Tailfox heeft blijkbaar al een eigen wagen, dus het hoeft al niet meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doneer jij die?
Want geld is er niet, lijkt me...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als -ie een slecht nummer draait, kun je stroomstootjes aan hem uitdelen. Dit kost 1 euro per keer. De opbrengst gaat naar een goed doel (bijvoorbeeld: Help Henkelientje de Winter door)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tailfox heeft blijkbaar al een eigen wagen, dus het hoeft al niet meer.
"Kan het nog meer cliché?"quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:46 schreef tailfox het volgende:
R49 serious request.
DJ's zitten opgesloten op hun zolder
Vragen de DJ's dan ook serieus wanneer ze er weer uit mogen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:46 schreef tailfox het volgende:
R49 serious request.
Dat mag alleen de moeder beslissen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vragen de DJ's dan ook serieus wanneer ze er weer uit mogen?
Ik hou niet van smoothies, dus ik doe niet mee...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:46 schreef tailfox het volgende:
R49 serious request.
just me?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat mag alleen de moeder beslissen.
Ja, denk aan de verzekeringstechnische waanzin waar je je dan in gaat begevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:49 schreef tailfox het volgende:
maar zonder gekheid. We gaan geen glazen zolderkamer doen
rip.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wanneer just me een hole in one heeft geslagen mogen/mag de DJ('s) eruit.
Radio 49 komt niet naar je toe deze zomer!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:46 schreef tailfox het volgende:
R49 serious request.
Ik ken wél DJ's die hun slot vergeten. Ik zal geen namen noemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vragen de DJ's dan ook serieus wanneer ze er weer uit mogen?
wil dat toch niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, denk aan de verzekeringstechnische waanzin waar je je dan in gaat begeven
Als er een hole in one dj wordt geslagen, hoop ik dat er EHBO aanwezig isquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wanneer just me een hole in one heeft geslagen mogen/mag de DJ('s) eruit.
Is dit een oneerbaar voorstel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
wil dat toch niet.
maar goed we hebben dus tail op volle toer.(Een show waar ik bij een DJ/FOK!ker langs kom en daar ee show maak)
en nog een bedroomsessie met cam en waar FOK!ers langs kunnen komen. (die show zijn dus meerdere korten)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
wil dat toch niet.
maar goed we hebben dus tail op volle toer.(Een show waar ik bij een DJ/FOK!ker langs kom en daar ee show maak)
en nog een bedroomsessie met cam en waar FOK!ers langs kunnen komen. (die show zijn dus meerdere korten)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit een oneerbaar voorstel?
Bij mij kom je er niet in, nergens in!!
hoeft niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leek mij wel leuk om Mokum te verkennen met jou, MM.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |