Korrussisch?quote:
Helaas. Rick en Mitch komen elkaar in de 1/8 finales tegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Is het mogelijk dat ereen volledig NL's podium komt?
Denk dat Mitch blij mag zijn als ie dat überhaupt haalt. Overigens volgens mijn schema zitten ze wel degelijk in een ander kwart.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas. Rick en Mitch komen elkaar in de 1/8 finales tegen.
Mitch speelt vanavond tegen een Japanner die wel redelijk sterk is, maar die moet Mitch gewoon kunnen verslaan in principe. In de 1/16 finales speelt hij vervolgens sowieso tegen een heel laag gerankte schutter, dus de 1/8 finales zijn prima mogelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Denk dat Mitch blij mag zijn als ie dat überhaupt haalt. Overigens volgens mijn schema zitten ze wel degelijk in een ander kwart.
In principe vind ik grote woorden over iemand die slechts 58e werd in de ranking round en op de wereldranglijst ook vrij laag staat. Ik denk niet dat hij die Japanner gaat verslaan eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mitch speelt vanavond tegen een Japanner die wel redelijk sterk is, maar die moet Mitch gewoon kunnen verslaan in principe. In de 1/16 finales speelt hij vervolgens sowieso tegen een heel laag gerankte schutter, dus de 1/8 finales zijn prima mogelijk.
Staat ie 58e? Ok, dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
In principe vind ik grote woorden over iemand die slechts 58e werd in de ranking round en op de wereldranglijst ook vrij laag staat. Ik denk niet dat hij die Japanner gaat verslaan eerlijk gezegd.
moet ie dan over een uurtje tegen 1 van die 2?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:03 schreef Odaiba het volgende:
Net op tijd voor Rick van der Ven. Waarschijnlijk na deze partij.
Rick komt vanavond pas, op vrijdag tegen de winnaar van Maleisië-Duitsland. Mitch komt zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:03 schreef Odaiba het volgende:
Net op tijd voor Rick van der Ven. Waarschijnlijk na deze partij.
Hopelijk is Dielemans beter over drie pijlen dan in de ranking round over 72 pijlen. Moet wel meteen tegen de nummer 7 Furukawa.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:10 schreef Montov het volgende:
Hopelijk dat Dielemans (en Van der Ven) voor een verrassing kan zorgen vanwege de wind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |