SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Radio49 Backup GUP is weer LIVE
Luisterlink
Welterusten dan, ik ga zo naar het kabouterbosquote:
Zeg dat wel, wat baal ik nu dat ik niet in de auto durfquote:
Oh ja..... hieperdepiep hoera!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 06:48 schreef just me het volgende:
[..]
Zeg dat wel, wat baal ik nu dat ik niet in de auto durf![]()
Kabouter is jarig
Ik zit nu al in de treinquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 06:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh ja..... hieperdepiep hoera!
En hup, gewoon die auto in.
Daar ookquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoi![]()
Vanavond weer een DJ11-show
Ik kan alvast één ding in het vooruit stellen: volop dramatiek in de eerste twee minuten van de uitzending.quote:
Vanavond een DJ11-show op Radio 49quote:
Spann0nd!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan alvast één ding in het vooruit stellen: volop dramatiek in de eerste twee minuten van de uitzending.
ik ben nu thuis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanavond een DJ11-show op Radio 49Wel weer op tijd thuis zijn hè?
Of gezellig samen inschakelen, dat mag ook.
Leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben nu thuis.
Vanavond luister ik mee
Oei, daar moet wel even goed over overlegd worden. In principe is dit juist niet de bedoeling, met name vanwege bepaalde negatieve ervaringen in het verleden met mensen die van lange shows hielden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:52 schreef tailfox het volgende:
maar ik mag hier mijn maraton show doen toch?
(ofcourse op een dag dat het kan etc)
van knokkels mocht het
Nou nou... ik zei 6 shows van 2 uur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:52 schreef tailfox het volgende:
maar ik mag hier mijn maraton show doen toch?
(ofcourse op een dag dat het kan etc)
van knokkels mocht het
Ah dat klinkt al wel anders!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou nou... ik zei 6 shows van 2 uur.
Hee man!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:04 schreef knokkels het volgende:
Maar ik sta er op zich ook niet negatief tegenover hoor.Alleen moet het wel leuk blijven voor iedereen.
En môgge
zeg ik wat anders :pquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou nou... ik zei 6 shows van 2 uur.
Ja een marathonuitzending is een lange uitzending achter elkaar hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
zeg ik wat anders :p
Gewoon 6 shows
Wat houdt dat 'interactief' in?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:25 schreef tailfox het volgende:
En ja ik ga zeker interactief draaien. (mag ook zker snachts
mijn idee was om ook beeld te streamen. Verder zijn ideeen altijd welkom. Fokkers mogen langs komen voor een interview en verder zla elke show muziek draaien zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat houdt dat 'interactief' in?
Ga je met een bus door Nederland touren of uitzenden vanuit de Python in de Efteling of...?
tail wordt aangesloten op het internet, en er is een knopje. Als je dat knopje indrukt, dan doet tail een voorgeprogrammeerde actie. Dan wel gebeurt er iets onverwachts.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat houdt dat 'interactief' in?
Ga je met een bus door Nederland touren of uitzenden vanuit de Python in de Efteling of...?
Ik verheug me nu al op het beeld in combinatie met de door Knokkels genoemde actieknop.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn idee was om ook beeld te streamen. Verder zijn ideeen altijd welkom. Fokkers mogen langs komen voor een interview en verder zla elke show muziek draaien zijn
Tailfox komt naar je toe deze zomer!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
maar moet ik dan 's nachts bij jou langskomen voor een interview?
Dus toch met die bus in de rondte?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tailfox komt naar je toe deze zomer!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op het beeld in combinatie met de door Knokkels genoemde actieknop.
Maar moet ik dan 's nachts bij jou langskomen voor een interview? Of doet Henkelien die?
Met de Radio 49 versie van deze ouwe bus:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus toch met die bus in de rondte?
OWWWWWWWW......quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
zeg ik wat anders :p
Gewoon 6 shows
als het interview (/een biertje drinken) idee dan kan ik beter iets meer in de middag beginnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op het beeld in combinatie met de door Knokkels genoemde actieknop.
Maar moet ik dan 's nachts bij jou langskomen voor een interview? Of doet Henkelien die?
Als -ie een slecht nummer draait, kun je stroomstootjes aan hem uitdelen. Dit kost 1 euro per keer. De opbrengst gaat naar een goed doel (bijvoorbeeld: Help Henkelientje de Winter door)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
tail wordt aangesloten op het internet, en er is een knopje. Als je dat knopje indrukt, dan doet tail een voorgeprogrammeerde actie. Dan wel gebeurt er iets onverwachts.
heb nu een eigen auto die zuinig rijd dus dat kan sws.,quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tailfox komt naar je toe deze zomer!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb nu een eigen auto die zuinig rijd dus dat kan sws.,
woon centraal dus ja als je een keer een tailkomt langs show wilt bij jou thuis. PM maar
opbrengst gewoon in R49 stekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als -ie een slecht nummer draait, kun je stroomstootjes aan hem uitdelen. Dit kost 1 euro per keer. De opbrengst gaat naar een goed doel (bijvoorbeeld: Help Henkelientje de Winter door)
Doneer jij die?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Met de Radio 49 versie van deze ouwe bus:
[ afbeelding ]
Tailfox heeft blijkbaar al een eigen wagen, dus het hoeft al niet meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doneer jij die?
Want geld is er niet, lijkt me...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als -ie een slecht nummer draait, kun je stroomstootjes aan hem uitdelen. Dit kost 1 euro per keer. De opbrengst gaat naar een goed doel (bijvoorbeeld: Help Henkelientje de Winter door)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tailfox heeft blijkbaar al een eigen wagen, dus het hoeft al niet meer.
"Kan het nog meer cliché?"quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:46 schreef tailfox het volgende:
R49 serious request.
DJ's zitten opgesloten op hun zolder
Vragen de DJ's dan ook serieus wanneer ze er weer uit mogen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:46 schreef tailfox het volgende:
R49 serious request.
Dat mag alleen de moeder beslissen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vragen de DJ's dan ook serieus wanneer ze er weer uit mogen?
Ik hou niet van smoothies, dus ik doe niet mee...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:46 schreef tailfox het volgende:
R49 serious request.
just me?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat mag alleen de moeder beslissen.
Ja, denk aan de verzekeringstechnische waanzin waar je je dan in gaat begevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:49 schreef tailfox het volgende:
maar zonder gekheid. We gaan geen glazen zolderkamer doen
rip.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wanneer just me een hole in one heeft geslagen mogen/mag de DJ('s) eruit.
Radio 49 komt niet naar je toe deze zomer!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:46 schreef tailfox het volgende:
R49 serious request.
Ik ken wél DJ's die hun slot vergeten. Ik zal geen namen noemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vragen de DJ's dan ook serieus wanneer ze er weer uit mogen?
wil dat toch niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, denk aan de verzekeringstechnische waanzin waar je je dan in gaat begeven
Als er een hole in one dj wordt geslagen, hoop ik dat er EHBO aanwezig isquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wanneer just me een hole in one heeft geslagen mogen/mag de DJ('s) eruit.
Is dit een oneerbaar voorstel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
wil dat toch niet.
maar goed we hebben dus tail op volle toer.(Een show waar ik bij een DJ/FOK!ker langs kom en daar ee show maak)
en nog een bedroomsessie met cam en waar FOK!ers langs kunnen komen. (die show zijn dus meerdere korten)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
wil dat toch niet.
maar goed we hebben dus tail op volle toer.(Een show waar ik bij een DJ/FOK!ker langs kom en daar ee show maak)
en nog een bedroomsessie met cam en waar FOK!ers langs kunnen komen. (die show zijn dus meerdere korten)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit een oneerbaar voorstel?
Bij mij kom je er niet in, nergens in!!
hoeft niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leek mij wel leuk om Mokum te verkennen met jou, MM.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan altijd...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Leek mij wel leuk om Mokum te verkennen met jou, MM.
quote:
quote:......en dan komen we nu aan bij de sloot die in de volksmond de AK-plas wordt genoemd. Kijk! Daar zie je er eentje drijven.
Gezien de perikelen rond Yuri van Gelder schat ik dit in op een strikvraag...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gezellig! Woon je buiten de ring?
Was een oprechte vraag. Ik heb geen idee wat Snort of the Rings heeft geflikt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de perikelen rond Yuri van Gelder schat ik dit in op een strikvraag...
AWOL uit het Olympisch Dorp gegaan. biertje(s) gedaan, vriendin willen opzoeken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Was een oprechte vraag. Ik heb geen idee wat Snort of the Rings heeft geflikt.
Dat schijnt de MILDE uitleg te zijn van wat er gebeurt zou zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
AWOL uit het Olympisch Dorp gegaan. biertje(s) gedaan, vriendin willen opzoeken.
Beetje dom wel met zijn voorgeschiedenis. En de regels waar iedereen voor moest tekenen.
Man man man. Die kan geen week zonder spul hé.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
AWOL uit het Olympisch Dorp gegaan. biertje(s) gedaan, vriendin willen opzoeken.
Beetje dom wel met zijn voorgeschiedenis. En de regels waar iedereen voor moest tekenen.
Dat verbaast me niets. 't Was geen slimme zetquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat schijnt de MILDE uitleg te zijn van wat er gebeurt zou zijn.
Er zou ook coke in het spel zijn geweest.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Man man man. Die kan geen week zonder spul hé.
Ik ook niet, ben er niet bijgeweest...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Was een oprechte vraag. Ik heb geen idee wat Snort of the Rings heeft geflikt.
En hoeren. En druks. En omkoping. En moord. En doodslag. En... En... En...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat schijnt de MILDE uitleg te zijn van wat er gebeurt zou zijn.
Er zou ook coke in het spel zijn geweest.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hoeren. En druks. En omkoping. En moord. En doodslag. En... En... En...
Kortom, mag ik het bewijs van je, ToT?
Dat nieuwe nummer van mini little al gehoord?quote:
owwquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik twijfel nu wel over je marathon uitzending als je met dat nummer komt.
ik ben jongerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die Lil Kleine is net zo oud als ik. Precies dezelfde geboortedatum en jaar. Ik schaam mij zo.
Jij hebt meer kwaliteit in je pink dan Lil Kleine.quote:
Kleine Heine ook!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij hebt meer kwaliteit in je pink dan Lil Kleine.
Hell, dat heb ik zelfs.
zelfs in je knokkelsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij hebt meer kwaliteit in je pink dan Lil Kleine.
Hell, dat heb ik zelfs.
Die zal best veel vrouwelijke fans groupies hebbenquote:
broekie. ik ben die 20 jarige hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In dit topic ben ik erg jong ja.
Je begrijpt me wel, iedereen speculeert er maar op los en iedereen maakt het verhaal nog mooier.quote:
ToT, Mad, Fogel, lief he, die nieuwe generatie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
broekie. ik ben die 20 jarige hier
Tja maar ÍK verzin die dingen niet, dus moet je MIJ niet om bewijzen vragen. Ik herhaal alleen wat er in het nieuws gezegd wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je begrijpt me wel, iedereen speculeert er maar op los en iedereen maakt het verhaal nog mooier.
Ze zullen 'm niet naar huis hebben gestuurd wegens wildplassen, maar de rest moet nog blijken...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
ToT, Mad, Fogel, lief he, die nieuwe generatie.
ja oke Fogel zou mijn vader kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
En wie geeft dat nieuws?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja maar ÍK verzin die dingen niet, dus moet je MIJ niet om bewijzen vragen. Ik herhaal alleen wat er in het nieuws gezegd wordt.
Ik heb bewust geen kinderen genomen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen idee, stond op de Frontpage geloof ik. Het waren geen roddels, er waren wel duidelijke aanwijzingen waar die uitspraken op gebaseerd waren, maar whatever; dan is hij maar om 2 pilsjes er uit getrapt. Sport boeit mij echt geen ene neuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wie geeft dat nieuws?
Het NOC/NSF, Yuri zelf of zijn manager?
Denk het niet, die doen juist geen uitspraken...
Het hele punt is rustigaan genieten, niet alles naar binnen gieten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja oke Fogel zou mijn vader kunnen zijn.
maar hij drinkt mij er wel uit
nieuwe status gevonden thanksquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het hele punt is rustigaan genieten, niet alles naar binnen gieten.
Oh deze is diep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het hele punt is rustigaan genieten, niet alles naar binnen gieten.
Zo lang je buiten werkt, is er niet veel aan de hand...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Snipverkouden zijn en straks buiten werken bij mijn ouders hun nieuwe huis. Ik neem veel risico's voor mijn familie.
quote:
Maak er een tegel van voor op de pleequote:
staat nu op mijn whatsappquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Maak er een tegel van voor op de plee
Ik heb het goed gedaan, dochter slaapt (eindelijk), kabouter 2.0 slaapt ook. Kabouter 1.0 is met haar oom en tante op stap. En ik zit in het zonnetjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Snipverkouden zijn en straks buiten werken bij mijn ouders hun nieuwe huis. Ik neem veel risico's voor mijn familie.
zonnetje? Oh, daar is die dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het goed gedaan, dochter slaapt (eindelijk), kabouter 2.0 slaapt ook. Kabouter 1.0 is met haar oom en tante op stap. En ik zit in het zonnetje
Ik hou hem nog even 😉quote:
quote:
was het forum stuk dan?quote:
Dat zijn allemaal nog relatieve jonkies.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal nog relatieve jonkies.
Wie weet waar Abraham de mosterd haalt?quote:
De Jumbo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie weet waar Abraham de mosterd haalt?
In Amsterdam...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar mijn vader kan je desondanks niet zijn...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal nog relatieve jonkies.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een feit, zo vroeg was ik er nog niet bij...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar mijn vader kan je desondanks niet zijn...
Dan moet ik de zin bewerken, maakt het toch wat minder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Maak er een tegel van voor op de plee
Je moet niks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan moet ik de zin bewerken, maakt het toch wat minder.
Leukquote:
Leuk, leukquote:
Dat klopt niet hè? Dan zit je er nog niet helemaal klaar voor, als je nog een bakkie koffie moet maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk, leuk
* Elfletterig zit er al helemaal klaar voor
* Elfletterig gaat nog snel een bakkie koffie klaarmaken
+1 scherpquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klopt niet hè? Dan zit je er nog niet helemaal klaar voor, als je nog een bakkie koffie moet maken.
Sigaartje erbij zie ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
+1 scherp
Maar NU zit ik er dan wél echt klaar voor.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik rook niet, maar het blijft een geweldige smilie
Ik gun iedereen z'n sigaartje, maar ik doe niet meequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ga dan eens sigaren roken. En dan een merk van ons, dan verdienen wij er ook nog iets aan.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
Vandaag in de show:
- Volop menselijk stemgeluid (duh)....
- Een compleet blok vol vrolijkheid
- Een vrolijk nummer in een bijzonder treurige uitvoering
- Nummers die zijn samengesteld uit allerlei online-fragmentjes...
- Een nieuw nummer waarin ze meteen al over Knokkels zingen (echt)
- Een wederdienst: artiesten die elkaars nummer remixen
- Een track die drijft op een vette 80s-sample
De onderhandelingen waren stukgelopen. MadMaster had exclusiviteit bedongen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind je het gek als je steeds zo schrapend praat!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De onderhandelingen waren stukgelopen. MadMaster had exclusiviteit bedongen.
De schavuit!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De onderhandelingen waren stukgelopen. MadMaster had exclusiviteit bedongen.
Bij jou draaien we de letters om.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oudste rechten en zo.
Ik mag hier ook niet MM genoemd worden...
Scherp.quote:
zeg dan ook gewoon meteen wat je bedoeltquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Scherp.
Ik bedoel natuurlijk dat we ze in een andere volgorde zetten.
Ja baas.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeg dan ook gewoon meteen wat je bedoelt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeg dan ook gewoon meteen wat je bedoelt
We zitten (ongemerkt) midden in een blokje met nummers die vooral op vocals drijven (ook qua productie). We blijven hierna nog even in deze sferen, met een nummer van Clean Bandit, in een compleet ander jasje.quote:
Wat een draak van een nummer vind ik dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Iedereen kent de megahit Somebody That I Used To Know van Gotye. Het krioelt op internet van de covers / vertolkingen van dit nummer. Dat bracht Gotye op het idee om daar dan weer een soort remix van te maken. Pentatonix, die je net hoorde, zit er trouwens ook in verwerkt.
De clip - om later nog eens terug te kijken:
Toch kun je - denk ik - wel waarderen hoe Gotye deze remix in elkaar heeft gezet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een draak van een nummer vind ik dat.
Schaapje, schaapje, heb je witte wol?
Ja baas, ja baas, 3 zakken vol...
Brrrr...
Ik kan niet kijken/luisteren, maar ik vrees dat ik het sowieso niet kan appreciëren...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch kun je - denk ik - wel waarderen hoe Gotye deze remix in elkaar heeft gezet.
Hoe kom je erop?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
De Israëlische artiest Kutiman doet eigenlijk hetzelfde als wat Gotye deed, maar dan met uiteenlopende stukjes muziek die hij op internet tegenkomt. Hier wat acapella zang, daar een meisje op haar piano, even verderop een gitarist die een vette solo laat horen... - Kutiman brengt alles samen en smeedt daar nieuwe nummers van. Give It Up
Ook hier raad ik aan - net als bij het vorige nummer - om de clip eens op te zoeken op YouTube. Er zit een complete lijst bij waar alle losse stukjes vandaan komen. De zangeres van het nummer was erg overdonderd door alle aandacht...quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook hier raad ik aan - net als bij het vorige nummer - om de clip eens op te zoeken op YouTube. Er zit een complete lijst bij waar alle losse stukjes vandaan komen. De zangeres van het nummer was erg overdonderd door alle aandacht...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna gaan we trouwens wat anders doen: een paar nieuwe nummers achter elkaar. Daarna begint het Happy Hour....
Het is niet echt een uur hoorquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is niet echt een uur hoorMaar wel een uitermate gevarieerd happy blokje. Ik draag het Happy Hour alvast op aan Yuri van Gelder.
* Elfletterig had eigenlijk Turn, Turn, Turn van The Byrds in de playlist moeten zetten
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is niet echt een uur hoorMaar wel een uitermate gevarieerd happy blokje. Ik draag het Happy Hour alvast op aan Yuri van Gelder.
* Elfletterig had eigenlijk Turn, Turn, Turn van The Byrds in de playlist moeten zetten
Ik vind 'm gevat en scherp, maar het kan bij sommige mensen ook verkeerd overkomen. Zo van: Grolsch wil scoren met het leed van een topsporter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Die reclame van Grolsch met die turnringen die ik op Facebook voorbij zag komen vond ik briljant
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Die reclame van Grolsch met die turnringen die ik op Facebook voorbij zag komen vond ik briljant
Dat heb ik nog niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet over deze formatie, behalve dat ik dit plaatje iets heel verslavends vind hebben. Die pingeltjes... eigenlijk alles wat erin zit. Je wilt het nummer steeds opnieuw horen
Daarom laat ik jullie ook veel nieuwe muziek horen; zodat je er kennis mee maaktquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet.
Ik zal hem nog niet vaak genoeg gehoord hebben, denk ik.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna, als intro van het Happy Hour, een "nummer" van precies 42 seconden. En dan te bedenken dat mijn intro-jingle vandaag meer dan 2 minuten duurde.
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna drie nummers met dezelfde titel. Volgens mij heb ik dat nog niet eerder gedaan
Leuk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna drie nummers met dezelfde titel. Volgens mij heb ik dat nog niet eerder gedaan
Ik had nog wel meer nummers met deze titel als optie, maar uiteindelijk moet je keuzes maken hè?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik heb het wel een paar keer gedaan. Lang geleden heb ik er zelfs een hele show mee gevuld!![]()
Maar tof in ieder geval!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had nog wel meer nummers met deze titel als optie, maar uiteindelijk moet je keuzes maken hè?
Dat is wel apart inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer "Happiness" van Hurts is - gek genoeg - niet te vinden op hun gelijknamige debuutalbum. Het verscheen later wél op de deluxe-editie van het album, als één van de bonustracks.
Ik heb er ooit een topic over geopend. Er zijn meer voorbeelden van. Misschien kom ik er nog wel eens op terug.quote:
Ik kan het ook niet uitstaan hoor. Vreselijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een draak van een nummer vind ik dat.
Dat herken ik er niet echt in. Rednex was toch iets vrolijker qua muziek, vind ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
De Pet Shop Boys, met de openingstrack van hun nieuwste album Super. Sommige mensen menen hier een Rednex-invloed in te herkennen. Ik zelf eigenlijk ook wel...
Een droevige polonaise?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
We werken heel subtiel naar het volgende nummer toe: een uitermate treurige versie van een vrolijk nummer...
Nee, de Woodkid Sad remix van "Happy" van Pharrell...quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, de Woodkid Sad remix van "Happy" van Pharrell...
En dit brengt ons meteen ook bij de wederdienst, want hierna volgt een nummer van Woodkid, geremixt door - je raadt het al - Pharrell...
Ik kom gewoon op bepaalde ideeën. En soms is het gewoon ook toeval.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij hebt er echt heel wat tijd in gestopt, of niet?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom gewoon op bepaalde ideeën. En soms is het gewoon ook toeval.
Zo bedacht ik me dat het aardig zou zijn om de track One Of Those Days van Little Big Town te draaien, vanwege de vele laagjes zang. Kom ik erachter dat het nummer door Pharrell is geproduceerd (wat ik niet wist). Dus dan is de plaats in de show snel bepaald
Ik vind dit inderdaad wel een PSB-sound hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
In tegenstelling tot wat je wellicht zou kunnen denken, hebben de Pet Shop Boys helemaal niks met deze plaat te maken. Reputation is de titeltrack van het album dat Dusty Springfield in 1990 uitbracht.
Ik ook wel. Maar de Pet Shop Boys produceerden slechts een half album voor Dusty. Daar hoort deze track niet bij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dit inderdaad wel een PSB-sound hebben.
Nu je het zegt..... Ik had het nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
Over sound gesproken.... - dit is nogal Prince hè?
Een stad in het teken van regen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:12 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned, vanuit een stad die in het teken van een of andere voetbaldinges en regen staat.
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
Afgelopen week werd Tove Lo nog op Radio 49 gedraaid. Maar Zweden kent ook nog een iets jongere, minstens zo getalenteerde Tove, namelijk Tove Styrke.
Maakt leuke muziek. Toen ik vorige week Tove Lo hoorde, werd ik op het idee gebracht om deze track van Tove Styrke te draaienquote:
Nope. Real Madrid-Sevilla spelen ze nu in Trondheim.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Een stad in het teken van regen.
Dan zit je vast niet in Rio.
Leuk dat je luistert.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister wel hoor, maar was bezig. Nu relaxed vanuit bed nog even meeluisteren
Ik denk dat Spanje wint.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nope. Real Madrid-Sevilla spelen ze nu in Trondheim.
Ik hoorde het helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Daar was -ie al...
(zonder dat Knokkels er zelf bij is)
Bij de Champions League-finale durfde ik zelfs te voorspellen dat Madrid zou winnen, kun je nagaan.quote:
Ik weet niet of ik zover was gegaan, dan moet je wel echt zicht hebben op het spelletje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij de Champions League-finale durfde ik zelfs te voorspellen dat Madrid zou winnen, kun je nagaan.
Het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij de Champions League-finale durfde ik zelfs te voorspellen dat Madrid zou winnen, kun je nagaan.
Vol verwachting klopt mijn hart.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een track die een bekende 80s-klassieker samplet.....
Die heb ik gemist, dus ik laat me verrassen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: een gloednieuwe track die ik vorige week tijdens een spontane middagshow heb gedraaid zonder 'm eerst gehoord te hebben. En dat viel bepaald niet tegen. Dus gaat -ie in de herhaling.
Hopelijk houd je een beetje van zweverige, koorachtig klinkende muziek...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, dus ik laat me verrassen.
Dit is wel een slaapverwekkend nummer. Komt goed uit, omdat ik er om 22.00 uur toch in duik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk houd je een beetje van zweverige, koorachtig klinkende muziek...
Ik ben ook bewust aan het afbouwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is wel een slaapverwekkend nummer. Komt goed uit, omdat ik er om 22.00 uur toch in duik.
Dan ben ik benieuwd naar het laatste nummer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eentje die het cirkeltje weer rond maakt
goed cirkeltjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eentje die het cirkeltje weer rond maakt
Graag gedaan. Bedankt voor het luisteren. Het is nogal een beklemmend nummer, maar wel functioneel........quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:56 schreef ToT het volgende:
Mooie afsluiter voor een mooie show!Thx weer man!
Zeker. Ik heb laatst de track Perfect Man ook al eens gedraaid. En Rufus en PSB hebben al vaker samengewerkt. Zo zingt Neil mee op een paar tracks van Release The Stars, waarvan hij ook executive producer was. Bijvoorbeeld het nummer Tiergarten.quote:
Bedankt voor het meeluisteren en welterustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziekjes, 11.
Was leuk om te horen.
En voor nu... welterusten en fijne avond nog.
Graag gedaan. Het was weer leuk om te doen.quote:
Dagje oma geweest en daarna een vergaderingquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziekjes, 11.
Was leuk om te horen.
En voor nu... welterusten en fijne avond nog.
Ik ben over twee weken weer de Sjaak, wat vergaderen betreft. En ik krijg ook nog twee keer een voetbalfanaat over de vloer die zelf geen Ziggo Sport heeft en anders geen Ajax kan kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dagje oma geweest en daarna een vergadering
Mijn club bestaat dit jaar 130 jaar en ik ben er weer ingeluisd om in de reünistencommissie te gaan zittenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben over twee weken weer de Sjaak, wat vergaderen betreft. En ik krijg ook nog twee keer een voetbalfanaat over de vloer die zelf geen Ziggo Sport heeft en anders geen Ajax kan kijken
Wat wordt opgeheven? De club of de reünistencommissie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn club bestaat dit jaar 130 jaar en ik ben er weer ingeluisd om in de reünistencommissie te gaan zitten![]()
wel leuk want na 8 oktober worden we toch opgeheven!
Reunistencommissie wordt dan opgeheven en die oudere vrouw heeft wel gelijk. Maar de vijver wordt onderhand leeggevistquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat wordt opgeheven? De club of de reünistencommissie?
Een wat oudere vrouw die veel vrijwilligerswerk deed, zei ooit eens: als je een vrijwilliger zoekt, kun je het beste mensen vragen die al vrijwilligerswerk doen. Mensen die niks doen, hebben nooit tijd...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
HoiJe bent maar 3 uur te laat
werk liep echt te ver uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
HoiJe bent maar 3 uur te laat
Maf ze man!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:18 schreef tailfox het volgende:
ik ga naar bed voordat ik weer plafon ga staren.
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:18 schreef tailfox het volgende:
ik ga naar bed voordat ik weer plafon ga staren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |