Het kan nog erger. Er is een plek in België waar men Duits spreekt. Ligt tussen Luxemburg en Belgisch Limburg in.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh naja wij noemden het een olifantje
Gisteren nog gedaan. Kreeg er wel blije blikken van.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
wrm zou je dat willen, is geen lol aanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil die mensen graag condoleren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Er is een plek in België waar men Duits spreekt. Ligt tussen Luxemburg en Belgisch Limburg in.
doe zelf normaalquote:
Doe zelf normaal.quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm zou je dat willen, is geen lol aan
en zosk kan zoiets niet eens dus ook nog brij kwetsend
Pech dan. Ik zeg het ook niet via DM.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer. Had het graag gehoord van je.
Zeg dan gewoon niks.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Pech dan. Ik zeg het ook niet via DM.
Ga jij anders ff lekker terug je bed in en vraag of de bezorger het op bed wil brengen.quote:
dit jaquote:
Is voor nerds only dat Linux. Werk er dus al jaren mee.quote:
Jij wordt graag onder gepist?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zullen we als mannen onder elkaar even samen olifanten?
Ja, ik ken Linux. Maak er alleen geen gebruik van.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is voor nerds only dat Linux. Werk er dus al jaren mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |