Soowwwquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Met je geforceerde tegendraadse mening elke keer als er een discussie is om daarna emotioneel de avond hier door te brengen.
haha lolquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Met je geforceerde tegendraadse mening elke keer als er een discussie is om daarna emotioneel de avond hier door te brengen.
Ja dus, we hadden het toch over "je weer laten kennen"?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha lol..
kan me niet heugen dat ik iemand teelbalkanker toewenste
Wel bijbalkanker of dat ook niet?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha lol..
kan me niet heugen dat ik iemand teelbalkanker toewenste
ja idd, daar sluit mijn reactie meer bij aan dan de jouwe aangezien je wat losstaande dingetjes oprateldequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dus, we hadden het toch over "je weer laten kennen"?
idd, normaalste zaak van de wereld om iemand dood te wensen/ernstige ziektequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
Ik snap overigens ook niet waarom iedereen opeens morals heeft als je over kanker begint. Gtfo pls
Hebben ze niet, doen alsof zodat ze verontwaardigd kunnen doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
Ik snap overigens ook niet waarom iedereen opeens morals heeft als je over kanker begint. Gtfo pls
Echt he.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
Crip is maagd dus nee.quote:
Nee maar elkaar de tyves wensen en elkaar uit te schelden en kleineren is grappig. Waarom moet ik me houden aan jouw morals dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
idd, normaalste zaak van de wereld om iemand dood te wensen/ernstige ziekte
Ja wat? Is echt zo.quote:
Ja dus als je maagdenvlies nog intact is dan komt er niks door.quote:
is dit specifiek naar mij toe of in het algemeen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee maar elkaar de tyves wensen en elkaar uit te schelden en kleineren is grappig. Waarom moet ik me houden aan jouw morals dan?
Het algemeen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit specifiek naar mij toe of in het algemeen?
Zelfs Braddie eet niet zo snel.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:52 schreef Etsu het volgende:
Zo, pizza op. Het was heerlijk
Nu ga ik een KLB topic schrijven over het voorval van zojuist.
Whehequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dus als je maagdenvlies nog intact is dan komt er niks door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |