Tegen zwakke ploegen gaat het toch al hard richting 40 of zelfs 50quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, dan gaat het aardig lekker dus
Meestal gaat het ook enigszins gelijk op met scoresquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, dan gaat het aardig lekker dus
Argentinië is zwak in deze?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegen zwakke ploegen gaat het toch al hard richting 40 of zelfs 50
Er wordt sowieso veel meer gescoord. Meestal wel tussen de 10 en de 20 bij twee top teams tegen elkaar. Anders vaak ook boven de 20. Of 30 als het tempo heel hoog ligt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben een complete noob bij deze sport hoor, maar wat is een beetje een normale eindstand bij zoiets?
In vergelijking dat het bij voetbal zeg maar 2-1 is.
Verloor met 31-21 van Zweden.quote:
WK?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Argentinie is volgens mij echt de zwakste schakel deze WK
Heb er geen verstand vna, maar argentinie is een wat mindere ploeg, maar dan niet verdedigend maar wel op de aanval. Dan krijg je een aanvallende ploeg als nederland die met die ruimtes die argentinie daarmee weggeeft veel te makkelijk kan scoren.quote:
Nee. Maar dat was te voorspellen. Het is dat het nu is, anders was ik ook niet gaan kijken, net zoals ik de hockeydames ook nog amper heb gezien.quote:
Daar is meneer zuurpruim weerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hopelijk hebben ze geleerd van nederlaag tegen Frankrijk. Is revanche mogelijk in finale of komen we Frankrijk eerder tegen?
quote:
Vandaar dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Argentinie is volgens mij echt de zwakste schakel deze OS
Wereldkampioenschap. 't Is een afkorting.quote:
Jankerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar is meneer zuurpruim weer
Daar heeft toch ook een manwijf gewonnen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:06 schreef Max23 het volgende:
Broch erin, die werd ooit 3e bij hollands next top model
Ik denk niet dat ze naar jou luistert. Moet ze ook niet doen, als ze verstandig is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Snelder moet wel voorzichtiger verdedigen
Nee, hij snapt er gewoon niet zoveel van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is negatief soms jouw tweede naam ofzo?
Nee, dat is for.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was een grapje, pff.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op welk gebied?quote:
Heb al een idee om met haar in contact te komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:10 schreef marcodej het volgende:
Tess is misschien wel de perfecte vrouw.
Stem is toch wel een minnetje, maar daar doe ik dit keer niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:10 schreef marcodej het volgende:
Vergeet Nycke Groot nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe knap ze is natuurlijk, we noemen alleen die broch polman en wester
Als ze op Schiphol aankomen haal je je 30cm tevoorschijn voor Tess?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb al een idee om met haar in contact te komen
Als je ooit ruzie met haar krijgt, gooit ze die vaas wel echt KEIhard naar je hoofd, he?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:10 schreef marcodej het volgende:
En als je iets teruggooit, wed maar dat ze het vangtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je ooit ruzie met haar krijgt, gooit ze die vaas wel echt KEIhard naar je hoofd, he?
Ik begin dit ook te denkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:10 schreef marcodej het volgende:
lk ga haar liefhebben en er voor zorgen dat ik nooit ruzie met haar krijg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je ooit ruzie met haar krijgt, gooit ze die vaas wel echt KEIhard naar je hoofd, he?
Jij hebt Bartina alquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Overigens is Tess Wester van mij dus als iedereen even wil stoppen met op haar te geilen alsjeblieft dankjewel.
Beetje ordinairquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:10 schreef marcodej het volgende:
Die topcommentquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Beetje ordinair
http://www.dumpert.nl/mediabase/6840017/ebffd3c5/kip.html
Is ook lekker uit de context geruktquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
In dat filmpje zijn ze ook gewoon irritant.
Afknapper, hou d'r maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Beetje ordinair
+ een zwaar kut accentquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Beetje ordinair
Geen enkele context praat kipnuggets met mayonaise goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is ook lekker uit de context gerukt
Is je tweede naam negatief ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Na Frankrijk: "Ja, van Argentinië winnen we wel (lees: makkelijk)"
Alleen medelijden met de mensen die dachten dat ze de halve finales gingen halen (Nostradamus).
Is negatief soms jouw tweede naam ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Alleen medelijden met de mensen die dachten dat ze de halve finales gingen halen (Nostradamus).
Ze staan 3 doelpunten voor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zal Noorwegen er nog maar eens bij pakken: 4 jaar terug 4e in de poule, net door en vervolgens olympisch kampioen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ze kunnen zich nog wel herpakken in de kwartfinale, deze wedstrijd winnen ze sowieso wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
EK voetbal is ook wel mooie suggestie hiervoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zal Noorwegen er nog maar eens bij pakken: 4 jaar terug 4e in de poule, net door en vervolgens olympisch kampioen.
Na het zien van het kipnugget filmpje geef ik Tess aan je af en kruip ik bij Bartina in bed. Goedenacht.quote:
Ok, dank voor de uitlegquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen open kans, dat snap je toch wel.
link?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:22 schreef skysherrif het volgende:
Top iedereen haakt af na het mayo filmpje.
Wester is van mij
In een relatie moet je elkaars gebreken ook accepteren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:22 schreef skysherrif het volgende:
Top iedereen haakt af na het mayo filmpje.
Wester is van mij
Is toch leuk man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:24 schreef Redefine het volgende:
Dit topic heeft een beetje hetzelfde niveau als het turntopic gisteren...
Vooral tussen 10 en 20 minuten was het niet best.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:24 schreef noodgang het volgende:
Nu weer even oppakken, want na de eerst 9 minuten is het best wel kut
Kom gezellig gewichtheffen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:24 schreef Redefine het volgende:
Alle hoog geleiden liggen al te bed voor hun kantoorbaantje morgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:24 schreef Redefine het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:23 schreef Sked het volgende:
[..]
In een relatie moet je elkaars gebreken ook accepteren.
Eythoraquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:24 schreef Redefine het volgende:
Narsingh moet je ook zo weinig mogelijk de bal geven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:24 schreef hhh38 het volgende:
Die Luciano staat daar wel vaak voor niets in de hoek hè? Wordt weinig in het spel betrokken
Mag best wel erover gaan, maar als driekwart van de reacties alleen over Tess Wester gaat wordt het wat vermoeiend.quote:
Net als bij PSVquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:24 schreef hhh38 het volgende:
Die Luciano staat daar wel vaak voor niets in de hoek hè? Wordt weinig in het spel betrokken
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kom gezellig gewichtheffen!
Goed verhaal, lekker kort ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Het handbaltopic was zaterdag gezelliger.
En?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:27 schreef Maver24 het volgende:
Ik kijk nu een tijdje maar ik zie nog geen save van wester
Doet Frits ook mee?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:27 schreef Maver24 het volgende:
Had er aan het begin een paar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:27 schreef Maver24 het volgende:
Natuurlijk niet, wat denk je wel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik soms geen andere sporten kijken?
Jawel, ga je gangquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik soms geen andere sporten kijken?
Ik was hier zaterdag ook te vinden maar toen had je zeker betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jawel, ga je gangIk was positief verrast.
#NoFedererNoPartyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:29 schreef Redefine het volgende:
Ik zie op een andere stream dat bij tennis S. Williams tegen Cornet bezig is, voor de liefhebbers die zichzelf willen geselen. En nee dat komt niet door Williams.
Ik kijk liever gewichtheffen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:29 schreef Redefine het volgende:
Ik zie op een andere stream dat bij tennis S. Williams tegen Cornet bezig is, voor de liefhebbers die zichzelf willen geselen. En nee dat komt niet door Williams.
Colombiaan gaat winnen.quote:
Geen feestje is een ding, maar met Cornetto op de baan zit je aan het andere uiterste van het spectrum.quote:
Alles is beter dan Cornet.quote:
Twee keer de helft.quote:
rustigquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
HEEFT IEMAND AL IETS GEZEGD OVER DAT OOG?
Ik wou het al uren doen maar blij dat de NPO er nu iets over zegt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
HEEFT IEMAND AL IETS GEZEGD OVER DAT OOG?
wat is er mis met Cornet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:34 schreef Redefine het volgende:
Gewichtheffen, Cornet bij het tennis en commentaar van Joris van der Berg bij het boogschieten. Dat is wel heel veel anti genot op een rij
Ja.quote:
Lees je eens in in de anatomie van het Oog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:34 schreef Rabieluh het volgende:
Dus als een oog ontsteekt zodat je eruit ziet als de duivel kan je nog steeds prima zien.
Darts.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we grapjes over het oog maken, moet ik gelijk weer aan het dartstopic denken maar dat is boven jullie niveau.
Ik zie dat andersquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we grapjes over het oog maken, moet ik gelijk weer aan het dartstopic denken maar dat is boven jullie niveau.
Slechts één van de talloze voorbeelden: http://www.dailytelegraph(...)8e76fab16fd18c90567equote:
Bij het darten kruipen er genoeg mannen door het oog van de naald door gemiste dubbels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vroeg me net hetzelfde af.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:37 schreef marcodej het volgende:
Moet je een lelijk accent hebben om te mogen handballen ofzo?
Vrouwelijke Haase?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slechts één van de talloze voorbeelden: http://www.dailytelegraph(...)8e76fab16fd18c90567e
Die staat zowat elke partij wel ergens om te krijsen en te stampvoeten.
Sjef is de nieuwe Hogan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou bijna denken van wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:37 schreef marcodej het volgende:
Dit is toch Amsterdams?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:37 schreef marcodej het volgende:
twitter:BaukeMollema twitterde op maandag 08-08-2016 om 21:06:24De langste rij in het Olympisch Dorp staat elke dag bij deze ongezonde vreetschuur. Bizar! Niets met sport te maken. https://t.co/Eev7WRSlsM reageer retweet
En een type Milow.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de verplichte excuus-BN'ers deze OS.
Erben is dat inmiddels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Cornet speelt wel tegen #allemaalgoedemeisjes dus dat zou kunnenquote:
Darten is blijkbaar toch olympisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:39 schreef Aguero het volgende:
Overigens houden er in het Olympisch dorp wel meer van wat kipnuggets.[ afbeelding ]twitter:BaukeMollema twitterde op maandag 08-08-2016 om 21:06:24De langste rij in het Olympisch Dorp staat elke dag bij deze ongezonde vreetschuur. Bizar! Niets met sport te maken. https://t.co/Eev7WRSlsM reageer retweet
Rafael van der Vaart is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:39 schreef Aguero het volgende:
Overigens houden er in het Olympisch dorp wel meer van wat kipnuggets.[ afbeelding ]twitter:BaukeMollema twitterde op maandag 08-08-2016 om 21:06:24De langste rij in het Olympisch Dorp staat elke dag bij deze ongezonde vreetschuur. Bizar! Niets met sport te maken. https://t.co/Eev7WRSlsM reageer retweet
Begrijp je em, Hogan de Zuid-Afrikaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier vraagt ze haar coach of de muziek uit kan.quote:
Shawn Hogangod.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Begrijp je em, Hogan de Zuid-Afrikaan.
Zonder Coca Cola, Heineken, PlayStation, Ford... geen Olympische Spelen, zeg hem dat maar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:39 schreef Aguero het volgende:
Vd Vaart :-(. WK finale verloren door hemquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Rafael van der Vaart is het hier niet mee eens.
Doe dat lekker zelf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Zonder Coca Cola, Heineken, PlayStation, Ford... geen Olympische Spelen, zeg hem dat maar.
Als we nou gewoon die corner gekregen hadden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vd Vaart :-(. WK finale verloren door hem
Wielrenners, echte topsportersquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:39 schreef Aguero het volgende:
Als de Jong nou iniesta gewoon doormidden trapte.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Als we nou gewoon die corner gekregen hadden.
Haten op Iniestaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als de Jong nou iniesta gewoon doormidden trapte.
Daarom dus.quote:
Ja, dat zei je alquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vervelend wijfie wel ja
[..]
Daarom dus.
Noord-Hollands denk ik trouwens.
Het is meer dat Goos na het doorduwen van de Argentijnse in de cirkel staat en dan is het dus cirkelverdedigen.quote:
Ah!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is meer dat Goos na het doorduwen van de Argentijnse in de cirkel staat en dan is het dus cirkelverdedigen.
We zijn geen Duitsers..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:44 schreef Joezi het volgende:
Tis spannender als ze achter komen te staan
Iets te vroegquote:
Raymond van Barneveld is goed in #defensiefdarten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:45 schreef Coco98 het volgende:
Zijn er nog sporten waar Nederland wel goed in verdedigen is?
Lijkt echt willekeurig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:45 schreef marcodej het volgende:
Wanneer is het reglementair verdedigt en wanneer niet?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raymond van Barneveld is goed in #defensiefdarten.
Van horen zeggen
Korfbalquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:45 schreef Coco98 het volgende:
Zijn er nog sporten waar Nederland wel goed in verdedigen is?
Ze moeten nog in het toernooi groeienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik mis nog de briljante Groot van het WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |