Het is geen schoolreisje he? Kan me voorstellen dat als het gedrag van Yuri in deze andere mensen hun prestatievermogen beïnvloed, het niet gewenst is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:30 schreef PLAE@ het volgende:
Belachelijke maatregelen en ik vind het diep triest dat zoveel mensen met hun vingertje staan te wijzen. Ik word er kotsmisselijk van, wat een land van NSB'ers en regeltjesneukers.
Dat is dan ook voor het eerst, en geen reden dat sporters geen alcohol zouden mogen nuttigen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
HHH mogen ze dan weer niet komen geloof ik. Daar gaat een virus rond en dat willen ze niet in de ploeg hebben.
Mij lijkt dat een sporter een stuk beter kan beoordelen of zoiets mogelijk is voor hem of haar dan een willekeurige fokkneusquote:
Ze hadden hem ook na het toernooi kunnen straffen. Stel hij had goud gewonnen werd dit voorval weggelachenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Alcohol mag kennelijk. Wrs met mate en daarbij passend gedrag. Geen gelal waarmee je anderen stoort die nog moeten presteren. Dorp verlaten mag (kennelijk). Maar een combinatie van die twee wrs niet. Dus als je dan een biertje wilt doe je dat binnen het dorp. (En dat ze daar bij hem met zijn verleden extra zicht op wilden hebben misschien lijkt me ook niet overdreven, maar dat staat hier denk ik buiten). Als hij de regels niet had overtreden hadden ze hem echt niet naar huis gestuurd.
Alcohol is nog steeds geen cocaine hoe je het ook wendt of keert.quote:
Hij heeft buiten het dorp alcohol gedronken, als dit zijn prestaties beinvloedt is dat zijn eigen verantwoordelijkheid, nu is het gewoon per definitie al verziekt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze maken zijn leven kapot? Dan had hij de regels niet moeten accepteren en thuis moeten blijven. Hij maakt zijn eigen leven kapot.
Dan moeten ze aangeven wat er gebeurd is dat niet door de beugel kon, en niet met argumenten komen die geen overtredingen zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Alcohol mag kennelijk. Wrs met mate en daarbij passend gedrag. Geen gelal waarmee je anderen stoort die nog moeten presteren. Dorp verlaten mag (kennelijk). Maar een combinatie van die twee wrs niet. Dus als je dan een biertje wilt doe je dat binnen het dorp. (En dat ze daar bij hem met zijn verleden extra zicht op wilden hebben misschien lijkt me ook niet overdreven, maar dat staat hier denk ik buiten). Als hij de regels niet had overtreden hadden ze hem echt niet naar huis gestuurd.
En dus mag ik mijn mening niet geven?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mij lijkt dat een sporter een stuk beter kan beoordelen of zoiets mogelijk is voor hem of haar dan een willekeurige fokkneus
Ik vind het juist net een schoolreisje zo. Het zijn volwassen mensen. Hij staat in de finale en heeft dus voldoende discipline getoond, anders sta je daar toch niet? Hij zit een week voor de finale. Het is niet verstandig, dat is heel iets anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:32 schreef isax het volgende:
[..]
Het is geen schoolreisje he? Kan me voorstellen dat als het gedrag van Yuri in deze andere mensen hun prestatievermogen beïnvloed, het niet gewenst is.
Ze hebben niet voor niets bijvoorbeeld ook een tussendoor vlucht richting Nederland.
Ik vind Van Gelder's gedrag ook respectloos naar de andere Nederlandse sporters.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Als je daaraan mee mag doen moet je sporten, sporten, sporten en gezond met je lichaam bezig zijn. En verder niks. Kom op zeg, het is maar twee weken he. Als je dat niet eens op kunt brengen ben je echt helemaal geen ruk waard.
Dit, er is zoveel meer aan de hand. Heel fucking Nederland wordt gesponserd door een biermerk. Kom op, we moeten niet roomser zijn dan de Paus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vind het juist net een schoolreisje zo. Het zijn volwassen mensen. Hij staat in de finale en heeft dus voldoende discipline getoond, anders sta je daar toch niet? Hij zit een week voor de finale. Het is niet verstandig, dat is heel iets anders.
Er vliegt vrijwel niks rechtstreeks.
Omdat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind Van Gelder's gedrag ook respectloos naar de andere Nederlandse sporters.
Schippers grijpt liever naar de spuitquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Zouden ze Schippers naar huis sturen als ze een wijntje gedronken had?
Dat zijn ze helemaal niet verplicht. Er zijn regels overtreden. Er waren overtredingen. Volgens de link hierboven heeft ie afgesproken zelf ook geen openbaar commentaar te geven. Denk je serieus dat hij daarmee akkoord was gegaan als hij geen overtreding heeft begaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moeten ze aangeven wat er gebeurd is dat niet door de beugel kon, en niet met argumenten komen die geen overtredingen zijn.
Volgens de letter van de wet was hij fout; daar kan je het nog wel mee oneens zijn. Wel te laat want hij zal getekend hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn ze helemaal niet verplicht. Er zijn regels overtreden. Er waren overtredingen. Volgens de link hierboven heeft ie afgesproken zelf ook geen openbaar commentaar te geven. Denk je serieus dat hij daarmee akkoord was gegaan als hij geen overtreding heeft begaan?
Natuurlijk mag dat, iedereen heeft overal een mening over maar het is de manier waarop de mening gebasseerd is en met welke stelligheid wordt geponeerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En dus mag ik mijn mening niet geven?
Werkelijk? Hij heeft nul verantwoordelijkheid naar zijn trainers en sponsors en degenen die hij vertegenwoordigt, vind je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:33 schreef Slaro het volgende:
Hij heeft buiten het dorp alcohol gedronken, als dit zijn prestaties beinvloedt is dat zijn eigen verantwoordelijkheid
Ik vind dat dus echt dikke vette onzin. Misschien is voor hem die ontlading juist wel goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:30 schreef Lienekien het volgende:
Topsport en alcohol gaan gewoon niet samen. Topsport en een nacht niet slapen omdat je op stap bent, ook niet.
Maar mogen die trainers en sponsers zelf bepalen hoe hier mee om te gaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Werkelijk? Hij heeft nul verantwoordelijkheid naar zijn trainers en sponsors en degenen die hij vertegenwoordigt, vind je?
Nee ze mogen 15-20 jaar niet drinken op "rustdagen". Voetballers doen en deden niet anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:30 schreef Lienekien het volgende:
Topsport en alcohol gaan gewoon niet samen. Topsport en een nacht niet slapen omdat je op stap bent, ook niet.
Ik stel alleen dat ze geen non-argumenten moeten geven, dorp verlaten, alcohol drinken en te laat thuis zijn dat wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn ze helemaal niet verplicht. Er zijn regels overtreden. Er waren overtredingen. Volgens de link hierboven heeft ie afgesproken zelf ook geen openbaar commentaar te geven. Denk je serieus dat hij daarmee akkoord was gegaan als hij geen overtreding heeft begaan?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:30 schreef PLAE@ het volgende:
Belachelijke maatregelen en ik vind het diep triest dat zoveel mensen met hun vingertje staan te wijzen. Ik word er kotsmisselijk van, wat een land van NSB'ers en regeltjesneukers.
Dat gaat hij zich thuis maar ontladen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt dikke vette onzin. Misschien is voor hem die ontlading juist wel goed.
Ik vind echt het belang van de sponsors de grootste kul voor de hele Spelen, dan zeggen ze hun contract met hem maar op, maar het commerciele belang mag niet voorgaan, verder laat Van Gelder misschien zijn trainers in de steek met dit gedrag, maar ook dat hoort bij sport zo nu en dan, bij discipline, wat grote sporters van elkaar onderscheidt. Als hij zo'n ontzettende recidivist is waarom hield niemand hem dan in de gaten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Werkelijk? Hij heeft nul verantwoordelijkheid naar zijn trainers en sponsors en degenen die hij vertegenwoordigt, vind je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |