Ze struikelde?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Inmiddels meldt de telegraaf dat er 1 dode is gevallen. Een vrouw.
Wat zijn bib?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:24 schreef buzz1291 het volgende:
Morgen lezen we dat Prayut 5 miljoen baht beloning uitlooft, overmorgen pikt de lokale BIB een paar Birmezen op en zondag een mooie foto van de lokale BiB met een tafel vol bankbiljetten. Man, man, man wat een land is het toch.
Dat verbaasd ook niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zuiden van Thailand heeft al zo'n 12 jaar te maken met terroristische aanslagen en er zijn inmiddels al meer dan 4000 doden gevallen in die periode. Ook daar heeft men te maken met de militante islam dat dood en verderf zaait. Het zou me niets verbazen als het ook dit weer gaat om moslimterrorisme.
Nou ja, elke dode is er één teveel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef Toefjes het volgende:
Gelukkig zijn ze daar nog niet zo slim met bommen dat ze veel dodelijke slachtoffers maken.
Daar heb je me.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, elke dode is er één teveel.
Maar jij gaat binnenkort naar Thailand? Troost je, bomaanslagen kunnen overal. Geen enkel land is daarvan gevrijwaard. Thuisblijven heeft dus ook geen enkele zin.quote:
Dat was tegen Chinezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoeveel doden waren er vorig jaar bij die tempel in het centrum?
Heb het even opgezocht. 20. Waarvan 14 toeristen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoeveel doden waren er vorig jaar bij die tempel in het centrum?
Ja joh. Ben je bang voor aanslagen, ga je daarom naar Madeira, word je verbrand door een bosbrand. Als magere Hein zin heeft komt hij je gewoon ophalen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar jij gaat binnenkort naar Thailand? Troost je, bomaanslagen kunnen overal. Geen enkel land is daarvan gevrijwaard. Thuisblijven heeft dus ook geen enkele zin.
Das best veel toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht. 20. Waarvan 14 toeristen.
[..]
Ja joh. Ben je bang voor aanslagen, ga je daarom naar Madeira, word je verbrand door een bosbrand. Als magere Hein zin heeft komt hij je gewoon ophalen.
Het was een Chinese tempel waar toeristen kwamen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kwamen er alleen Chinezen om dan?
Dus kwamen er alleen Chinezen om?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het was een Chinese tempel waar toeristen kwamen.
Nee. Men kwam er als toerist omdat het een tempel was.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus kwamen er alleen Chinezen om?![]()
![]()
En je had nog die autobom in Phuket dacht ik? Maar geloof dat er toen 1 meisje is omgekomen? Ook een toeriste geloof ik?quote:
Laat maarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Men kwam er als toerist omdat het een tempel was.
Joh? Die heb ik niet meegekregen. Lees wel vaak over toeristen die gewoon omver gereden worden door het Thaise verkeer. Ze zijn daar niet zachtaardig aangelegd in het verkeer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En je had nog die autobom in Phuket dacht ik? Maar geloof dat er toen 1 meisje is omgekomen? Ook een toeriste geloof ik?
Had het fout. Was Koh Samui en geen dode.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Joh? Die heb ik niet meegekregen. Lees wel vaak over toeristen die gewoon omver gereden worden door het Thaise verkeer. Ze zijn daar niet zachtaardig aangelegd in het verkeer.
Nja dit was ook wel een heftige.. Reeks.quote:Op het Thaise eiland Koh Samui zijn zeven mensen gewond geraakt door een autobom. Die ging af in de parkeergarage van een winkelcentrum.
http://www.hieristhailand(...)mui-7-mensen-gewond/
quote:In 2012 kwamen bij een reeks bomaanslagen zeker veertien mensen om en raakten meer dan zeventig mensen gewond.
Daarom. Je gaat gewoon heerlijk genieten daarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht. 20. Waarvan 14 toeristen.
[..]
Ja joh. Ben je bang voor aanslagen, ga je daarom naar Madeira, word je verbrand door een bosbrand. Als magere Hein zin heeft komt hij je gewoon ophalen.
Verkeer is daar een bitch.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Joh? Die heb ik niet meegekregen. Lees wel vaak over toeristen die gewoon omver gereden worden door het Thaise verkeer. Ze zijn daar niet zachtaardig aangelegd in het verkeer.
Omdat ik reageerde op Toefjes zijn opmerking dat ze er gelukkig nog niet zo goed in zijn. Maakt verder niet uit tegen wie het gericht is.quote:
Men wordt er beter in.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik reageerde op Toefjes zijn opmerking dat ze er gelukkig nog niet zo goed in zijn. Maakt verder niet uit tegen wie het gericht is.
Juist. En als ze me op willen blazen word ik gewoon vreselijk boos, dan is er geen houden meer aanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom. Je gaat gewoon heerlijk genieten daar
Ze zijn een beetje goed dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik reageerde op Toefjes zijn opmerking dat ze er gelukkig nog niet zo goed in zijn. Maakt verder niet uit tegen wie het gericht is.
Fucking plantenbakken.quote:De bommen waren verstopt in plantenbakken en werden op afstand met een mobiele telefoon tot ontploffing gebracht, zegt de politie. De tweede bom ontplofte een half uur na de eerste.
De stijl van de aanslag doet denken aan bomaanslagen die in het zuiden van Thailand voorkomen. De zuidelijke provincies bevolkt door moslims zijn vaker het slachtoffer van dit soort aanslagen.
Dat nu een toeristisch gebied, de bekende badplaats Hua Hin, is getroffen is bijzonder. Ook het moment op de vooravond van het lange weekend ter gelegenheid van de verjaardag van koningin Sirikit en nationale Moederdag is opvallend. In Hua Hin is het zomerverblijf van koning Bhumibol gevestigd.
De uitgaansgelegenheden zijn op last van de autoriteiten gesloten. Er wordt nog gezocht naar meerdere explosieven.
http://www.hieristhailand(...)-bomaanslag-hua-hin/
Zou het verband kunnen houden met dat referendum?quote:
Das al geweest toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou het verband kunnen houden met dat referendum?
Of gewoon iemand die niet van plantenbakken houdt?
Precies! Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Juist. En als ze me op willen blazen word ik gewoon vreselijk boos, dan is er geen houden meer aan
[..]
Ze zijn een beetje goed dan.
Als ze gewoon alle plantenbakken verwijderen kan dit niet meer voorkomen. Maar ja, dan winnen de terroristen. Hebben ze mooi hun zin gekregen. Dat wil je ook niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das al geweest toch?
Denk het laatste.. Al die planten overal in Thailand. Als je een hekel hebt aan planten is het niet vreemd dat je een keer doordraait.
quote:De politie heeft in Hua Hin alle cafés en bars gesloten en op een aantal plekken in de stad wegversperringen opgeworpen. Veiligheidsfunctionarissen in het hele land zijn opgeroepen extra alert te zijn.
http://nos.nl/artikel/212(...)anslag-thailand.html
Welke plantenbakken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou het verband kunnen houden met dat referendum?
Of gewoon iemand die niet van plantenbakken houdt?
Maakt het niet minder erg. Dat zeg je ook niet En nu is het een andere plaatsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die plantenbakken stonden daar.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maakt het niet minder erg. Dat zeg je ook niet En nu is het een andere plaats
Is het ook. Maar de bommen zaten in plantenbakken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:36 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat weet ik ook even niet. Ik vind het triest.
Ik weet ook niet waarom ik daar boos over wordt. Ik woonde er en het raakt als je het kent.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is het ook. Maar de bommen zaten in plantenbakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |