Gaat nog oplopen denk ik. Zitten nog tientallen (zwaar)gewonden in de trein.quote:
ja ik zie het idd, treinen zouden allebei helemaal vol zitten rond die tijdquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat nog oplopen denk ik. Zitten nog tientallen (zwaar)gewonden in de trein.
Haha so funny rlyquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo begin ik vaak mijn telefoongesprek.
Hallo Matt Damon.
haha okquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoe voelt het nou? Al een dag 30 zijn.
Ach als Noel het niet is, is het wel een andere fokkerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje Noel hitsig maken, de slet
Ha Ha Haquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noel is er niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
En met wie ben jij?quote:
Wrm zo doen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach als Noel het niet is, is het wel een andere fokker
meisjes plagen kusjes vragen toch al hoef ik geen kusjes verder.quote:
Ben wel wat gewend van paardrijden eb heb een uitstekende conditie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je gaat het in je dijen voelen. Rustag opbouwen.
dst lijkt me echt kut jaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
Maarja heb je als je boven de verdieping van je ex woont dan komt die vriend je ex technisch gezien eerder tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |