Jij. Heb je eindelijk kans op een TT verzinnen.... manmanmanquote:
Heb jij die link nog naar dat topic met al die pics van haar en die teksten erbij?quote:
Kan wel even zoeken maar heb ik niet bij de hand, heet geen Chai.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij die link nog naar dat topic met al die pics van haar en die teksten erbij?
Hoeft niet altijd over mezelf te gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij. Heb je eindelijk kans op een TT verzinnen.... manmanman
ONZ / dWc_RuffRyders pareltjesquote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij die link nog naar dat topic met al die pics van haar en die teksten erbij?
Wel vaker hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er gaat iets mis. Jij bent er op dinsdag.
ach jaquote:
2 seconden googlenquote:
Deze gaat toch ook over jezelf?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd over mezelf te gaan.
Jammer. Hard om moeten lachenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan wel even zoeken maar heb ik niet bij de hand, heet geen Chai.
Niet bepaald.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze gaat toch ook over jezelf?
[..]
Jammer. Hard om moeten lachen
geen ideequote:
Haha nicequote:
Wilde mezelf een tijdje aanwennen om die te gaan gebruiken ipv google, maar naar google gaan om iets te zoeken is te erg een automatisme gewordenquote:
Vaseline_quote:
Ik begrijp dat wel, automatisme is vervelend.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wilde mezelf een tijdje aanwennen om die te gaan gebruiken ipv google, maar naar google gaan om iets te zoeken is te erg een automatisme geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |