Tegen zwakke ploegen gaat het toch al hard richting 40 of zelfs 50quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, dan gaat het aardig lekker dus
Meestal gaat het ook enigszins gelijk op met scoresquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, dan gaat het aardig lekker dus
Argentinië is zwak in deze?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegen zwakke ploegen gaat het toch al hard richting 40 of zelfs 50
Er wordt sowieso veel meer gescoord. Meestal wel tussen de 10 en de 20 bij twee top teams tegen elkaar. Anders vaak ook boven de 20. Of 30 als het tempo heel hoog ligt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben een complete noob bij deze sport hoor, maar wat is een beetje een normale eindstand bij zoiets?
In vergelijking dat het bij voetbal zeg maar 2-1 is.
Verloor met 31-21 van Zweden.quote:
WK?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Argentinie is volgens mij echt de zwakste schakel deze WK
Heb er geen verstand vna, maar argentinie is een wat mindere ploeg, maar dan niet verdedigend maar wel op de aanval. Dan krijg je een aanvallende ploeg als nederland die met die ruimtes die argentinie daarmee weggeeft veel te makkelijk kan scoren.quote:
Nee. Maar dat was te voorspellen. Het is dat het nu is, anders was ik ook niet gaan kijken, net zoals ik de hockeydames ook nog amper heb gezien.quote:
Daar is meneer zuurpruim weerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hopelijk hebben ze geleerd van nederlaag tegen Frankrijk. Is revanche mogelijk in finale of komen we Frankrijk eerder tegen?
quote:
Vandaar dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Argentinie is volgens mij echt de zwakste schakel deze OS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |