Ik kan heus wel tellen :squote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt hem op FB voorbij zien komen.
wel interessant aangezien niets strookt met de realiteit, misschien wat minder chai copycaten en eigen mening vormen en minder mensen de kanker toewensenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik insinueer dat jij vaak geforceerd tegendraads komt doen waarna jij de hele avond boos/emotioneel doet of met een ban eindigd. Maar dat is gewoon mijn observatie
Leuk geprobeerd deze geforceerde uitlokking weer, maar weet ondertussen wel beter dan op je serieus op mangina posts in te gaan snoesje. XOquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel interessant aangezien niets strookt met de realiteit, misschien wat minder chai copycaten en eigen mening vormen en minder mensen de kanker toewensen
Ik copycat Crip juistquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel interessant aangezien niets strookt met de realiteit, misschien wat minder chai copycaten en eigen mening vormen en minder mensen de kanker toewensen
ik snap dat heel veel je boven de pet gaat iddquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd deze geforceerde uitlokking weer, maar weet ondertussen wel beter dan op je serieus op mangina posts in te gaan snoesje. XO
Ahaha ok nielsquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik snap dat heel veel je boven de pet gaat idd
hetzelfde als hier net?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
Ik heb echt een goed KLBtopic geopend vind ik
lulquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o dan ga ik hem niet lezen
pak soya pap, framboos, banaan, appel, havermout 2x, rijstmelk, chiazaad, rösti, tomaten/ui/komkommer salade, worteltjes, bloemkool en twee soort ontbijtkoek dingenquote:
Heb zin in framboosjesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pak soya pap, framboos, banaan, appel, havermout 2x, rijstmelk, chiazaad, rösti, tomaten/ui/komkommer salade, worteltjes, bloemkool en twee soort ontbijtkoek dingen
eet je helemaal geen dierlijke producten?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pak soya pap, framboos, banaan, appel, havermout 2x, rijstmelk, chiazaad, rösti, tomaten/ui/komkommer salade, worteltjes, bloemkool en twee soort ontbijtkoek dingen
Alsof jij daar last van hebt met een sexloos leven.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Niels zijn seksuele intimidatie jegens vrouwelijke leden is om te walgen inderdaad.
NOK HIER MEE NIELS.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alsof jij daar last van hebt met een sexloos leven.Ga lekker een andere maagd peggen ofzo. Kunnen jullie beiden als maagd het huwelijk in.
Peggen is ook seksquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alsof jij daar last van hebt met een sexloos leven.Ga lekker een andere maagd peggen ofzo. Kunnen jullie beiden als maagd het huwelijk in.
Doe maar stoppen met vloggen. Over misselijkmakend gesproken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
NOK HIER MEE NIELS.
Je bent echt een misselijkmakende vent.
zo weinig mogelijk, why?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:21 schreef Drug het volgende:
[..]
eet je helemaal geen dierlijke producten?
afvallen gaat goed zie ikquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zit echt goed vol na die BBQ, ff uitbuiken en zal met een uurtje wel even lekker gaan waggelen.
Ghe, mijn vlogs spreken jou misschien niet aan, en sowieso vrij weinig mensen hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe maar stoppen met vloggen. Over misselijkmakend gesproken.
ben ook ethicus van beroepquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:38 schreef Drug het volgende:
[..]
vroeg me af. vind het wel correct qua ethiek
Ga wat nuttigs doen met je tijd zoals meer geld verdienen zodat je je thaise vriendinnen weer kunt veroorloven.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik verleng alleen uitspraken. Ik ben nooit begonnen over peggen. Deed ze zelf. Ik wil trouwens geen vlog van dat jij gepegged word door Crip. Ga ik maar van overgeven.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ghe, mijn vlogs spreken jou misschien niet aan, en sowieso vrij weinig mensen hier.
Maar die zijn niet zo misselijkmakend als jouw constante gelul over seks met Crip en dat je haar wil doen, en andere misselijkmakende uitspraken.
Hopelijk ga je een keer goed hard op je bek met je skates, ransbak.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik verleng alleen uitspraken. Ik ben nooit begonnen over peggen. Deed ze zelf. Ik wil trouwens geen vlog van dat jij gepegged word door Crip. Ga ik maar van overgeven.
Jouw posts zijn voor 95% misselijkmakendquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe maar stoppen met vloggen. Over misselijkmakend gesproken.
ironischquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hopelijk ga je een keer goed hard op je bek met je skates, ransbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |