Moet je niet doen, is niet leuk.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt zin om ruzie te maken met iemand.
wrm :squote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:51 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Omdat ik boos en verdrietig ben en mijn frustratie kwijt moet.quote:
die dingen zitten toch op allemaal rare plekkenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Btw vind wel apart dat er dus al twee lijken zijn gevonden door die pokemonspelers. Dus mensen kwamen eigk nooit naar buiten.
Waarom?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik boos en verdrietig ben en mijn frustratie kwijt moet.
Schreeuwen helpt ook wel toch.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
watskeburt?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Oh ja dat zou kunnen idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
die dingen zitten toch op allemaal rare plekken
kwam daar wss gwn nooit iemand
Halloquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:51 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Ik vind het eigenlijk toch best wel kut dat mijn relatie voorbij is. En had afgesproken met mijn beste vriend.. komt die net mijn ex tegen gaat die daar maar mee chillen.quote:
Nu wel weer uit?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het eigenlijk toch best wel kut dat mijn relatie voorbij is. En had afgesproken met mijn beste vriend.. komt die net mijn ex tegen gaat die daar maar mee chillen.
Dus om het eerste ben ik verdrietig en het tweede maakt me pissig.
Wat een pannenkoek.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het eigenlijk toch best wel kut dat mijn relatie voorbij is. En had afgesproken met mijn beste vriend.. komt die net mijn ex tegen gaat die daar maar mee chillen.
ah dat is wel enorm klote... wat gaar van die vriend van je ookquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Het is al 3 weken uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu wel weer uit?
Wat een lul die vriend van je btw
Dit blijf ik ook apart vindenquote:
Oh wist ik niet. Ach je vind wel weer iemand beterquote:
Zal je denken, valt wel mee. Toevallig dat hij buiten liep.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
Maarja heb je als je boven de verdieping van je ex woont dan komt die vriend je ex technisch gezien eerder tegen.
snap nooit zo goed wat mensen daar raar aan vindenquote:
Fiets achter me aan met een GoPro en film dat ik op m'n plaat ga.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:35 schreef madeliefff het volgende:
zal ik ook gaan vloggen jongens? wie weet word ik nog rijk ahaha
jaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
Maarja heb je als je boven de verdieping van je ex woont dan komt die vriend je ex technisch gezien eerder tegen.
dat jaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap nooit zo goed wat mensen daar raar aan vinden
Ik denk dat 70% van mijn vrienden mannen zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Woon je serieus boven je ex?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal je denken, valt wel mee. Toevallig dat hij buiten liep.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan dat jullie dat niet snappen.quote:
Welk filmpje.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Fiets achter me aan met een GoPro en film dat ik op m'n plaat ga.
Meh, ik heb een paar zeefilmpjes, al over de 300k views eentje. Zelfs eentje gebruikt voor een engelse documentary. Men contacteerde me of ik dat wilde doneren zonder geld te vragen. Contrakkie erbij. Ik wilde wel met naam in de aftiteling staan. Docu-makers zitten altijd met budgetproblemen. Heb het dus toegestaan en ben netjes vermeld in de aftiteling. Kwestie van eer. Hoef ik geen geld voor te hebben. Was voor Weather-channel trouwens. Alles moet maar geld opleveren, kutkapitalisten. je kunt ook dingen gewoon voor de eer doen.
Wel echt een dikke naaiactie van die vriend van je hoor. Zou ook echt pissig zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal je denken, valt wel mee. Toevallig dat hij buiten liep.
dit iddquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
Wel echt een dikke naaiactie van die vriend van je hoor. Zou ook echt pissig zijn.
quote:
hahahquote:
Bedoelde ook je beste vriend, schijt aan je ex.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest met mijn ex.
Leuke film ja!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
jaa, gewoon Monster Inc. gaan kijken Ama
have funquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik ga maar want heb nu toch visite. Spreek jullie wel weerLief dat jullie even naar mijn gezeik wouden luisteren!
Succes. Kijk The Goonies.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Mad gedeelte is wel weg maar het sad gedeelte blijft helaas. Misschien vanavond maar een feel good movie kijken. Monsters Inc. is wel leuk ja.
huh dat boeit toch nietquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan je wel beter Monsters University gaan kijken, wat recenter. Inc is nogal oud
Yeaquote:
Dit.quote:
wow sry niet boos worden :squote:
zelden zo gelachenquote:
Snap de clooneyquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo begin ik vaak mijn telefoongesprek.
Hallo Matt Damon.
kan me ook niet voorstellen dat dat iets fatsoenlijks wordtquote:
wat is daar gebeurdquote:
Mad doen helpt niet. Misschien duidelijk maken dat je je gekwetst voelt door zijn actie. Wellicht dat hij het zelf niet eens in zietquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twee treinen botsten tegen elkaar denk ik
sickquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Treinongeluk.
NWS / Doden bij botsing passagierstreinen Italie
Gaat nog oplopen denk ik. Zitten nog tientallen (zwaar)gewonden in de trein.quote:
ja ik zie het idd, treinen zouden allebei helemaal vol zitten rond die tijdquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat nog oplopen denk ik. Zitten nog tientallen (zwaar)gewonden in de trein.
Haha so funny rlyquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo begin ik vaak mijn telefoongesprek.
Hallo Matt Damon.
haha okquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoe voelt het nou? Al een dag 30 zijn.
Ach als Noel het niet is, is het wel een andere fokkerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje Noel hitsig maken, de slet
Ha Ha Haquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noel is er niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
En met wie ben jij?quote:
Wrm zo doen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach als Noel het niet is, is het wel een andere fokker
meisjes plagen kusjes vragen toch al hoef ik geen kusjes verder.quote:
Ben wel wat gewend van paardrijden eb heb een uitstekende conditie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je gaat het in je dijen voelen. Rustag opbouwen.
dst lijkt me echt kut jaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
hahaquote:
Rij je samen met Chai?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend van paardrijden eb heb een uitstekende conditie.
Wil sowieso met exen nooit meer geconfronteerd worden met die mensen en alles wat er mee te maken heeftquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o wacht die vriend woont boven die ex...ik dacht zij
nee zijquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o wacht die vriend woont boven die ex...ik dacht zij
Hahaquote:
gekkie ben je ook he, echt een mallerd.quote:
ja echt een rivellaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gekkie ben je ook he, echt een mallerd.
Je laten peggen door Crip is natuurlijk andere kwaliteit dan dat xCachet laten doen.quote:
wat een gek antwoord op die vraag :squote:
Good good good.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend van paardrijden eb heb een uitstekende conditie.
Hou toch opquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouwen die nee zeggen bedoelen ja.
quote:
Geef Dima nou geen verkeerde info Haags. Wanneer een vrouw niet wil respecteer je dat. Wanneer ze wel wil laat ze het duidelijk weten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouwen die nee zeggen bedoelen ja.
Ik ben tegen alle wetten in.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geef Dima nou geen verkeerde info Haags. Wanneer een vrouw niet wil respecteer je dat. Wanneer ze wel wil laat ze het duidelijk weten.
Niet altijd waar.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geef Dima nou geen verkeerde info Haags. Wanneer een vrouw niet wil respecteer je dat. Wanneer ze wel wil laat ze het duidelijk weten.
Niels is een beetje Thaiquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof je van een Thaise nee accepteert Niels
Gravitatiewet van Newton lak aan hebben. Veel succes!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben tegen alle wetten in.
haags kan dat gwnquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gravitatiewet van Newton lak aan hebben. Veel succes!
Boem is hoquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Treinongeluk.
NWS / Doden bij botsing passagierstreinen Italie
Tegenstrijdige signalen wel 'ns. Eerst slaat ze je op je muil, maar eigenlijk wil ze neuqen.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tegenstrijdige signalen wel 'ns. Eerst slaat ze je op je muil, maar eigenlijk wil ze neuqen.
Wat is het nu weer?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wowquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tegenstrijdige signalen wel 'ns. Eerst slaat ze je op je muil, maar eigenlijk wil ze neuqen.
Oh ja, of nee. Heb zo m'n bedenkingen van zaken die uit Den Haag komen.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh ja, of nee. Heb zo m'n bedenkingen van zaken die uit Den Haag komen.
Find out yer fuckin' self. Vrouwen zijn nou eenmaal een raadsel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo blijf ik voor altijd single :s wat een kuttips weer
http://www.dumpert.nl/med(...)ssortiment_door.htmlquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof je van een Thaise nee accepteert Niels
Vouwen zijn alles behalve duidelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haha wat?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aangezien er in Nederland al twee lijken zijn gevonden na het spelen van Pokemon Go
Ja is wel zo, maar in m'n vorige leven was ik vrouw en daarvoor neger dus ik weet wel iets.quote:
Had hem gezien ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:46 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/neveroffside/videos/579300812250644/
Misschien nog een kans in 2018.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja is wel zo, maar in m'n vorige leven was ik vrouw en daarvoor neger dus ik weet wel iets.
Waddan?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jullie denken dat misschien maar ondertussen willen jullie maar één ding.
In ieder geval zit men niet te wachten op je 7cm.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jullie denken dat misschien maar ondertussen willen jullie maar één ding.
Hoe was je leven als vrouw? Is de seks beter als vrouw of als man?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja is wel zo, maar in m'n vorige leven was ik vrouw en daarvoor neger dus ik weet wel iets.
Dat lijkt mij inderdaad ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In ieder geval zit men niet te wachten op je 7cm.
wtfquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe was je leven als vrouw? Is de seks beter als vrouw of als man?
Paar haltes MRT en dan bus 79. Zo moeilijk is het niet, maarja: Enkelband verversen moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt hoog tijd dat Niels naar Delta gaat
hahahaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit gesprek neemt een rare wending.
Ik weet nog steeds niet of ik moet geloven dat je een enkelband hebtquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Paar haltes MRT en dan bus 79. Zo moeilijk is het niet, maarja: Enkelband verversen moet ook gebeuren.
Je kunt nog altijd postorderbridequote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo blijf ik voor altijd single :s wat een kuttips weer
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik moet geloven dat je een enkelband hebt
Noel, succes.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:50 schreef xcachet het volgende:
Ik lig op bed. Wie komt mij eten brengen.
Het is al 2 uurquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:50 schreef xcachet het volgende:
Ik lig op bed. Wie komt mij eten brengen.
Dat valt vies tegen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd postorderbride
Denk beter. Ik ben niet zo snel jaloers, maar het orgasme van een vrouw is langdurig. Aan de andere kant, mannen hebben het met andere dingen dan weer beter. Ik weet niet. Volgende leven liever weer met een slurfje geboren worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe was je leven als vrouw? Is de seks beter als vrouw of als man?
Nee inderdaadquote:
http://www.postorderbride.ru/opsonisatiequote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd postorderbride
Heeft ze alweer een fokker wil ze nog steeds aandacht en opties van anderen hier hequote:
ah okquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Denk beter. Ik ben niet zo snel jaloers, maar het orgasme van een vrouw is langdurig. Aan de andere kant, mannen hebben het met andere dingen dan weer beter. Ik weet niet. Volgende leven liever weer met een slurfje geboren worden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loopt jouw horloge 10 minuten voor?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus? Ergens op de wereld is het al 2 uur geweest
In Brabant noemen we dat een slet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft ze alweer een fokker wil ze nog steeds aandacht en opties van anderen hier heecht walgelijk gedrag.
Server onvindbaarquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee inderdaad
[..]
http://www.postorderbride.ru/opsonisatie
Mag ik dan geen aandacht ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft ze alweer een fokker wil ze nog steeds aandacht en opties van anderen hier heecht walgelijk gedrag.
Vrouwen kunnen ook gewoon staand plassen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou olifantje doen en staand pissen als ik man was voor 1 dag
Olifantje doen, wat?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou olifantje doen en staand pissen als ik man was voor 1 dag
neequote:
Als je dit gelooft spoor je niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik moet geloven dat je een enkelband hebt
In Groningen ook hoor.quote:
Wat ze eigenlijk wilt zeggen is dat ze dan wilt schijten als een olifant. Van die mega grote bonken.quote:
NEE! haal je nu maar bij je boiio.quote:
Gezellie meidquote:
Ah ja, maar dat kan ze nu toch ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ze eigenlijk wilt zeggen is dat ze dan wilt schijten als een olifant. Van die mega grote bonken.
Limburg niet?quote:
Hoelaat gaat NOS live?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het althans bij jou geen onmogelijke gedachte
Ja dat zal wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is een vrouw, die poepen niet.
In belgie heet dat een snelpoeper.quote:
Echtquote:
Je hebt ook nog Belgisch Limburg. Het kan altijd erger dus.quote:
Ah ja, dat is wel waar.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Belgisch Limburg. Het kan altijd erger dus.
Wat in me opkwam kan ik beter voor me houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is een vrouw, die poepen niet.
Ik zeg ook maar wat natuurlijkquote:
Duidelijke taal.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat natuurlijkmaar poepen is neuken en snel is vlug dus ja
Ja Linux. Versie ervan. Er zijn er veel. Werkt vrij goed.quote:
Zo ben ik.quote:
Jammer. Had het graag gehoord van je.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat in me opkwam kan ik beter voor me houden.
wrm zou je dat willenquote:
Uh, oke.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja Linux. Versie ervan. Er zijn er veel. Werkt vrij goed.
das helicopteren :squote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm zou je dat willen
en wrm de naam olifantje
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heen en weer zwiepen met je slurf
quote:
oh jaquote:
Het kan nog erger. Er is een plek in België waar men Duits spreekt. Ligt tussen Luxemburg en Belgisch Limburg in.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh naja wij noemden het een olifantje
Gisteren nog gedaan. Kreeg er wel blije blikken van.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
wrm zou je dat willen, is geen lol aanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil die mensen graag condoleren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Er is een plek in België waar men Duits spreekt. Ligt tussen Luxemburg en Belgisch Limburg in.
doe zelf normaalquote:
Doe zelf normaal.quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm zou je dat willen, is geen lol aan
en zosk kan zoiets niet eens dus ook nog brij kwetsend
Pech dan. Ik zeg het ook niet via DM.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer. Had het graag gehoord van je.
Zeg dan gewoon niks.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Pech dan. Ik zeg het ook niet via DM.
Ga jij anders ff lekker terug je bed in en vraag of de bezorger het op bed wil brengen.quote:
dit jaquote:
Is voor nerds only dat Linux. Werk er dus al jaren mee.quote:
Jij wordt graag onder gepist?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zullen we als mannen onder elkaar even samen olifanten?
Ja, ik ken Linux. Maak er alleen geen gebruik van.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is voor nerds only dat Linux. Werk er dus al jaren mee.
Geil.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja mag graag bonerstralen met elkaar vergelijken wie hoogste komt enzo
Nee. Helicopteren op het werk is niks te doen hebben of pretenderen niets te doen te hebben.quote:
Lig er nog steeds in en Noel wilt niet komen brengenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga jij anders ff lekker terug je bed in en vraag of de bezorger het op bed wil brengen.
Haha begint dat nu al, rip.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lig er nog steeds in en Noel wilt niet komen brengenFML xd
k.quote:
De baas thuis denk ik als je Noel zo ziet hier.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Noel heeft groot gelijk, wie denkt zij wel niet dat ze is.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
De baas thuis denk ik als je Noel zo ziet hier.
Hij heeft de broek aan. Dat is in een relatie bij sommige situaties niet altijd even handig trouwens.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
arme noelquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Betwijfel dat eerste.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft de broek aan. Dat is in een relatie bij sommige situaties niet altijd even handig trouwens.
Wel heel onderdanig idd. Misschien moet hij nog leren hoe het allemaal werkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja kom op man, fucking charlie als zij hier is.
Que?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ik gun ze het geluk maar ik hoop op een foute break up want heb wel weer keer zin in een murvasje.
Oh ja die hebben elkaar ook nog gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ik gun ze het geluk maar ik hoop op een foute break up want heb wel weer keer zin in een murvasje.
Ik vaak. Als de boel crashed en het systeem is belangrijk zet ik er Linux overheen. Heeft me nooit in de steek gelaten. Dan vragen mede-officieren wel 'ns aan me van he dat wil ik ook kunnen. "Even blokken dan" zeg ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik ken Linux. Maak er alleen geen gebruik van.
In geval het andersom is, blijft het tweede gedeelte nog steeds van toepassing.quote:
Denk het ook, hij is tenslotte pas 30.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel heel onderdanig idd. Misschien moet hij nog leren hoe het allemaal werkt.
Dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In geval het andersom is, blijft het tweede gedeelte nog steeds van toepassing.
Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja die hebben elkaar ook nog gedaan natuurlijk.
Was een hele soap. 2 SC mensen die een relatie kregen en niet goed met elkaar om konden gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |