schreef Odaiba het volgende:
Komt Sjef van den Berg nog in actie vanavond?
Vanavond niet meer inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Donderdag/Vrijdag pas weer toch?
Morgen wel Rick van de Ven en Mitch Dielemans
Nove. Portugees voor negen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:07 schreef Odaiba het volgende:
Wat zeggen ze trouwens altijd na die nummers? 9, toppie, hoor ik, maar dat zal het vast wel niet zijn xD
Tonga is gewoon top!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:24 schreef Redefine het volgende:
Wel opvallend dat er hier aantal van Tonga bij zijn. De nationale top aldaar?
Zeker jouw exotisch land dat je supportert.quote:
Vrijdag in de 1/8 finalequote:
Vrijdagquote:
Niveautje hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:14 schreef Nober het volgende:
Amerikanen nu tegen elkaar, Ellison is de nummer 2 geplaatst.
4-2 Ellison
Korrussisch?quote:
Helaas. Rick en Mitch komen elkaar in de 1/8 finales tegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Is het mogelijk dat ereen volledig NL's podium komt?
Denk dat Mitch blij mag zijn als ie dat überhaupt haalt. Overigens volgens mijn schema zitten ze wel degelijk in een ander kwart.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas. Rick en Mitch komen elkaar in de 1/8 finales tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |