Jij noemt Yas een sletje dus ik vind dat wel meevallen qua gemeenheid.quote:
Vind dat we er nog best vriendelijk op reageren eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij noemt Yas een sletje dus ik vind dat wel meevallen qua gemeenheid.
Maar dat was gewoon een doel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij noemt Yas een sletje dus ik vind dat wel meevallen qua gemeenheid.
Nou en, gewoon even een beetje normaal doen jij.quote:
Wat schiet ik daarmee op, jullie blijven mij hoe dan ook pestenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en, gewoon even een beetje normaal doen jij.
"Neger"quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
WIe is die bovenste gekleurde man ook alweer Trigger?
Ik heb laatst gewoon in een topic iets aardigs over jou gezegd hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat schiet ik daarmee op, jullie blijven mij hoe dan ook pesten
Link, bewijs?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb laatst gewoon in een topic iets aardigs over jou gezegd hoor.
Hoe kom je dan aan die foto?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee. Wist het ooit, maar niet meer bijgebleven
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:03 schreef LTVDK het volgende:
Niemand geloof ik, ik ben heel vredelievend.
Ja Triggershot loopt altijd te dreigen, maar dat is gewoon een schatje eigenlijk
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
twitter:GevaarlijkeNege twitterde op maandag 10-09-2012 om 21:57:47Als ik jou een keer tegen kom dan zorg ik dat niemand je meer tegen komt reageer retweet
Bluf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]twitter:GevaarlijkeNege twitterde op maandag 10-09-2012 om 21:57:47Als ik jou een keer tegen kom dan zorg ik dat niemand je meer tegen komt reageer retweet
Muahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik dus een grote softie? Dat is gemeen
Geleerd van de beste.quote:
Wat dacht je van die vrouw met die woeste snor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Speculul, 11letterig, Erdogan?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dacht je van die vrouw met die woeste snor.
Yasmin?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dacht je van die vrouw met die woeste snor.
Ga mij zelf nu in slaap huilen nu deze foto is uitgelekt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet treuren, je hebt nog altijd plastisch chirurgie
Ga je d'r nou ook nog lelijk noemen, lekker bezig jij vandaag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet treuren, je hebt nog altijd plastisch chirurgie
Hij heeft in ieder geval een bajeskostuum aan, dus het moet wel een convict zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof je nu nog kunt slapenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga mij zelf nu in slaap huilen nu deze foto is uitgelekt.
Hoezo ook nog? Een nieuw dag is aangebroken, de rest was allemaal gisterenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je d'r nou ook nog lelijk noemen, lekker bezig jij vandaag.
Der zat echt een heel verhaal achter, maar ben het echt compleet kwijt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een bajeskostuum aan, dus het moet wel een convict zijn.
Oh ok, houd die gedachte dan nog even vast tot vanavond dan ga ik naar bed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo ook nog? Een nieuw dag is aangebroken, de rest was allemaal gisteren
Ik ga ook zo naar bed, ja, ik ben een van de weinige uitzonderingen die ook gewoon werkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ok, houd die gedachte dan nog even vast tot vanavond dan ga ik naar bed.
Een voorbeeld voor veel zwarte Amerikaanse acteurs. Met name Denzel Washington.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook niet vrij dus, fok Morgan.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Samen staan we sterk, #DENK-effect
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb van triggerturk gehoord dat Yasmin een lelijk, negerhatend sletje is. Klopt dit?
Nou dat klopt niet hoor.quote:
Laat haar kaaslulquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb van triggerturk gehoord dat Yasmin een lelijk, negerhatend sletje is. Klopt dit?
quote:Willie Wartaal voelt niet de behoefte om zich te mengen in het zwarte pietendebat of in discussies over discriminatie in het algemeen. De rapper kan zich er niet kwaad om maken.
"Als blanke mensen zich bruin schminken, dan denk ik niet: hé, ze doen mij na", vertelt de Jeugd van Tegenwoordig-muzikant aan de VARAgids.
De 34-jarige rapper zegt het probleem niet te zien. "Het zijn gewoon blanke mensen met bruine schmink op hun gezicht. Moeten zij weten. Negers zijn ook racistisch. Surinamers noemen Hindoestanen 'koelies' (sjouwer, red.); die hebben het nooit over 'Hindoestaanse mensen'."
"En Afrikanen zijn Bokoes (stinkvis, red.). Maar als blanken zich bruin schminken, is er opeens iets heel ergs aan de hand. Je moet niet vergeten dat je een minderheid bent in een land van blanken."
Racisme
Ook heeft de muzikant geen problemen met racistische scheldworden. "Racisme is een plek in je eigen hart. Dus als iemand iets tegen je zegt en dat vind je vervelend, dan moet je bij jezelf nagaan waarom. Voor mij zijn het gewoon woorden."
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-discriminatie.html
quote:
Willie Zwartel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De met een huidaandoening geboren browr van Willie Wortel
quote:Op het internet lees ik een column van een oud-wielrenner die gehakt probeert te maken van de turner. Een wielrenner die een turner een standje geeft, dat is ongeveer hetzelfde als dat Jozef Fritzl tegen mij zegt dat ik mijn zoon beter moet opvoeden.
http://www.parool.nl/4354567/
bronquote:In zijn rugzak zitten twee Evergreenkrentenkoeken en een zelfgemaakte bom. Zijn vrouw zegt altijd dat hij niet handig is en twee linkerhanden heeft, dus wat zal ze straks woedend zijn als ze op het nieuws hoort dat hij een zelfgemaakte bom heeft gemaakt van een wekkerradio, een oude telefoon en wat tennisballenkokers.
Als zijn vrouw hem opbelt, gaat de bom af. Zo heeft hij het ingesteld. Haar godsgruwelijke bemoeizucht gaat een grote groep mensen fataal worden.
Goed verhaalquote:
Lekker van een dikke latinabips snuiven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed verhaalEcht onbegrijpelijk dat gezeik omdat die zich even lekker in een Braziliaans barretje heeft lopen volgieten, nou en.
Hij is goed jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:39 schreef Oversight het volgende:
Briljante schrijver is dat.
[..]
bron
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:47 schreef YokiKater het volgende:
Graftakketeringzooi. Ik ben moe. Vanmiddag hadden we twee uurtjes vrij dus gingen we wandriven, niet omdat het moet maar omdat het kan. En omdat we toch hamburgers gingen halen (en ook opeten), vond ik het wel een leuk idee om de McDonald's te hacken.. Maar ik faalde![]()
Dat is niet erg want dat geeft stof tot nadenken. Dus dan zit je te chillen zonder Netflix en dan ineens uit het niets.. MACfilter Yoki!![]()
Dat is een fucking domme fout, ik heb er totaal niet aan gedacht
. Hoe ironisch, de Mac heeft een MACfilter. Next time!
En nu zit ik ergens in een kuthok met alleen maar traag internet om mij heen (deze post is vanaf mijn mobiele bundel), een muziekje bufferen duurt 10 minuten en andere oplossingen minstens 10 uur![]()
Dus ik ga gewoon vroeg naar mijn nest. #dagboek #fml
Volgend keer gewoon die paal waar je kan bestellen hacken e gratis eten bestellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:47 schreef YokiKater het volgende:
Graftakketeringzooi. Ik ben moe. Vanmiddag hadden we twee uurtjes vrij dus gingen we wandriven, niet omdat het moet maar omdat het kan. En omdat we toch hamburgers gingen halen (en ook opeten), vond ik het wel een leuk idee om de McDonald's te hacken.. Maar ik faalde![]()
Dat is niet erg want dat geeft stof tot nadenken. Dus dan zit je te chillen zonder Netflix en dan ineens uit het niets.. MACfilter Yoki!![]()
Dat is een fucking domme fout, ik heb er totaal niet aan gedacht
. Hoe ironisch, de Mac heeft een MACfilter. Next time!
En nu zit ik ergens in een kuthok met alleen maar traag internet om mij heen (deze post is vanaf mijn mobiele bundel), een muziekje bufferen duurt 10 minuten en andere oplossingen minstens 10 uur![]()
Dus ik ga gewoon vroeg naar mijn nest. #dagboek #fml
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:55 schreef Oversight het volgende:
[..]MacDonald's.... Wifi >> MITM >> Ciscorouter vragen of je hoofdrouter mag zijn (vertellen dat je hoofdrouter bent) >> ja hoor, geen probleem >> dank.
Treinen ook.
Die paal en headsets heb ik al. Daar komt nog eens een trolfilmpje van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgend keer gewoon die paal waar je kan bestellen hacken e gratis eten bestellen.
Ik weet ook niet hoe dit gaat uitpakken, betalen doe ik wel als het moet. Dit kan me anders mijn carrière kosten, of niet..quote:
Als ze lenig genoeg zijn om hun eigen poes te likken, maakt dat ook niet zoveel uit natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:43 schreef Specularium het volgende:
Zijn die meisjes van turnen wel oud genoeg?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ze lenig genoeg zijn om hun eigen poes te likken, maakt dat ook niet zoveel uit natuurlijk
Dat riepen ze zondag tijdens Erdogan's megameeting.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik sla jou.quote:
Hierop had ik kummem reageren met een jemoeder grap maar dst mag niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:01 schreef YokiKater het volgende:
Ze hebben verkeerde kroketten bezorgd godverdomme.
Over die bolle moeder van jou mag het wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hierop had ik kummem reageren met een jemoeder grap maar dst mag niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |