Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat interesseert mij echt geen ene reet.
Crip heeft aan het begin van dit topic een foto van haar familie gepost.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:25 schreef Kurovski het volgende:
Gaan we een keertje stappen Chai? Enzo? Zal ik je even temmen. Ben zwaar uitgekeken op Crip namelijk.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ken je mij dus niet goed genoeg.
Wel toepasselijk dat er een addertje onder het gras zat bij een snakeladytopic.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:25 schreef zeer het volgende:
Snakelady heeft weer een IK BEN ECHT ONTZETTEND GELUKKIG topic geopend trouwens.
Echt zo fucking erg ik krijg er bijna kanker vanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:25 schreef Kurovski het volgende:
Gaan we een keertje stappen Chai? Enzo? Zal ik je even temmen. Ben zwaar uitgekeken op Crip namelijk.
je verwacht het nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel toepasselijk dat er een addertje onder het gras zat bij een snakeladytopic.
Rollerdisco is geen stappen, maar rollen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:25 schreef Kurovski het volgende:
balin' maar dan op wieltjesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Rollerdisco is geen stappen, maar rollen.
Lekke wieltjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Rollerdisco is geen stappen, maar rollen.
Toepasselijk ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt zo fucking erg ik krijg er bijna kanker van
They hatinquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:29 schreef zeer het volgende:
[..]
balin' maar dan op wieltjes
rolin' zeg maar
Pff slettebak toen je 15 was zou je graag mee zijn gegaan met opa Niels.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt zo fucking erg ik krijg er bijna kanker van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |