Ik kan heus wel tellen :squote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt hem op FB voorbij zien komen.
wel interessant aangezien niets strookt met de realiteit, misschien wat minder chai copycaten en eigen mening vormen en minder mensen de kanker toewensenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik insinueer dat jij vaak geforceerd tegendraads komt doen waarna jij de hele avond boos/emotioneel doet of met een ban eindigd. Maar dat is gewoon mijn observatie
Leuk geprobeerd deze geforceerde uitlokking weer, maar weet ondertussen wel beter dan op je serieus op mangina posts in te gaan snoesje. XOquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel interessant aangezien niets strookt met de realiteit, misschien wat minder chai copycaten en eigen mening vormen en minder mensen de kanker toewensen
Ik copycat Crip juistquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel interessant aangezien niets strookt met de realiteit, misschien wat minder chai copycaten en eigen mening vormen en minder mensen de kanker toewensen
ik snap dat heel veel je boven de pet gaat iddquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd deze geforceerde uitlokking weer, maar weet ondertussen wel beter dan op je serieus op mangina posts in te gaan snoesje. XO
Ahaha ok nielsquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik snap dat heel veel je boven de pet gaat idd
hetzelfde als hier net?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
Ik heb echt een goed KLBtopic geopend vind ik
lulquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o dan ga ik hem niet lezen
pak soya pap, framboos, banaan, appel, havermout 2x, rijstmelk, chiazaad, rösti, tomaten/ui/komkommer salade, worteltjes, bloemkool en twee soort ontbijtkoek dingenquote:
Heb zin in framboosjesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pak soya pap, framboos, banaan, appel, havermout 2x, rijstmelk, chiazaad, rösti, tomaten/ui/komkommer salade, worteltjes, bloemkool en twee soort ontbijtkoek dingen
eet je helemaal geen dierlijke producten?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pak soya pap, framboos, banaan, appel, havermout 2x, rijstmelk, chiazaad, rösti, tomaten/ui/komkommer salade, worteltjes, bloemkool en twee soort ontbijtkoek dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |