Rij je samen met Chai?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend van paardrijden eb heb een uitstekende conditie.
Wil sowieso met exen nooit meer geconfronteerd worden met die mensen en alles wat er mee te maken heeftquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o wacht die vriend woont boven die ex...ik dacht zij
nee zijquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o wacht die vriend woont boven die ex...ik dacht zij
Hahaquote:
gekkie ben je ook he, echt een mallerd.quote:
ja echt een rivellaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gekkie ben je ook he, echt een mallerd.
Je laten peggen door Crip is natuurlijk andere kwaliteit dan dat xCachet laten doen.quote:
wat een gek antwoord op die vraag :squote:
Good good good.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend van paardrijden eb heb een uitstekende conditie.
Hou toch opquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouwen die nee zeggen bedoelen ja.
quote:
Geef Dima nou geen verkeerde info Haags. Wanneer een vrouw niet wil respecteer je dat. Wanneer ze wel wil laat ze het duidelijk weten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouwen die nee zeggen bedoelen ja.
Ik ben tegen alle wetten in.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geef Dima nou geen verkeerde info Haags. Wanneer een vrouw niet wil respecteer je dat. Wanneer ze wel wil laat ze het duidelijk weten.
Niet altijd waar.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geef Dima nou geen verkeerde info Haags. Wanneer een vrouw niet wil respecteer je dat. Wanneer ze wel wil laat ze het duidelijk weten.
Niels is een beetje Thaiquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof je van een Thaise nee accepteert Niels
Gravitatiewet van Newton lak aan hebben. Veel succes!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben tegen alle wetten in.
haags kan dat gwnquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gravitatiewet van Newton lak aan hebben. Veel succes!
Boem is hoquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Treinongeluk.
NWS / Doden bij botsing passagierstreinen Italie
Tegenstrijdige signalen wel 'ns. Eerst slaat ze je op je muil, maar eigenlijk wil ze neuqen.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tegenstrijdige signalen wel 'ns. Eerst slaat ze je op je muil, maar eigenlijk wil ze neuqen.
Wat is het nu weer?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wowquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tegenstrijdige signalen wel 'ns. Eerst slaat ze je op je muil, maar eigenlijk wil ze neuqen.
Oh ja, of nee. Heb zo m'n bedenkingen van zaken die uit Den Haag komen.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh ja, of nee. Heb zo m'n bedenkingen van zaken die uit Den Haag komen.
Find out yer fuckin' self. Vrouwen zijn nou eenmaal een raadsel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo blijf ik voor altijd single :s wat een kuttips weer
http://www.dumpert.nl/med(...)ssortiment_door.htmlquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof je van een Thaise nee accepteert Niels
Vouwen zijn alles behalve duidelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Haha wat?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aangezien er in Nederland al twee lijken zijn gevonden na het spelen van Pokemon Go
Ja is wel zo, maar in m'n vorige leven was ik vrouw en daarvoor neger dus ik weet wel iets.quote:
Had hem gezien ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:46 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/neveroffside/videos/579300812250644/
Misschien nog een kans in 2018.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja is wel zo, maar in m'n vorige leven was ik vrouw en daarvoor neger dus ik weet wel iets.
Waddan?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jullie denken dat misschien maar ondertussen willen jullie maar één ding.
In ieder geval zit men niet te wachten op je 7cm.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jullie denken dat misschien maar ondertussen willen jullie maar één ding.
Hoe was je leven als vrouw? Is de seks beter als vrouw of als man?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja is wel zo, maar in m'n vorige leven was ik vrouw en daarvoor neger dus ik weet wel iets.
Dat lijkt mij inderdaad ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In ieder geval zit men niet te wachten op je 7cm.
wtfquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe was je leven als vrouw? Is de seks beter als vrouw of als man?
Paar haltes MRT en dan bus 79. Zo moeilijk is het niet, maarja: Enkelband verversen moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt hoog tijd dat Niels naar Delta gaat
hahahaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit gesprek neemt een rare wending.
Ik weet nog steeds niet of ik moet geloven dat je een enkelband hebtquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Paar haltes MRT en dan bus 79. Zo moeilijk is het niet, maarja: Enkelband verversen moet ook gebeuren.
Je kunt nog altijd postorderbridequote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo blijf ik voor altijd single :s wat een kuttips weer
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik moet geloven dat je een enkelband hebt
Noel, succes.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:50 schreef xcachet het volgende:
Ik lig op bed. Wie komt mij eten brengen.
Het is al 2 uurquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:50 schreef xcachet het volgende:
Ik lig op bed. Wie komt mij eten brengen.
Dat valt vies tegen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd postorderbride
Denk beter. Ik ben niet zo snel jaloers, maar het orgasme van een vrouw is langdurig. Aan de andere kant, mannen hebben het met andere dingen dan weer beter. Ik weet niet. Volgende leven liever weer met een slurfje geboren worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe was je leven als vrouw? Is de seks beter als vrouw of als man?
Nee inderdaadquote:
http://www.postorderbride.ru/opsonisatiequote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd postorderbride
Heeft ze alweer een fokker wil ze nog steeds aandacht en opties van anderen hier hequote:
ah okquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Denk beter. Ik ben niet zo snel jaloers, maar het orgasme van een vrouw is langdurig. Aan de andere kant, mannen hebben het met andere dingen dan weer beter. Ik weet niet. Volgende leven liever weer met een slurfje geboren worden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loopt jouw horloge 10 minuten voor?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus? Ergens op de wereld is het al 2 uur geweest
In Brabant noemen we dat een slet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft ze alweer een fokker wil ze nog steeds aandacht en opties van anderen hier heecht walgelijk gedrag.
Server onvindbaarquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee inderdaad
[..]
http://www.postorderbride.ru/opsonisatie
Mag ik dan geen aandacht ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft ze alweer een fokker wil ze nog steeds aandacht en opties van anderen hier heecht walgelijk gedrag.
Vrouwen kunnen ook gewoon staand plassen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou olifantje doen en staand pissen als ik man was voor 1 dag
Olifantje doen, wat?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou olifantje doen en staand pissen als ik man was voor 1 dag
neequote:
Als je dit gelooft spoor je niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik moet geloven dat je een enkelband hebt
In Groningen ook hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |