Kleine Heine ook!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij hebt meer kwaliteit in je pink dan Lil Kleine.
Hell, dat heb ik zelfs.
zelfs in je knokkelsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij hebt meer kwaliteit in je pink dan Lil Kleine.
Hell, dat heb ik zelfs.
Die zal best veel vrouwelijke fans groupies hebbenquote:
broekie. ik ben die 20 jarige hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In dit topic ben ik erg jong ja.
Je begrijpt me wel, iedereen speculeert er maar op los en iedereen maakt het verhaal nog mooier.quote:
ToT, Mad, Fogel, lief he, die nieuwe generatie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
broekie. ik ben die 20 jarige hier
Tja maar ÍK verzin die dingen niet, dus moet je MIJ niet om bewijzen vragen. Ik herhaal alleen wat er in het nieuws gezegd wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je begrijpt me wel, iedereen speculeert er maar op los en iedereen maakt het verhaal nog mooier.
Ze zullen 'm niet naar huis hebben gestuurd wegens wildplassen, maar de rest moet nog blijken...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
ToT, Mad, Fogel, lief he, die nieuwe generatie.
ja oke Fogel zou mijn vader kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
En wie geeft dat nieuws?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja maar ÍK verzin die dingen niet, dus moet je MIJ niet om bewijzen vragen. Ik herhaal alleen wat er in het nieuws gezegd wordt.
Ik heb bewust geen kinderen genomen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen idee, stond op de Frontpage geloof ik. Het waren geen roddels, er waren wel duidelijke aanwijzingen waar die uitspraken op gebaseerd waren, maar whatever; dan is hij maar om 2 pilsjes er uit getrapt. Sport boeit mij echt geen ene neuk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wie geeft dat nieuws?
Het NOC/NSF, Yuri zelf of zijn manager?
Denk het niet, die doen juist geen uitspraken...
Het hele punt is rustigaan genieten, niet alles naar binnen gieten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja oke Fogel zou mijn vader kunnen zijn.
maar hij drinkt mij er wel uit
nieuwe status gevonden thanksquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het hele punt is rustigaan genieten, niet alles naar binnen gieten.
Oh deze is diep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het hele punt is rustigaan genieten, niet alles naar binnen gieten.
Zo lang je buiten werkt, is er niet veel aan de hand...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Snipverkouden zijn en straks buiten werken bij mijn ouders hun nieuwe huis. Ik neem veel risico's voor mijn familie.
quote:
Maak er een tegel van voor op de pleequote:
staat nu op mijn whatsappquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Maak er een tegel van voor op de plee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |