Dat is morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe was de controle in het ZKH, Frozen?
Leuk pukkeltje vlak voor finish, hopelijk trekken ze daar doorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooie etappe weer vandaag. TDF
Ah oke, dacht vandaag.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is morgen
[..]
Leuk pukkeltje vlak voor finish, hopelijk trekken ze daar door
Al vind ik het maar saai tot nu toe, tdfquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oke, dacht vandaag.
Zeker weten.
Wel fijn dat de tourwinnaar nog niet beslist is in de 1e week. Dat was afgelopen jaren wel anders. Ligt nu nog best open. Al weten we waarschijnlijk dat de gele trui drager alsnog over 2 weken in het geel staat, maar goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al vind ik het maar saai tot nu toe, tdf
Quintana is normaal gesproken beter in derde week, dus ja hopelijk doet hij dan eindelijk wat. Echt een laffe rennerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel fijn dat de tourwinnaar nog niet beslist is in de 1e week. Dat was afgelopen jaren wel anders. Ligt nu nog best open. Al weten we waarschijnlijk dat de gele trui drager alsnog over 2 weken in het geel staat, maar goed.
Hoop het.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Quintana is normaal gesproken beter in derde week, dus ja hopelijk doet hij dan eindelijk wat. Echt een laffe renner
huehuheuheuquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je btw wel eens echt zoiets gegeten
Inb4 pussy ja
Nee en nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je btw wel eens echt zoiets gegeten
Inb4 pussy ja
Maar dat klopt ook gewoon dus geen goed begin van een rel.quote:
Ik mag jou gewoon hoor maar sorry dat ik het niet op kusjekroelmanier toon ;squote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dat klopt ook gewoon dus geen goed begin van een rel.
Opso deelt die mening vast en zeker.
Oh jammer, wilde graag haatseks.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mag jou gewoon hoor maar sorry dat ik het niet op kusjekroelmanier toon ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |