Dat is morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe was de controle in het ZKH, Frozen?
Leuk pukkeltje vlak voor finish, hopelijk trekken ze daar doorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooie etappe weer vandaag. TDF
Ah oke, dacht vandaag.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is morgen
[..]
Leuk pukkeltje vlak voor finish, hopelijk trekken ze daar door
Al vind ik het maar saai tot nu toe, tdfquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oke, dacht vandaag.
Zeker weten.
Wel fijn dat de tourwinnaar nog niet beslist is in de 1e week. Dat was afgelopen jaren wel anders. Ligt nu nog best open. Al weten we waarschijnlijk dat de gele trui drager alsnog over 2 weken in het geel staat, maar goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al vind ik het maar saai tot nu toe, tdf
Quintana is normaal gesproken beter in derde week, dus ja hopelijk doet hij dan eindelijk wat. Echt een laffe rennerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel fijn dat de tourwinnaar nog niet beslist is in de 1e week. Dat was afgelopen jaren wel anders. Ligt nu nog best open. Al weten we waarschijnlijk dat de gele trui drager alsnog over 2 weken in het geel staat, maar goed.
Hoop het.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Quintana is normaal gesproken beter in derde week, dus ja hopelijk doet hij dan eindelijk wat. Echt een laffe renner
huehuheuheuquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je btw wel eens echt zoiets gegeten
Inb4 pussy ja
Nee en nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je btw wel eens echt zoiets gegeten
Inb4 pussy ja
Maar dat klopt ook gewoon dus geen goed begin van een rel.quote:
Ik mag jou gewoon hoor maar sorry dat ik het niet op kusjekroelmanier toon ;squote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dat klopt ook gewoon dus geen goed begin van een rel.
Opso deelt die mening vast en zeker.
Oh jammer, wilde graag haatseks.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mag jou gewoon hoor maar sorry dat ik het niet op kusjekroelmanier toon ;s
Vanmorgen gedouchet, geschoren en zelfs een overhemd gestreken. Wat praat je?quote:
Nee Mortaxx is bottom, wil zelf graag een keer bottom zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij mortaxx wezen
Misschien wil crip je wel peggenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee Mortaxx is bottom, wil zelf graag een keer bottom zijn.
Nou dan niet he gofferdommequote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips maar ik wil hier geen gebruik van maken.
Denk niet dat crip jou wil peggenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Goeie sig dit. Je hebt het alleen niet tegen mij.
Goed idee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:35 schreef madeliefff het volgende:
zal ik ook gaan vloggen jongens? wie weet word ik nog rijk ahaha
wat is de krant hier achterlijkquote:een grijnzende paarse eekhoorn die zich voorstelt als Rattata
ja ik zal kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:35 schreef madeliefff het volgende:
zal ik ook gaan vloggen jongens? wie weet word ik nog rijk ahaha
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja ik zal kijken
Wil ook wel xtje meedoen met je vlog hoor voor die extra views![]()
Ze heeft het er ook maar druk mee dat soort dingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk niet dat crip jou wil peggen
quote:Zoals Pidgey, de obese kanarie die zich bij de achterdeur van de redactie in ledigheid ophoudt.
Pff sorry.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:39 schreef Zosk het volgende:
Zal nog eens aanbieden om iemand te troosten hier.
ik ben absoluut geen bottomquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee Mortaxx is bottom, wil zelf graag een keer bottom zijn.
Maar zuurstof in lucht wel! Nitrogen! Oxygen everywhere!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Typisch. Zelfs de kat wil niet bij mij zijn.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja ik zal kijken
Wil ook wel xtje meedoen met je vlog hoor voor die extra views![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Typisch. Zelfs de kat wil niet bij mij zijn.
Dit helpt wel denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar zuurstof in lucht wel! Nitrogen! Oxygen everywhere!
Is het een pokemon?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Er vliegt hier een beest zo groot als Zosks dick
Doe normaal.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Er vliegt hier een beest zo groot als Zosks dick
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips maar ik wil hier geen gebruik van maken.
Opso? Ja inderdaad vind ik ook al erg genoeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Vind dit al erg genoeg.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee maar ik wil jigglypuff
[..]
Never
Ze is wel oke.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Opso? Ja inderdaad vind ik ook al erg genoeg.
Toen hij echt bewust er van werd dat jij bezet bent kwam die niet meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:33 schreef madeliefff het volgende:
ik heb mijn fan ck lang niet gezien btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |