nee man we zijn in juli op vakantie geweest en ik ben in m'n eentje de vakantieploeg op het werk ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 17:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
goed maaatje
beetje aan het genieten van de vakantie?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je laten peggen door Crip is natuurlijk andere kwaliteit dan dat xCachet laten doen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon je laten peggen door Crip. Je wordt zielsgelukkig.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:39 schreef Kurovski het volgende:
Vraag me eigenlijk af wie ze allemaal wil peggen hier eigenlijk.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
Je kompt toch wel langs om me te peggen he Crip?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik laat me alleen peggen door Crip. Door een ander is toch minder.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heeft met de kwaliteit te maken. Niemand wint het van Crip met peggen. I'm telling ya.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bullshit. Ik geef 'r alleen een grote muil terug. Als zij meent mensen te gaan peggen wat is het probleem dan dat ik zeg 'r met een bierflesje te neuqen? Wijven denken altijd maar overal mee weg te komen, that is.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:35 schreef Kurovski het volgende:
lol, Crip getemd. Ze durft het niet te zeggen. ff laten peggen door Dima en het is klaar.
jeetjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laat jij je anders ff peggen door Crip. Laten we het filmen door Bradley.
Blijfquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
flikker zelf op
waarom doe je zo jelly
omdat 'ie beta ecto isquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
flikker zelf op
waarom doe je zo jelly
jelly?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
flikker zelf op
waarom doe je zo jelly
ik doe helemaal geen flikkerquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:51 schreef zeer het volgende:
[..]
nee man we zijn in juli op vakantie geweest en ik ben in m'n eentje de vakantieploeg op het werk ;s
jij wel?
Ja, dit dus.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
jeetje
lolquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
jeetje
heb je mij gemist bbquote:
Dan moet je nog maar even teruglezen. Iemand zei iets over een kind in m'n koffer en ik antwoorde met het feit dat Fillippijnse volwassen meiden zo klein zijn dat ze ook gewoon met de koffer mee kunnen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet alsof je fucking onschuldig bent, vanochtend liep je nog te geinen over jonge meisjes in je koffer. Hypocriete zak
Duitsland - Polen - Tsjechië - Oostenrijk - Duitslandquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:53 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik doe helemaal geen flikker
aan de ene kant wel chill, maar soms ook vrij saai
waar waren jullie naar toe?
hey cripquote:
waarom weet je dat goor lap hoeren loper moeder neukerquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar even teruglezen. Iemand zei iets over een kind in m'n koffer en ik antwoorde met het feit dat Fillippijnse volwassen meiden zo klein zijn dat ze ook gewoon met de koffer mee kunnen.
le Tour d'Emmen ?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Morgen wielrennen hier, dat betekend wakker worden met geschreeuw voor het huis![]()
je ongewassen pannen tegen ze aan gooienquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Morgen wielrennen hier, dat betekend wakker worden met geschreeuw voor het huis![]()
damn nicequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Duitsland - Polen - Tsjechië - Oostenrijk - Duitsland
Ja doei niels, je insinueert zo veel shit en het is allemaal net zo fout. Cringegehalte stijgt gewoon als jij je mond opentrekt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar even teruglezen. Iemand zei iets over een kind in m'n koffer en ik antwoorde met het feit dat Fillippijnse volwassen meiden zo klein zijn dat ze ook gewoon met de koffer mee kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |