Jij noemt Yas een sletje dus ik vind dat wel meevallen qua gemeenheid.quote:
Vind dat we er nog best vriendelijk op reageren eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij noemt Yas een sletje dus ik vind dat wel meevallen qua gemeenheid.
Maar dat was gewoon een doel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij noemt Yas een sletje dus ik vind dat wel meevallen qua gemeenheid.
Nou en, gewoon even een beetje normaal doen jij.quote:
Wat schiet ik daarmee op, jullie blijven mij hoe dan ook pestenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en, gewoon even een beetje normaal doen jij.
"Neger"quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
WIe is die bovenste gekleurde man ook alweer Trigger?
Ik heb laatst gewoon in een topic iets aardigs over jou gezegd hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat schiet ik daarmee op, jullie blijven mij hoe dan ook pesten
Link, bewijs?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb laatst gewoon in een topic iets aardigs over jou gezegd hoor.
Hoe kom je dan aan die foto?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee. Wist het ooit, maar niet meer bijgebleven
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:03 schreef LTVDK het volgende:
Niemand geloof ik, ik ben heel vredelievend.
Ja Triggershot loopt altijd te dreigen, maar dat is gewoon een schatje eigenlijk
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
twitter:GevaarlijkeNege twitterde op maandag 10-09-2012 om 21:57:47Als ik jou een keer tegen kom dan zorg ik dat niemand je meer tegen komt reageer retweet
Bluf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]twitter:GevaarlijkeNege twitterde op maandag 10-09-2012 om 21:57:47Als ik jou een keer tegen kom dan zorg ik dat niemand je meer tegen komt reageer retweet
Muahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik dus een grote softie? Dat is gemeen
Geleerd van de beste.quote:
Wat dacht je van die vrouw met die woeste snor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Speculul, 11letterig, Erdogan?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dacht je van die vrouw met die woeste snor.
Yasmin?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dacht je van die vrouw met die woeste snor.
Ga mij zelf nu in slaap huilen nu deze foto is uitgelekt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet treuren, je hebt nog altijd plastisch chirurgie
Ga je d'r nou ook nog lelijk noemen, lekker bezig jij vandaag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet treuren, je hebt nog altijd plastisch chirurgie
Hij heeft in ieder geval een bajeskostuum aan, dus het moet wel een convict zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof je nu nog kunt slapenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga mij zelf nu in slaap huilen nu deze foto is uitgelekt.
Hoezo ook nog? Een nieuw dag is aangebroken, de rest was allemaal gisterenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je d'r nou ook nog lelijk noemen, lekker bezig jij vandaag.
Der zat echt een heel verhaal achter, maar ben het echt compleet kwijt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een bajeskostuum aan, dus het moet wel een convict zijn.
Oh ok, houd die gedachte dan nog even vast tot vanavond dan ga ik naar bed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo ook nog? Een nieuw dag is aangebroken, de rest was allemaal gisteren
Ik ga ook zo naar bed, ja, ik ben een van de weinige uitzonderingen die ook gewoon werkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ok, houd die gedachte dan nog even vast tot vanavond dan ga ik naar bed.
Een voorbeeld voor veel zwarte Amerikaanse acteurs. Met name Denzel Washington.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook niet vrij dus, fok Morgan.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Samen staan we sterk, #DENK-effect
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb van triggerturk gehoord dat Yasmin een lelijk, negerhatend sletje is. Klopt dit?
Nou dat klopt niet hoor.quote:
Laat haar kaaslulquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb van triggerturk gehoord dat Yasmin een lelijk, negerhatend sletje is. Klopt dit?
quote:Willie Wartaal voelt niet de behoefte om zich te mengen in het zwarte pietendebat of in discussies over discriminatie in het algemeen. De rapper kan zich er niet kwaad om maken.
"Als blanke mensen zich bruin schminken, dan denk ik niet: hé, ze doen mij na", vertelt de Jeugd van Tegenwoordig-muzikant aan de VARAgids.
De 34-jarige rapper zegt het probleem niet te zien. "Het zijn gewoon blanke mensen met bruine schmink op hun gezicht. Moeten zij weten. Negers zijn ook racistisch. Surinamers noemen Hindoestanen 'koelies' (sjouwer, red.); die hebben het nooit over 'Hindoestaanse mensen'."
"En Afrikanen zijn Bokoes (stinkvis, red.). Maar als blanken zich bruin schminken, is er opeens iets heel ergs aan de hand. Je moet niet vergeten dat je een minderheid bent in een land van blanken."
Racisme
Ook heeft de muzikant geen problemen met racistische scheldworden. "Racisme is een plek in je eigen hart. Dus als iemand iets tegen je zegt en dat vind je vervelend, dan moet je bij jezelf nagaan waarom. Voor mij zijn het gewoon woorden."
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-discriminatie.html
quote:
Willie Zwartel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De met een huidaandoening geboren browr van Willie Wortel
quote:Op het internet lees ik een column van een oud-wielrenner die gehakt probeert te maken van de turner. Een wielrenner die een turner een standje geeft, dat is ongeveer hetzelfde als dat Jozef Fritzl tegen mij zegt dat ik mijn zoon beter moet opvoeden.
http://www.parool.nl/4354567/
bronquote:In zijn rugzak zitten twee Evergreenkrentenkoeken en een zelfgemaakte bom. Zijn vrouw zegt altijd dat hij niet handig is en twee linkerhanden heeft, dus wat zal ze straks woedend zijn als ze op het nieuws hoort dat hij een zelfgemaakte bom heeft gemaakt van een wekkerradio, een oude telefoon en wat tennisballenkokers.
Als zijn vrouw hem opbelt, gaat de bom af. Zo heeft hij het ingesteld. Haar godsgruwelijke bemoeizucht gaat een grote groep mensen fataal worden.
Goed verhaalquote:
Lekker van een dikke latinabips snuiven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed verhaalEcht onbegrijpelijk dat gezeik omdat die zich even lekker in een Braziliaans barretje heeft lopen volgieten, nou en.
Hij is goed jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:39 schreef Oversight het volgende:
Briljante schrijver is dat.
[..]
bron
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:47 schreef YokiKater het volgende:
Graftakketeringzooi. Ik ben moe. Vanmiddag hadden we twee uurtjes vrij dus gingen we wandriven, niet omdat het moet maar omdat het kan. En omdat we toch hamburgers gingen halen (en ook opeten), vond ik het wel een leuk idee om de McDonald's te hacken.. Maar ik faalde![]()
Dat is niet erg want dat geeft stof tot nadenken. Dus dan zit je te chillen zonder Netflix en dan ineens uit het niets.. MACfilter Yoki!![]()
Dat is een fucking domme fout, ik heb er totaal niet aan gedacht
. Hoe ironisch, de Mac heeft een MACfilter. Next time!
En nu zit ik ergens in een kuthok met alleen maar traag internet om mij heen (deze post is vanaf mijn mobiele bundel), een muziekje bufferen duurt 10 minuten en andere oplossingen minstens 10 uur![]()
Dus ik ga gewoon vroeg naar mijn nest. #dagboek #fml
Volgend keer gewoon die paal waar je kan bestellen hacken e gratis eten bestellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:47 schreef YokiKater het volgende:
Graftakketeringzooi. Ik ben moe. Vanmiddag hadden we twee uurtjes vrij dus gingen we wandriven, niet omdat het moet maar omdat het kan. En omdat we toch hamburgers gingen halen (en ook opeten), vond ik het wel een leuk idee om de McDonald's te hacken.. Maar ik faalde![]()
Dat is niet erg want dat geeft stof tot nadenken. Dus dan zit je te chillen zonder Netflix en dan ineens uit het niets.. MACfilter Yoki!![]()
Dat is een fucking domme fout, ik heb er totaal niet aan gedacht
. Hoe ironisch, de Mac heeft een MACfilter. Next time!
En nu zit ik ergens in een kuthok met alleen maar traag internet om mij heen (deze post is vanaf mijn mobiele bundel), een muziekje bufferen duurt 10 minuten en andere oplossingen minstens 10 uur![]()
Dus ik ga gewoon vroeg naar mijn nest. #dagboek #fml
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:55 schreef Oversight het volgende:
[..]MacDonald's.... Wifi >> MITM >> Ciscorouter vragen of je hoofdrouter mag zijn (vertellen dat je hoofdrouter bent) >> ja hoor, geen probleem >> dank.
Treinen ook.
Die paal en headsets heb ik al. Daar komt nog eens een trolfilmpje van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgend keer gewoon die paal waar je kan bestellen hacken e gratis eten bestellen.
Ik weet ook niet hoe dit gaat uitpakken, betalen doe ik wel als het moet. Dit kan me anders mijn carrière kosten, of niet..quote:
Als ze lenig genoeg zijn om hun eigen poes te likken, maakt dat ook niet zoveel uit natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:43 schreef Specularium het volgende:
Zijn die meisjes van turnen wel oud genoeg?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ze lenig genoeg zijn om hun eigen poes te likken, maakt dat ook niet zoveel uit natuurlijk
Dat riepen ze zondag tijdens Erdogan's megameeting.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik sla jou.quote:
Hierop had ik kummem reageren met een jemoeder grap maar dst mag niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:01 schreef YokiKater het volgende:
Ze hebben verkeerde kroketten bezorgd godverdomme.
Over die bolle moeder van jou mag het wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hierop had ik kummem reageren met een jemoeder grap maar dst mag niet meer
Nu ik toch bezig ben, ik ga je moeder even bestellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hierop had ik kummem reageren met een jemoeder grap maar dst mag niet meer
Dat kan ik toch niet zeggen joh, maar ik heb opzeker een lek gevondenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:17 schreef Specularium het volgende:
Van wie zit je dan geld te jatten?
Nee, nee, nee. Deze ga ik gewoon aankaarten, ik moet wel. En als alles dan rond is dan gaat het public. Ik ben een brave jongen.quote:
Hopelijk staat wijkagent Hans straks voor je deur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet zeggen joh, maar ik heb opzeker een lek gevonden
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef sp3c het volgende:
weten jullie wij zijn moeder ook niggershot is?
Hij heet Nick, aardige man ia dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk staat wijkagent Hans straks voor je deur.
Welnee, het is mijn werk man. Ik heb mijn maskertje ingeruild voor een wit hoedje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:42 schreef timmmmm het volgende:
Yoki gaat hier straks dus ook met een taakstraf rare explosietopics openen
En een wit voetje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welnee, het is mijn werk man. Ik heb mijn maskertje ingeruild voor een wit hoedje.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welnee, het is mijn werk man. Ik heb mijn maskertje ingeruild voor een wit hoedje.
Boss Modequote:
"Ach, hij was maar een negerrr"quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
WIe is die bovenste gekleurde man ook alweer Trigger?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:42 schreef timmmmm het volgende:
Yoki gaat hier straks dus ook met een taakstraf rare explosietopics openen
Dat zei je moeder ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:13 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
"Ach, hij was maar een negerrr"
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wil je serieus beweren dat je de link niet legde terwijl ik het ook nog tussen aanhalingstekens zette??quote:
Het was jouw beurt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:26 schreef Fokker89 het volgende:
Er was goddomme al 12 uur niet gepost in dit topic.
Vertel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:30 schreef Specularium het volgende:
Weet je wie ook fan was van 'regels zijn regels'?
ikquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:30 schreef Specularium het volgende:
Weet je wie ook fan was van 'regels zijn regels'?
Welke beunhaas is dit?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:36 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik Mani ook wel doen als hij een keer wat kan winnen.
Ellen van Dijk, als ze dit niet had gedaan had ze zeer waarschijnlijk een medaille, nog grote kans op goud ook.quote:
Wie wil er nou weer een houten medaille?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ellen van Dijk, als ze dit niet had gedaan had ze zeer waarschijnlijk een medaille, nog grote kans op houd ook.
Ninja edit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie wil er nou weer een houten medaille?
Bij een goede 'jemoedergrap' is dat helemaal niet relevant joh.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:56 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Wil je serieus beweren dat je de link niet legde terwijl ik het ook nog tussen aanhalingstekens zette??
Garfield moet nog even wennen aan de moederbelangstelling hier.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bij een goede 'jemoedergrap' is dat helemaal niet relevant joh.
Is hij de nieuwe David?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Garfield moet nog even wennen aan de moederbelangstelling hier.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, die wisselen we gewoon af met Fylax voorlopig.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:35 schreef Specularium het volgende:
Danny Nelissen moeten ze echt verbieden met zijn hoofd.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kreeg ik maar eens een beurt, is al weer veel te lang geleden.
Nouja, ik doe het liever van voor, maar heb ook respect voor mensen die liever achter aansluiten, Elfletterig mocht ik altijd ook wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:10 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik weet hoe het voelt.
Maar achter aansluiten jah ? Sommige van ons wachten al langer dan jij.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ik doe het liever van voor, maar heb ook respect voor mensen die liever achter aansluiten, Elfletterig mocht ik altijd ook wel.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:16 schreef YokiKater het volgende:
ik heb van de week een heel mooi FP artikel.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)os/1368200843208540/
Bedoel je Fatima?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:26 schreef timmmmm het volgende:
Ben je nou al naar de dokter geweest Faridah
Ook islamitisch. Maar in ieder geval, ben je al naar de dokter geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is dat een Hindoestaanse naam toch?
Uh das niet islamitisch.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook islamitisch. Maar in ieder geval, ben je al naar de dokter geweest
Uhh, Faridah is gewoon islamitisch.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uh das niet islamitisch.
Nee. Nog niet gebeld.
Het is echt geen mooie naam. Kun je er niet Jihad van maken. Die naam vind ik wel tof.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhh, Faridah is gewoon islamitisch.
En snel bellen. Anders word ik echt heel boos
Talibah dan? Lijkt op Taliban. Isis kan natuurlijk ook gewoonquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is echt geen mooie naam. Kun je er niet Jihad van maken. Die naam vind ik wel tof.
En je bent altijd boos.
Doe maar Isis. Naar de Egyptische godinquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Talibah dan? Lijkt op Taliban. Isis kan natuurlijk ook gewoon
Én die had er een handje van als cobra te verschijnenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Doe maar Isis. Naar de Egyptische godin
[ afbeelding ]
Kijk mijn UI.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Én die had er een handje van als cobra te verschijnen
Heb je al gebeld?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijk mijn UI.![]()
Is niet geheel toevallig....
Dit klinkt niet eens zo slecht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:48 schreef timmmmm het volgende:
LTVDK wordt vast nóg veel vervelender als je doodgaat, je moet ook een beetje aan ons denken
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit klinkt niet eens zo slecht.
Oh zo. Ja dat zijn er veel tegenwoordigquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze culinair recensent zijn.
Is het weer tijd voor Iwanius' rondje in NWS?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze culinair recensent zijn.
Het is patat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Recensie op nog niet geopende FC Kip zaak op fb:
Gast; Ongetwijfeld zal het super zijn, maar 10 eutjes voor een half.kippetje, mag.dan hopen dat er nog wel wat garnituur omheen zit. Of krijg je er een paar.gouden eieren bij.
Welk.kippenras is het kippetje als ik zo vrij mag zijn.
FC Kip; Hahaha we zijn nog niet eens open, hoe kun je dan een recensie geven?
Gast; Heb jullie kaart gelezen dat bedoelde ik....., maar goed jullie hebben gelijk, eerst eens even testen, maar de verwachtingen zijn erg hoog als ik naar jullie prijzen kijk..... ¤ 3,50 voor een supplement frites.....hallo
FC Kip; . Nogmaals ik vind het prima als je wat aan te merken hebt op ons maar kom eerst proberen en geef dan een recensie.
quote:
Discriminatie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:58 schreef Oversight het volgende:
[..]Eens, mensen die friet zeggen zijn allemaal reserve-belgen, en zouden eigenlijk verplicht ten zuiden van het haringvliet/maas-rijn kanaal moeten blijven, met sancties voor als ze toch oversteken.
Behalve als ze een geil K3 accent hebben, daar maak ik een uitzondering voor, maar dan moeten ze ook nog rood haar hebben,..... van nature,.. en bereid zijn om dat aan te tonen.
Ik vind dit een goede post.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:58 schreef Oversight het volgende:
[..]Eens, mensen die friet zeggen zijn allemaal reserve-belgen, en zouden eigenlijk verplicht ten zuiden van het haringvliet/maas-rijn kanaal moeten blijven, met sancties voor als ze toch oversteken.
Behalve als ze een geil K3 accent hebben, daar maak ik een uitzondering voor, maar dan moeten ze ook nog rood haar hebben,..... van nature,.. en bereid zijn om dat aan te tonen.
quote:
Handig als je geen bedlampje hebt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:58 schreef Oversight het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
stiekem zeg ik dit gewoon omdat ik zelf niet gehackt wil worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een softie, jullie hebben vrijstelling, ik kan helemaal niet hacken, maar het is wel handig als mensen denken dat ik het wel kan.
◢◤
Was een groot succes jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vandaag je eerste werkdag?
Succes!
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was een groot succes ja2 tafels hebben ze gehad...
quote:
Heb doorgehaald wat niet van toepassing is :pquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:15 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik zag jou altijd voor me als een lief, klein meisje, met wipneusje, en staartjes, zonder hoofddoek, en met rebelse blik in je ogen..
...en nu heb je er een hamer bij in je hand.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
EXPLOSIE! NWS / Gewonden door explosies Thailand
Wil je op onderzoek?
Welk huizenblok?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik zit nog midden in dat huizenblok in Washington dat nu in ministukjes over een parkeerplaats verspreidt ligt,...
En er staat niet eens een plaatje in die OP, laat staan een cijfer, ...prutswerk.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb doorgehaald wat niet van toepassing is :p
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Welk huizenblok?
Je hebt nog geen topic geopend...
Damnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:28 schreef Oversight het volgende:
[..]Mag niet van Timmmmm, hij kan er niet van slapen.
De slachtoffers ook niet, maar dat kan hem niet schelen, de egoist.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:25 schreef YokiKater het volgende:
Bejaarden helpen met de computer; "Ik heb geen email, ik heb alleen outlook."
Je bent er eentje vergeten door te strepen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb doorgehaald wat niet van toepassing is :p
Welke dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent er eentje vergeten door te strepen.
Wat een leuke anekdote.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:32 schreef sp3c het volgende:
ik help wel eens mijn Antilliaanse bovenbuurman, die koopt computers van de kringloop en vraagt zich dan af waarom hij er geen photoshop op kan draaien ... vervolgens zet je er wat simpels op wat wel draait en zegtie 'wat moet je er nu mee?'
wat wilde je met fotoshop dan?
voor geld verdienen!
hoe dan?
doen heel veel mensen brodder!
jamaar?
jeweettoch!
*zucht ja man, ik weet, ik weet
* sp3c walks away
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent er eentje vergeten door te strepen.
dat is het zeker ja, ga naar je bedquote:
Waarom was je niet op ziekenbezoek papa, ze hebben mijn blindedarm eruit gesneden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is het zeker ja, ga naar je bed
Wat dacht je van lief, jij bent gewoon een hele nare vrouw.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:32 schreef sp3c het volgende:
... vervolgens zet je er wat simpels op wat wel draait en zegtie 'wat moet je er nu mee?'
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dacht je van lief, jij bent gewoon een hele nare vrouw.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Mani89 het volgende:
ze hebben mijn blindedarm eruit gesneden.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor Oversight ben ik anders bet aardig.
je moeder had dr mond vol waardoor ze het niet kon vertellenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom was je niet op ziekenbezoek papa, ze hebben mijn blindedarm eruit gesneden.
Ik denk dat ze hem hebben verkocht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:36 schreef Oversight het volgende:
[..]Heb je hem meegekregen, in een potje?
Je moet nu trouwens veel ijsjes eten.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moeder had dr mond vol waardoor ze het niet kon vertellen
alles goedgekomen?
Ja ik leef nog. Daar ben je vast heel blij mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moeder had dr mond vol waardoor ze het niet kon vertellen
alles goedgekomen?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik leef nog. Daar ben je vast heel blij mee.
Je snapt best wat ik bedoel.quote:
absoluut anders gaat je moeder huilen enzo en dan heb ik dat weerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik leef nog. Daar ben je vast heel blij mee.
door blijven watquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Al die mensen die maar door blijven godverdomme.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
absoluut anders gaat je moeder huilen enzo en dan heb ik dat weer
Het voelt alsof iemand je constant in je ballen trapt. Maar nu weet jij nog niet hoe het voelt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb vorig jaar iemand op de scooter weg gebracht met een blinde darm ontsteking. Wilde geen taxi nemen. Huilen achterop
Nee maar aan het gezicht te zien van de persoon die achterop zat kan ik wel een inschatting maken jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het voelt alsof iemand je constant in je ballen trapt. Maar nu weet jij nog niet hoe het voelt.
Wil je zijn harde schijf wissen, of zijn processor in de fik laten vliegen, je zegt het maar, ... ik ben net mega-mindy als het om boeven gaat...quote:
Oh ja, waaraan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:41 schreef timmmmm het volgende:
Wees gerust Mani, ze is toch dood aan het gaan
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:41 schreef timmmmm het volgende:
Wees gerust Mani, ze is toch dood aan het gaan
Predecessor in de fik graagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wil je zijn harde schijf wissen, of zijn processor in de fik laten vliegen, je zegt het maar, ... ik ben net mega-mindy als het om boeven gaat...
al die mensen die maar door blijven godverdommen?quote:
Bedoelde dood.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
al die mensen die maar door blijven godverdommen?
ben je van de bond tegen het vloeken ofzo?
je bent boos op mensen die dood blijven gaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedoelde dood.
Dat bedoelde ik ook niet. Bedoelde door leven.
Zie je jongens. Ik ga dood.
Nee lees de edit. Arg laat maar. Weet het niet meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent boos op mensen die dood blijven gaan?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedoelde dood.
Dat bedoelde ik ook niet. Bedoelde door leven.
Zie je jongens. Ik ga dood.
die blijft ook maar door gaanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:44 schreef Yasmin23 het volgende:
WTF![]()
The animal, native to the cold, deep waters of the North Atlantic, can live to at least 272 years—and possibly to the ripe old age of 500. (Related: "Meet the Animal That Lives for 11,000 Years.")
http://news.nationalgeogr(...)Content&sf33119810=1
Hoe kan iets nou zo oud worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
die blijft ook maar door gaan
jij haten natuurlijk
Kwestie van niet dood gaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan iets nou zo oud worden.
Jij komt hier nog niet zo lang he? Hier kan ik niet wachten op de zoete verlossing van de dood. Laat maar lomen met die hamerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:41 schreef Oversight het volgende:
[..]Kijk uit man, ze heeft een hamer hoor.
Moet hem nog afkijken. Downloaden wordt steeds lasgiger helaasquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef Specularium het volgende:
Mr Robot is toch wel vrij goed aan het worden.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet hem nog afkijken. Downloaden wordt steeds lasgiger helaas
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef Oversight het volgende:
[..]Popcorn Time.se doet het weer ?
Heb je de laatste aflevering gekeken? De eerste 20 minuten waren net een Married With Children aflevering.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef Specularium het volgende:
Goede referentie. Ik ga zo pogen in te breken op mijn zus haar netflixaccountquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je de laatste aflevering gekeken? De eerste 20 minuten waren net een Married With Children aflevering.
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goede referentie. Ik ga zo pogen in te breken op mijn zus haar netflixaccount
Ja, die ene donkergetinte persoon* is ook eng.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je de laatste aflevering gekeken? De eerste 20 minuten waren net een Married With Children aflevering.
In zijn zus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:13 schreef Oversight het volgende:
[..]Deel hem met ons, hoeveel tegelijk kunnen er inloggen ?
Vind ik vrij grof om te zeggen over een 12-jarig Amerikaans kutjequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze is bijna vol, ik ben benieuwd.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind ik vrij grof om te zeggen over een 12-jarig Amerikaans kutje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |