Nee.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:01 schreef Kurovski het volgende:
Nog iets te melden dat onze grondwetten mogen passeren?
Magquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:01 schreef Kurovski het volgende:
Nog iets te melden dat onze grondwetten mogen passeren?
klinkt goedquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:04 schreef Etsu het volgende:
Zo pizzatje besteld.
Een calzonepizza: salami, ham, spel, sucuk Turkse worst, champignons.
Ik maak pizza altijd zelf met een bodem van bloemkool.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:04 schreef Etsu het volgende:
Zo pizzatje besteld.
Een calzonepizza: salami, ham, spel, sucuk Turkse worst, champignons.
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:04 schreef Etsu het volgende:
Zo pizzatje besteld.
Een calzonepizza: salami, ham, spek, sucuk Turkse worst, champignons.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik maak pizza altijd zelf met een bodem van bloemkool.
Dat recht heb je ook niet. Muil houden. Iemand anders?quote:
waarom maak je daar niet 0 kcal rijst van?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik ook 1x gegeten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker zeg, Chai.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Val dood.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat recht heb je ook niet. Muil houden. Iemand anders?
geef het plastisc tasje terug en vraag je 5 cent terugquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
11,50, dan nog bezorgkosten en 0,05 voor een plastic tasje wtf
zou onderspuitenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet op een pizza nee. Verder is mijn hoofd prachtig
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geef het plastisc tasje terug en vraag je 5 cent terug
Bloemkool pizzabodem, tomatensaus van trostomaten en als topping mozzarellakaas en olijvenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:05 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom maak je daar niet 0 kcal rijst van?
Ik zet nooit TR's.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is geen nazi, zoals jij
zegt de grootste nsbertquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is geen nazi, zoals jij
Nee, die is heerlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent zo'n een die tonijnpizza eet zeker![]()
Dat is pas gatverdamme
Toevallig dat jij dit post zeg.quote:
Nee valt wel mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij ben jij een probleemeter.
ahhaha ja ik snap het!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:14 schreef Catkiller het volgende:
Is een homograpje snap je??? SNAP JE HEM DRUG?????????
Drug is niet aanwezig. Die is drug bezig.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:14 schreef Catkiller het volgende:
Is een homograpje snap je??? SNAP JE HEM DRUG?????????
Als je nou 'ns je eigen pohi checked. 95percent minimaal insults. Jij moet een behoorlijk rotleven hebben. Sorry, maar ga hier niet gers doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
Mijn grootste pizza ooit was niet uit de diepvries, maar in een restaurant in Frankrijk.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als je nou 'ns je eigen pohi checked. 95percent minimaal insults. Jij moet een behoorlijk rotleven hebben. Sorry, maar ga hier niet gers doen.
Tegen mij is Chai altijd mega lief. Kweenie, zal wel aan jou liggen dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als je nou 'ns je eigen pohi checked. 95percent minimaal insults. Jij moet een behoorlijk rotleven hebben. Sorry, maar ga hier niet gers doen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Leugens.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heeft hij soms. Je weet toch.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar de neuk kwam dit vandaan Niels.
Van onderuit de fles.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar de neuk kwam dit vandaan Niels.
Nee.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je zien hoelang ie nog onderweg is? Dat is wel genot
Blik.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb altijd blikken. Halve liters.
Confronterend hè, dat je haters hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel echt geen behoefte om daar gebruik van te maken.
Neenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:04 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je het nummer van die in het groen?
Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat interesseert mij echt geen ene reet.
Crip heeft aan het begin van dit topic een foto van haar familie gepost.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:25 schreef Kurovski het volgende:
Gaan we een keertje stappen Chai? Enzo? Zal ik je even temmen. Ben zwaar uitgekeken op Crip namelijk.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ken je mij dus niet goed genoeg.
Wel toepasselijk dat er een addertje onder het gras zat bij een snakeladytopic.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:25 schreef zeer het volgende:
Snakelady heeft weer een IK BEN ECHT ONTZETTEND GELUKKIG topic geopend trouwens.
Echt zo fucking erg ik krijg er bijna kanker vanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:25 schreef Kurovski het volgende:
Gaan we een keertje stappen Chai? Enzo? Zal ik je even temmen. Ben zwaar uitgekeken op Crip namelijk.
je verwacht het nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel toepasselijk dat er een addertje onder het gras zat bij een snakeladytopic.
Rollerdisco is geen stappen, maar rollen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:25 schreef Kurovski het volgende:
balin' maar dan op wieltjesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Rollerdisco is geen stappen, maar rollen.
Lekke wieltjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Rollerdisco is geen stappen, maar rollen.
Toepasselijk ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt zo fucking erg ik krijg er bijna kanker van
They hatinquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:29 schreef zeer het volgende:
[..]
balin' maar dan op wieltjes
rolin' zeg maar
Pff slettebak toen je 15 was zou je graag mee zijn gegaan met opa Niels.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt zo fucking erg ik krijg er bijna kanker van
Dit heb ik ook in dit topic als jij post.quote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit heb ik ook in dit topic als jij post.
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit heb ik ook in dit topic als jij post.
doei.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou ik ga hoor fijne avond allemaal
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:35 schreef Kurovski het volgende:
lol, Crip getemd. Ze durft het niet te zeggen. ff laten peggen door Dima en het is klaar.
Wat durf ik niet te zeggen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:35 schreef Kurovski het volgende:
lol, Crip getemd. Ze durft het niet te zeggen. ff laten peggen door Dima en het is klaar.
Ja ik stel ook voor dat we er een punt achter zetten.quote:
Jij snapt de hint.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ik stel ook voor dat we er een punt achter zetten.
Niels zijn seksuele intimidatie jegens vrouwelijke leden is om te walgen inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:38 schreef Catkiller het volgende:
Ben zo blij dat ik fake een man te zijn zodat ik niet om hoef te gaan met Niels zijn seksuele intimidatie.
hehe, pizza werd bezorgd, zónder tasjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geef het plastisc tasje terug en vraag je 5 cent terug
Mijne niet toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Niels zijn seksuele intimidatie jegens vrouwelijke leden is om te walgen inderdaad.
Dankjewel voor het delen van jouw persoonlijke grenzen maar dat boeit me werkelijk geen tyfus.quote:
haha jezusquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
hehe, pizza werd bezorgd, zónder tasje! Ik wilde de deur dicht doen, toen riep ik die vent en vroeg waar het plastic tasje was want ik heb er wel voor betaald. Hij deed eerst heel verbaasd en werd hij gebeld ofzo. En toen vroeg ik waarom ik geen tasje kreeg. Ik bleef wachten met de doos in mn handen op mn 5 cent, en hij was bezig op zn telefoon, 5 min lang. Toen later zei die van: "Ik weet het ook niet" en gaf mn 5 cent terug
[ afbeelding ]
Mij ook niet. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Dankjewel voor het delen van jouw persoonlijke grenzen maar dat boeit me werkelijk geen tyfus.
laat je toch niet zo kennen johquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Dankjewel voor het delen van jouw persoonlijke grenzen maar dat boeit me werkelijk geen tyfus.
Het is vakantie, die jongen moet ook zijn uren maken dus dan maar bij elke klant 5 minuten wachten om 5 cent te retourneren.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
hehe, pizza werd bezorgd, zónder tasje! Ik wilde de deur dicht doen, toen riep ik die vent en vroeg waar het plastic tasje was want ik heb er wel voor betaald. Hij deed eerst heel verbaasd en werd hij gebeld ofzo. En toen vroeg ik waarom ik geen tasje kreeg Ik bleef wachten met de doos in mn handen op mn 5 cent, en hij was bezig op zn telefoon, 5 min lang. Toen later zei die van: "Ik weet het ook niet" en gaf mn 5 cent terug
[ afbeelding ]
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
hehe, pizza werd bezorgd, zónder tasje! Ik wilde de deur dicht doen, toen riep ik die vent en vroeg waar het plastic tasje was want ik heb er wel voor betaald. Hij deed eerst heel verbaasd en werd hij gebeld ofzo. En toen vroeg ik waarom ik geen tasje kreeg. Ik bleef wachten met de doos in mn handen op mn 5 cent, en hij was bezig op zn telefoon, 5 min lang. Toen later zei die van: "Ik weet het ook niet" en gaf mn 5 cent terug
[ afbeelding ]
Lol, wel grappig dat dit van jou komt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laat je toch niet zo kennen joh
Tja, ik laat me niet naaien.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is vakantie, die jongen moet ook zijn uren maken dus dan maar bij elke klant 5 minuten wachten om 5 cent te retourneren.
Oh, nou als je gekwetst bent door mijn posts mag je mij altijd DM'en hoor, dan maak ik het goed met je.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfspot maakt het toch minder.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, ik laat me niet naaien.
Haha, naaien, zie je 'm.
Gekwetst nooit, beetje in mn mond overgeven wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, nou als je gekwetst bent door mijn posts mag je mij altijd DM'en hoor, dan maak ik het goed met je.
Oh, gewoon slikken en weer doorgaan toch.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Gekwetst nooit, beetje in mn mond overgeven wel.
Hihihiquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, gewoon slikken en weer doorgaan toch.
gvdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met je geforceerde tegendraadse mening elke keer als er een discussie is om daarna emotioneel de avond hier door te brengen.quote:
he he hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, gewoon slikken en weer doorgaan toch.
Soowwwquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Met je geforceerde tegendraadse mening elke keer als er een discussie is om daarna emotioneel de avond hier door te brengen.
haha lolquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Met je geforceerde tegendraadse mening elke keer als er een discussie is om daarna emotioneel de avond hier door te brengen.
Ja dus, we hadden het toch over "je weer laten kennen"?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha lol..
kan me niet heugen dat ik iemand teelbalkanker toewenste
Wel bijbalkanker of dat ook niet?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha lol..
kan me niet heugen dat ik iemand teelbalkanker toewenste
ja idd, daar sluit mijn reactie meer bij aan dan de jouwe aangezien je wat losstaande dingetjes oprateldequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dus, we hadden het toch over "je weer laten kennen"?
idd, normaalste zaak van de wereld om iemand dood te wensen/ernstige ziektequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
Ik snap overigens ook niet waarom iedereen opeens morals heeft als je over kanker begint. Gtfo pls
Hebben ze niet, doen alsof zodat ze verontwaardigd kunnen doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
Ik snap overigens ook niet waarom iedereen opeens morals heeft als je over kanker begint. Gtfo pls
Echt he.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
Crip is maagd dus nee.quote:
Nee maar elkaar de tyves wensen en elkaar uit te schelden en kleineren is grappig. Waarom moet ik me houden aan jouw morals dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
idd, normaalste zaak van de wereld om iemand dood te wensen/ernstige ziekte
Ja wat? Is echt zo.quote:
Ja dus als je maagdenvlies nog intact is dan komt er niks door.quote:
is dit specifiek naar mij toe of in het algemeen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee maar elkaar de tyves wensen en elkaar uit te schelden en kleineren is grappig. Waarom moet ik me houden aan jouw morals dan?
Het algemeen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit specifiek naar mij toe of in het algemeen?
Zelfs Braddie eet niet zo snel.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:52 schreef Etsu het volgende:
Zo, pizza op. Het was heerlijk
Nu ga ik een KLB topic schrijven over het voorval van zojuist.
Whehequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dus als je maagdenvlies nog intact is dan komt er niks door.
De onwetendheid van sommige mensen kent echt geen grenzen. Zeg jij er eens iets van.quote:
hahaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met piemelzuigen, dus er kan veel in.
Oh, dan kom je geen Zoskjes tegen zekerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met piemelzuigen, dus er kan veel in.
rambo 3quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet nog steeds niet welke film ik zal kijken.
Man man man.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lach je omdat je vriendin dat niet heeft omdat je een kleine hebt? Hahahah
Van je hobby je werk maken zodat je geen dag in je leven hoeft te werken!quote:
hahaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van je hobby je werk maken zodat je geen dag in je leven hoeft te werken!
Voor wie is deze post?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:54 schreef Catkiller het volgende:
Als je een Thaise mee naar huis neemt eerst voelen of er een bobbeltje of een gaatje zit.
Voor jou, je wilde tips.quote:
Echt schijtvervelend als mensen zo beginnen als ze het woordje kanker horen. "Oh ja ik ken iemand die daaraan is overleden" " kanker is geen grap blabla"quote:
Jij hebt meer levenservaring en bent slimmer dan dat ik ben, zou er geen weten voor jou.quote:
Ja wees dan duidelijk, bespaart ons allebei tijd.quote:
Goede post.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij hebt meer levenservaring en bent slimmer dan dat ik ben, zou er geen weten voor jou.
Het topic gaat over grote noten. :Squote:Een terechte klacht zou zijn dat tegenwoordig maar een bananenras in de supermarkt ligt: Cavendish. Onze voorouders aten een veel lekkere bananensoort: Gros Michel. Die veel zoeter en beter smaakt dan de Cavendish. Cavendish werd oorspronkelijk aan koeien en ander vee gevoerd. Tegenwoordig is het de standaard voor bananen. Als je aan kinderen vraagt hoe banaan smaakt beschrijven ze de smaak van de Cavendish.
Cavendish: de enige bananenras in de supermarkt. Eigenlijk een derdeklassebanaan.
[ afbeelding ]
Gros Michel: een eersteklassebanaan. Veel zoeter en betere structuur dan de Cavendish. Als je een keer Gros Michel hebt gegeten wil je niet meer terug naar de Cavendish.
[ afbeelding ]
mens het gaat toch niet om het woordje "kanker" specifiekquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt schijtvervelend als mensen zo beginnen als ze het woordje kanker horen. "Oh ja ik ken iemand die daaraan is overleden" " kanker is geen grap blabla"
Mijn eigen vader is aan kanker overleden en heeft 1.5 jaar ziek op bed gelegen.
Het is maar een woord hoor net zoals tyfus.
Alsof ik magische krachten heb zodat ik mensen daadwerkelijk kanker kan geven. Kanker is nu alleen zo'n issue woord omdat mensen er tegenwoordig onder lijden.
Gvd pas twee keer gezegd/gevraagd vanavond.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja wees dan duidelijk, bespaart ons allebei tijd.
Ja krijg kanker of krijg tyves wat is het verschil?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mens het gaat toch niet om het woordje "kanker" specifiek
Mark?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het topic gaat over grote noten. :S
Doe niet zo dom.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja krijg kanker of krijg tyves wat is het verschil?
tijdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja krijg kanker of krijg tyves wat is het verschil?
dit is dan ook wel weer waarquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij hebt meer levenservaring en bent slimmer dan dat ik ben, zou er geen weten voor jou.
ja, stel je voor dat je een mening hebt hier, of nog erger een 'tegendraadse"quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd. U vraagt wij draaien.
Ja, mag niet......quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat je een mening hebt hier, of nog erger een 'tegendraadse"
Niet weer straks emotioneel doen hier hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat je een mening hebt hier, of nog erger een 'tegendraadse"
Dacht dat het over Karl ging.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, Peter.
KLB / Noten zijn te groot
Ging even zijn rolschaatsen invetten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:00 schreef Crip het volgende:
Zou Niels nu een boze mail aan het sturen zijn naar danny? Hij is verdacht stil na mijn bericht.
je doet sowieso alsof er een verband bestaat tussen een tegendraadse mening hebben en "emotioneel" zijn en je insinueert ook dat een mens "één stand" kent en daar altijd naar moet levenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet weer straks emotioneel doen hier he
Vijfquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel legendes tellen jullie?
enkel zlatanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel legendes tellen jullie?
Nee ik insinueer dat jij vaak geforceerd tegendraads komt doen waarna jij de hele avond boos/emotioneel doet of met een ban eindigd. Maar dat is gewoon mijn observatiequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je doet sowieso alsof er een verband bestaat tussen een tegendraadse mening hebben en "emotioneel" zijn en je insinueert ook dat een mens "één stand" kent en daar altijd naar moet leven
oke.
Ik kan heus wel tellen :squote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt hem op FB voorbij zien komen.
wel interessant aangezien niets strookt met de realiteit, misschien wat minder chai copycaten en eigen mening vormen en minder mensen de kanker toewensenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik insinueer dat jij vaak geforceerd tegendraads komt doen waarna jij de hele avond boos/emotioneel doet of met een ban eindigd. Maar dat is gewoon mijn observatie
Leuk geprobeerd deze geforceerde uitlokking weer, maar weet ondertussen wel beter dan op je serieus op mangina posts in te gaan snoesje. XOquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel interessant aangezien niets strookt met de realiteit, misschien wat minder chai copycaten en eigen mening vormen en minder mensen de kanker toewensen
Ik copycat Crip juistquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel interessant aangezien niets strookt met de realiteit, misschien wat minder chai copycaten en eigen mening vormen en minder mensen de kanker toewensen
ik snap dat heel veel je boven de pet gaat iddquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd deze geforceerde uitlokking weer, maar weet ondertussen wel beter dan op je serieus op mangina posts in te gaan snoesje. XO
Ahaha ok nielsquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik snap dat heel veel je boven de pet gaat idd
hetzelfde als hier net?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
Ik heb echt een goed KLBtopic geopend vind ik
lulquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o dan ga ik hem niet lezen
pak soya pap, framboos, banaan, appel, havermout 2x, rijstmelk, chiazaad, rösti, tomaten/ui/komkommer salade, worteltjes, bloemkool en twee soort ontbijtkoek dingenquote:
Heb zin in framboosjesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pak soya pap, framboos, banaan, appel, havermout 2x, rijstmelk, chiazaad, rösti, tomaten/ui/komkommer salade, worteltjes, bloemkool en twee soort ontbijtkoek dingen
eet je helemaal geen dierlijke producten?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pak soya pap, framboos, banaan, appel, havermout 2x, rijstmelk, chiazaad, rösti, tomaten/ui/komkommer salade, worteltjes, bloemkool en twee soort ontbijtkoek dingen
Alsof jij daar last van hebt met een sexloos leven.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Niels zijn seksuele intimidatie jegens vrouwelijke leden is om te walgen inderdaad.
NOK HIER MEE NIELS.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alsof jij daar last van hebt met een sexloos leven.Ga lekker een andere maagd peggen ofzo. Kunnen jullie beiden als maagd het huwelijk in.
Peggen is ook seksquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alsof jij daar last van hebt met een sexloos leven.Ga lekker een andere maagd peggen ofzo. Kunnen jullie beiden als maagd het huwelijk in.
Doe maar stoppen met vloggen. Over misselijkmakend gesproken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
NOK HIER MEE NIELS.
Je bent echt een misselijkmakende vent.
zo weinig mogelijk, why?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:21 schreef Drug het volgende:
[..]
eet je helemaal geen dierlijke producten?
afvallen gaat goed zie ikquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zit echt goed vol na die BBQ, ff uitbuiken en zal met een uurtje wel even lekker gaan waggelen.
Ghe, mijn vlogs spreken jou misschien niet aan, en sowieso vrij weinig mensen hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe maar stoppen met vloggen. Over misselijkmakend gesproken.
ben ook ethicus van beroepquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:38 schreef Drug het volgende:
[..]
vroeg me af. vind het wel correct qua ethiek
Ga wat nuttigs doen met je tijd zoals meer geld verdienen zodat je je thaise vriendinnen weer kunt veroorloven.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik verleng alleen uitspraken. Ik ben nooit begonnen over peggen. Deed ze zelf. Ik wil trouwens geen vlog van dat jij gepegged word door Crip. Ga ik maar van overgeven.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ghe, mijn vlogs spreken jou misschien niet aan, en sowieso vrij weinig mensen hier.
Maar die zijn niet zo misselijkmakend als jouw constante gelul over seks met Crip en dat je haar wil doen, en andere misselijkmakende uitspraken.
Hopelijk ga je een keer goed hard op je bek met je skates, ransbak.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik verleng alleen uitspraken. Ik ben nooit begonnen over peggen. Deed ze zelf. Ik wil trouwens geen vlog van dat jij gepegged word door Crip. Ga ik maar van overgeven.
Jouw posts zijn voor 95% misselijkmakendquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe maar stoppen met vloggen. Over misselijkmakend gesproken.
ironischquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hopelijk ga je een keer goed hard op je bek met je skates, ransbak.
Y u so obsessed with mequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik verleng alleen uitspraken. Ik ben nooit begonnen over peggen. Deed ze zelf. Ik wil trouwens geen vlog van dat jij gepegged word door Crip. Ga ik maar van overgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |