Goed verhaal, lekker kort ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Het handbaltopic was zaterdag gezelliger.
En?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:27 schreef Maver24 het volgende:
Ik kijk nu een tijdje maar ik zie nog geen save van wester
Doet Frits ook mee?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:27 schreef Maver24 het volgende:
Had er aan het begin een paar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:27 schreef Maver24 het volgende:
Natuurlijk niet, wat denk je wel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik soms geen andere sporten kijken?
Jawel, ga je gangquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik soms geen andere sporten kijken?
Ik was hier zaterdag ook te vinden maar toen had je zeker betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jawel, ga je gangIk was positief verrast.
#NoFedererNoPartyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:29 schreef Redefine het volgende:
Ik zie op een andere stream dat bij tennis S. Williams tegen Cornet bezig is, voor de liefhebbers die zichzelf willen geselen. En nee dat komt niet door Williams.
Ik kijk liever gewichtheffen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:29 schreef Redefine het volgende:
Ik zie op een andere stream dat bij tennis S. Williams tegen Cornet bezig is, voor de liefhebbers die zichzelf willen geselen. En nee dat komt niet door Williams.
Colombiaan gaat winnen.quote:
Geen feestje is een ding, maar met Cornetto op de baan zit je aan het andere uiterste van het spectrum.quote:
Alles is beter dan Cornet.quote:
Twee keer de helft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |