Dat kan altijd...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Leek mij wel leuk om Mokum te verkennen met jou, MM.
quote:
quote:......en dan komen we nu aan bij de sloot die in de volksmond de AK-plas wordt genoemd. Kijk! Daar zie je er eentje drijven.
Gezien de perikelen rond Yuri van Gelder schat ik dit in op een strikvraag...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gezellig! Woon je buiten de ring?
Was een oprechte vraag. Ik heb geen idee wat Snort of the Rings heeft geflikt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de perikelen rond Yuri van Gelder schat ik dit in op een strikvraag...
AWOL uit het Olympisch Dorp gegaan. biertje(s) gedaan, vriendin willen opzoeken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Was een oprechte vraag. Ik heb geen idee wat Snort of the Rings heeft geflikt.
Dat schijnt de MILDE uitleg te zijn van wat er gebeurt zou zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
AWOL uit het Olympisch Dorp gegaan. biertje(s) gedaan, vriendin willen opzoeken.
Beetje dom wel met zijn voorgeschiedenis. En de regels waar iedereen voor moest tekenen.
Man man man. Die kan geen week zonder spul hé.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
AWOL uit het Olympisch Dorp gegaan. biertje(s) gedaan, vriendin willen opzoeken.
Beetje dom wel met zijn voorgeschiedenis. En de regels waar iedereen voor moest tekenen.
Dat verbaast me niets. 't Was geen slimme zetquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat schijnt de MILDE uitleg te zijn van wat er gebeurt zou zijn.
Er zou ook coke in het spel zijn geweest.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Man man man. Die kan geen week zonder spul hé.
Ik ook niet, ben er niet bijgeweest...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Was een oprechte vraag. Ik heb geen idee wat Snort of the Rings heeft geflikt.
En hoeren. En druks. En omkoping. En moord. En doodslag. En... En... En...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat schijnt de MILDE uitleg te zijn van wat er gebeurt zou zijn.
Er zou ook coke in het spel zijn geweest.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hoeren. En druks. En omkoping. En moord. En doodslag. En... En... En...
Kortom, mag ik het bewijs van je, ToT?
Dat nieuwe nummer van mini little al gehoord?quote:
owwquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik twijfel nu wel over je marathon uitzending als je met dat nummer komt.
ik ben jongerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die Lil Kleine is net zo oud als ik. Precies dezelfde geboortedatum en jaar. Ik schaam mij zo.
Jij hebt meer kwaliteit in je pink dan Lil Kleine.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |