Alsof jij daar last van hebt met een sexloos leven.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Niels zijn seksuele intimidatie jegens vrouwelijke leden is om te walgen inderdaad.
NOK HIER MEE NIELS.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alsof jij daar last van hebt met een sexloos leven.Ga lekker een andere maagd peggen ofzo. Kunnen jullie beiden als maagd het huwelijk in.
Peggen is ook seksquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alsof jij daar last van hebt met een sexloos leven.Ga lekker een andere maagd peggen ofzo. Kunnen jullie beiden als maagd het huwelijk in.
Doe maar stoppen met vloggen. Over misselijkmakend gesproken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
NOK HIER MEE NIELS.
Je bent echt een misselijkmakende vent.
zo weinig mogelijk, why?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:21 schreef Drug het volgende:
[..]
eet je helemaal geen dierlijke producten?
afvallen gaat goed zie ikquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zit echt goed vol na die BBQ, ff uitbuiken en zal met een uurtje wel even lekker gaan waggelen.
Ghe, mijn vlogs spreken jou misschien niet aan, en sowieso vrij weinig mensen hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe maar stoppen met vloggen. Over misselijkmakend gesproken.
ben ook ethicus van beroepquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:38 schreef Drug het volgende:
[..]
vroeg me af. vind het wel correct qua ethiek
Ga wat nuttigs doen met je tijd zoals meer geld verdienen zodat je je thaise vriendinnen weer kunt veroorloven.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik verleng alleen uitspraken. Ik ben nooit begonnen over peggen. Deed ze zelf. Ik wil trouwens geen vlog van dat jij gepegged word door Crip. Ga ik maar van overgeven.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ghe, mijn vlogs spreken jou misschien niet aan, en sowieso vrij weinig mensen hier.
Maar die zijn niet zo misselijkmakend als jouw constante gelul over seks met Crip en dat je haar wil doen, en andere misselijkmakende uitspraken.
Hopelijk ga je een keer goed hard op je bek met je skates, ransbak.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik verleng alleen uitspraken. Ik ben nooit begonnen over peggen. Deed ze zelf. Ik wil trouwens geen vlog van dat jij gepegged word door Crip. Ga ik maar van overgeven.
Jouw posts zijn voor 95% misselijkmakendquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe maar stoppen met vloggen. Over misselijkmakend gesproken.
ironischquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hopelijk ga je een keer goed hard op je bek met je skates, ransbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |