Jij. Heb je eindelijk kans op een TT verzinnen.... manmanmanquote:
Heb jij die link nog naar dat topic met al die pics van haar en die teksten erbij?quote:
Kan wel even zoeken maar heb ik niet bij de hand, heet geen Chai.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij die link nog naar dat topic met al die pics van haar en die teksten erbij?
Hoeft niet altijd over mezelf te gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij. Heb je eindelijk kans op een TT verzinnen.... manmanman
ONZ / dWc_RuffRyders pareltjesquote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij die link nog naar dat topic met al die pics van haar en die teksten erbij?
Wel vaker hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er gaat iets mis. Jij bent er op dinsdag.
ach jaquote:
2 seconden googlenquote:
Deze gaat toch ook over jezelf?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd over mezelf te gaan.
Jammer. Hard om moeten lachenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan wel even zoeken maar heb ik niet bij de hand, heet geen Chai.
Niet bepaald.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze gaat toch ook over jezelf?
[..]
Jammer. Hard om moeten lachen
geen ideequote:
Haha nicequote:
Wilde mezelf een tijdje aanwennen om die te gaan gebruiken ipv google, maar naar google gaan om iets te zoeken is te erg een automatisme gewordenquote:
Vaseline_quote:
Ik begrijp dat wel, automatisme is vervelend.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wilde mezelf een tijdje aanwennen om die te gaan gebruiken ipv google, maar naar google gaan om iets te zoeken is te erg een automatisme geworden
Ja, zit al te browsenquote:
Oh.quote:
Toffe meidquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een goed topic.
Hee kijk nou, hij is van mijn hand.
Toen was ik ook al een echte heer.quote:
Ja.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen was ik ook al een echte heer.
[..]
Ja.
terwijl je toch al 9 jaar account hebtquote:
Klopt. Post pas sinds denk eind 2013 echt actief. Daarvoor nauwelijks.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
terwijl je toch al 9 jaar account hebt
ja, jammer dat het niveau afgegleden is naar kleuters met de dood bedreigen en dode oma's opgraven om te verkrachtenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
Zitten wel echt hele goeie tussen. Die dwc ging ook maar door![]()
aighttquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Post pas sinds denk eind 2013 echt actief. Daarvoor nauwelijks.
Dat niveau had hij altijd al hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, jammer dat het niveau afgegleden is naar kleuters met de dood bedreigen en dode oma's opgraven om te verkrachten
Als we Remqo nou zo'n paint van jou laten maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, jammer dat het niveau afgegleden is naar kleuters met de dood bedreigen en dode oma's opgraven om te verkrachten
ohquote:
heh?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Als we Remqo nou zo'n paint van jou laten maken.
nee, dat hoeft niequote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan vormt die de basis voor zo'n topic als dat, maar dan met grappen over jou.
aw hoezo niequote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kon er wel vaak om lachen maar hij niet echt om mij.
Nooit van die muziek gehouden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:09 schreef deadprez het volgende:
Zanger Slipknot slaat telefoon uit hand fanwat een droeftoeter die zanger
wist nie dat die aidsband nog bestond
nee same herequote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit van die muziek gehouden.
mweh niet echt kut ofzo, maar niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat weinigen hier dit nummer leuk vinden, maar blijf hem baas vinden
Snap ik, is ook wel apart nummer.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh niet echt kut ofzo, maar niet echt mijn ding
ligt eraan wat voor muziekquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik, is ook wel apart nummer.
Hou je wel van oude muziek? 70's/80's enzo.
Ja god daar vraag je me wat. Mijn smaak is heel breed wel. Uhm, rock?quote:
ja classic rock vind ik vaak wel chillquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja god daar vraag je me wat. Mijn smaak is heel breed wel. Uhm, rock?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja classic rock vind ik vaak wel chill
Aah nee, dat vind ik nietsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:17 schreef deadprez het volgende:
en van die jaren 80 glam metal shit als motley crue bijvoorbeeld ook wel
heheh ieder z'n dingquote:
maar het is wel leuk om te kankeren op kutmuziek ;squote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over een ieders muzieksmaak mag ook eigenlijk geen discussie bestaan, vind ik.
hahah jaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar het is wel leuk om te kankeren op kutmuziek ;s
Ik luister mr polskaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ja bazennummerquote:
zeker die nieuwe aids van hemquote:
Alleen die solo aan het eind is baas, voor de rest vind ik het nogal een flutnummer en ditto band eigenlijkquote:
quote:
Dat mag.....quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Alleen die solo aan het eind is baas, voor de rest vind ik het nogal een flutnummer en ditto band eigenlijk
Haha oke, dit kan er nog mee door.quote:
ja bahquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet
Bazooka, 's ochtends altijd. Anders kan ik niet wakker worden.
Luister 'm net weer, maar zelfs die doet me niets meerquote:
ewaquote:
Heheh truequote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja je wordt er wel goed wakker van want je gaat je eraan ergeren
Vind hem alleen vrij lang duren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Luister 'm net weer, maar zelfs die doet me niets meerEerste keer dat ik 'm hoorde was het wel kippenvel-galore
quote:
gadverdammequote:
quote:
Oh lange nummers vind ik dan wel weer tofquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind hem alleen vrij lang duren.
Er ist der kunstlerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:27 schreef deadprez het volgende:
hier laten we beetje faberyayo luisteren
quote:
hahahaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
lakens al verschoond?quote:
ja tis hier de laatste tijd 90% van de tijd compleet doodquote:
Ik las huisquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:45 schreef madeliefff het volgende:
vandaag kijken voor nieuwe muis, mijn huidige klikt de ene keer dubbel en de andere keer moet ik tig keer klikken voordat hij wat doet
Klopt ben voor de verandering weer iets nuttigs aan het doen overdag.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja tis hier de laatste tijd 90% van de tijd compleet dood
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat moeten we niet willen met zn allenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt ben voor de verandering weer iets nuttigs aan het doen overdag.
Hoi madeliefff heb je alweer schimmel op je achterbank?quote:
Begrijpelijk, ben wel toegevoegde waarde hier al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat moeten we niet willen met zn allen
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi madeliefff heb je alweer schimmel op je achterbank?
nee, hoezoooo?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi madeliefff heb je alweer schimmel op je achterbank?
Omdat je vocht bleef houden in je waggie toch? en je had het tijdje terug schoon laten maken door je mannetje.quote:
Dit klinkt echt zo raar.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat je vocht bleef houden in je waggie toch? en je had het tijdje terug schoon laten maken door je mannetje.
t kwam doordat hij een paar maanden stil had gestaan dan ontstaat dat snel door vocht. nu staat ie niet meer stil dus geen last meer vanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat je vocht bleef houden in je waggie toch? en je had het tijdje terug schoon laten maken door je mannetje.
Echt niet mijn bedoeling.quote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
t kwam doordat hij een paar maanden stil had gestaan dan ontstaat dat snel door vocht. nu staat ie niet meer stil dus geen last meer van
In de lengte is het triest maar 7 cm breed is raar. 7 cm omtrek is ook om te janken overigens.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
in de lengte is t anders ook niet echt gemiddeld
Ergo: Je bent om te jankenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
In de lengte is het triest maar 7 cm breed is raar. 7 cm omtrek is ook om te janken overigens.
Echt bizar idd dat het aldoor weer uitmond op jouw penis.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt bizar idd dat het aldoor weer uitmond op jouw penis.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:04 schreef deadprez het volgende:
Mega-GTA V mod heeft releasedatumwat een onzin dit
vieze graphicshoertjes
Hoop het voor hem.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tis een negro dus ik denk wel ietsjes groter
quote:
Dat is morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe was de controle in het ZKH, Frozen?
Leuk pukkeltje vlak voor finish, hopelijk trekken ze daar doorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooie etappe weer vandaag. TDF
Ah oke, dacht vandaag.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is morgen
[..]
Leuk pukkeltje vlak voor finish, hopelijk trekken ze daar door
Al vind ik het maar saai tot nu toe, tdfquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oke, dacht vandaag.
Zeker weten.
Wel fijn dat de tourwinnaar nog niet beslist is in de 1e week. Dat was afgelopen jaren wel anders. Ligt nu nog best open. Al weten we waarschijnlijk dat de gele trui drager alsnog over 2 weken in het geel staat, maar goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al vind ik het maar saai tot nu toe, tdf
Quintana is normaal gesproken beter in derde week, dus ja hopelijk doet hij dan eindelijk wat. Echt een laffe rennerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel fijn dat de tourwinnaar nog niet beslist is in de 1e week. Dat was afgelopen jaren wel anders. Ligt nu nog best open. Al weten we waarschijnlijk dat de gele trui drager alsnog over 2 weken in het geel staat, maar goed.
Hoop het.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Quintana is normaal gesproken beter in derde week, dus ja hopelijk doet hij dan eindelijk wat. Echt een laffe renner
huehuheuheuquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je btw wel eens echt zoiets gegeten
Inb4 pussy ja
Nee en nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je btw wel eens echt zoiets gegeten
Inb4 pussy ja
Maar dat klopt ook gewoon dus geen goed begin van een rel.quote:
Ik mag jou gewoon hoor maar sorry dat ik het niet op kusjekroelmanier toon ;squote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dat klopt ook gewoon dus geen goed begin van een rel.
Opso deelt die mening vast en zeker.
Oh jammer, wilde graag haatseks.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mag jou gewoon hoor maar sorry dat ik het niet op kusjekroelmanier toon ;s
Vanmorgen gedouchet, geschoren en zelfs een overhemd gestreken. Wat praat je?quote:
Nee Mortaxx is bottom, wil zelf graag een keer bottom zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij mortaxx wezen
Misschien wil crip je wel peggenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee Mortaxx is bottom, wil zelf graag een keer bottom zijn.
Nou dan niet he gofferdommequote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips maar ik wil hier geen gebruik van maken.
Denk niet dat crip jou wil peggenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Goeie sig dit. Je hebt het alleen niet tegen mij.
Goed idee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:35 schreef madeliefff het volgende:
zal ik ook gaan vloggen jongens? wie weet word ik nog rijk ahaha
wat is de krant hier achterlijkquote:een grijnzende paarse eekhoorn die zich voorstelt als Rattata
ja ik zal kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:35 schreef madeliefff het volgende:
zal ik ook gaan vloggen jongens? wie weet word ik nog rijk ahaha
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja ik zal kijken
Wil ook wel xtje meedoen met je vlog hoor voor die extra views![]()
Ze heeft het er ook maar druk mee dat soort dingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk niet dat crip jou wil peggen
quote:Zoals Pidgey, de obese kanarie die zich bij de achterdeur van de redactie in ledigheid ophoudt.
Pff sorry.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:39 schreef Zosk het volgende:
Zal nog eens aanbieden om iemand te troosten hier.
ik ben absoluut geen bottomquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee Mortaxx is bottom, wil zelf graag een keer bottom zijn.
Maar zuurstof in lucht wel! Nitrogen! Oxygen everywhere!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Typisch. Zelfs de kat wil niet bij mij zijn.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja ik zal kijken
Wil ook wel xtje meedoen met je vlog hoor voor die extra views![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Typisch. Zelfs de kat wil niet bij mij zijn.
Dit helpt wel denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar zuurstof in lucht wel! Nitrogen! Oxygen everywhere!
Is het een pokemon?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Er vliegt hier een beest zo groot als Zosks dick
Doe normaal.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Er vliegt hier een beest zo groot als Zosks dick
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips maar ik wil hier geen gebruik van maken.
Opso? Ja inderdaad vind ik ook al erg genoeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Vind dit al erg genoeg.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee maar ik wil jigglypuff
[..]
Never
Ze is wel oke.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Opso? Ja inderdaad vind ik ook al erg genoeg.
Toen hij echt bewust er van werd dat jij bezet bent kwam die niet meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:33 schreef madeliefff het volgende:
ik heb mijn fan ck lang niet gezien btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |