Ze struikelde?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Inmiddels meldt de telegraaf dat er 1 dode is gevallen. Een vrouw.
Wat zijn bib?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:24 schreef buzz1291 het volgende:
Morgen lezen we dat Prayut 5 miljoen baht beloning uitlooft, overmorgen pikt de lokale BIB een paar Birmezen op en zondag een mooie foto van de lokale BiB met een tafel vol bankbiljetten. Man, man, man wat een land is het toch.
Dat verbaasd ook niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zuiden van Thailand heeft al zo'n 12 jaar te maken met terroristische aanslagen en er zijn inmiddels al meer dan 4000 doden gevallen in die periode. Ook daar heeft men te maken met de militante islam dat dood en verderf zaait. Het zou me niets verbazen als het ook dit weer gaat om moslimterrorisme.
Nou ja, elke dode is er één teveel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef Toefjes het volgende:
Gelukkig zijn ze daar nog niet zo slim met bommen dat ze veel dodelijke slachtoffers maken.
Daar heb je me.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, elke dode is er één teveel.
Maar jij gaat binnenkort naar Thailand? Troost je, bomaanslagen kunnen overal. Geen enkel land is daarvan gevrijwaard. Thuisblijven heeft dus ook geen enkele zin.quote:
Dat was tegen Chinezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoeveel doden waren er vorig jaar bij die tempel in het centrum?
Heb het even opgezocht. 20. Waarvan 14 toeristen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoeveel doden waren er vorig jaar bij die tempel in het centrum?
Ja joh. Ben je bang voor aanslagen, ga je daarom naar Madeira, word je verbrand door een bosbrand. Als magere Hein zin heeft komt hij je gewoon ophalen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar jij gaat binnenkort naar Thailand? Troost je, bomaanslagen kunnen overal. Geen enkel land is daarvan gevrijwaard. Thuisblijven heeft dus ook geen enkele zin.
Das best veel toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht. 20. Waarvan 14 toeristen.
[..]
Ja joh. Ben je bang voor aanslagen, ga je daarom naar Madeira, word je verbrand door een bosbrand. Als magere Hein zin heeft komt hij je gewoon ophalen.
Het was een Chinese tempel waar toeristen kwamen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kwamen er alleen Chinezen om dan?
Dus kwamen er alleen Chinezen om?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het was een Chinese tempel waar toeristen kwamen.
Nee. Men kwam er als toerist omdat het een tempel was.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus kwamen er alleen Chinezen om?![]()
![]()
En je had nog die autobom in Phuket dacht ik? Maar geloof dat er toen 1 meisje is omgekomen? Ook een toeriste geloof ik?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |