Het topic gaat over grote noten. :Squote:Een terechte klacht zou zijn dat tegenwoordig maar een bananenras in de supermarkt ligt: Cavendish. Onze voorouders aten een veel lekkere bananensoort: Gros Michel. Die veel zoeter en beter smaakt dan de Cavendish. Cavendish werd oorspronkelijk aan koeien en ander vee gevoerd. Tegenwoordig is het de standaard voor bananen. Als je aan kinderen vraagt hoe banaan smaakt beschrijven ze de smaak van de Cavendish.
Cavendish: de enige bananenras in de supermarkt. Eigenlijk een derdeklassebanaan.
[ afbeelding ]
Gros Michel: een eersteklassebanaan. Veel zoeter en betere structuur dan de Cavendish. Als je een keer Gros Michel hebt gegeten wil je niet meer terug naar de Cavendish.
[ afbeelding ]
mens het gaat toch niet om het woordje "kanker" specifiekquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt schijtvervelend als mensen zo beginnen als ze het woordje kanker horen. "Oh ja ik ken iemand die daaraan is overleden" " kanker is geen grap blabla"
Mijn eigen vader is aan kanker overleden en heeft 1.5 jaar ziek op bed gelegen.
Het is maar een woord hoor net zoals tyfus.
Alsof ik magische krachten heb zodat ik mensen daadwerkelijk kanker kan geven. Kanker is nu alleen zo'n issue woord omdat mensen er tegenwoordig onder lijden.
Gvd pas twee keer gezegd/gevraagd vanavond.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja wees dan duidelijk, bespaart ons allebei tijd.
Ja krijg kanker of krijg tyves wat is het verschil?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mens het gaat toch niet om het woordje "kanker" specifiek
Mark?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het topic gaat over grote noten. :S
Doe niet zo dom.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja krijg kanker of krijg tyves wat is het verschil?
tijdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja krijg kanker of krijg tyves wat is het verschil?
dit is dan ook wel weer waarquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij hebt meer levenservaring en bent slimmer dan dat ik ben, zou er geen weten voor jou.
ja, stel je voor dat je een mening hebt hier, of nog erger een 'tegendraadse"quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd. U vraagt wij draaien.
Ja, mag niet......quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat je een mening hebt hier, of nog erger een 'tegendraadse"
Niet weer straks emotioneel doen hier hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat je een mening hebt hier, of nog erger een 'tegendraadse"
Dacht dat het over Karl ging.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, Peter.
KLB / Noten zijn te groot
Ging even zijn rolschaatsen invetten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:00 schreef Crip het volgende:
Zou Niels nu een boze mail aan het sturen zijn naar danny? Hij is verdacht stil na mijn bericht.
je doet sowieso alsof er een verband bestaat tussen een tegendraadse mening hebben en "emotioneel" zijn en je insinueert ook dat een mens "één stand" kent en daar altijd naar moet levenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet weer straks emotioneel doen hier he
Vijfquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel legendes tellen jullie?
enkel zlatanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel legendes tellen jullie?
Nee ik insinueer dat jij vaak geforceerd tegendraads komt doen waarna jij de hele avond boos/emotioneel doet of met een ban eindigd. Maar dat is gewoon mijn observatiequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je doet sowieso alsof er een verband bestaat tussen een tegendraadse mening hebben en "emotioneel" zijn en je insinueert ook dat een mens "één stand" kent en daar altijd naar moet leven
oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |