Okequote:
heb gewoon moedergevoelens voor jequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
is niet nodig gast
nee gwn echt letterlijk tot eergister amper iets anders gedaan dan gamen
ik zou iets leuks als gamen nooit vervloeken met zo'n woordquote:
Zoals zowat iedereen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat hij als een perv op haar tieten zat te geilen
Ik val niet eens op dikke tetten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat hij als een perv op haar tieten zat te geilen
Wat was er dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik val niet eens op dikke tetten.
zou ik ook zeggen als ik afgewezen werdquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik val niet eens op dikke tetten.
ik screencap alleen haar tieten en zet die elke avond in een slideshow terwijl ik naar klassieke muziek luisterquote:
Ja maar de rest is geen pedo snap jequote:
Nooit heeft iemand zoiets romantisch voor mij gedaanquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik screencap alleen haar tieten en zet die elke avond in een slideshow terwijl ik naar klassieke muziek luister
Ah, ok.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar de rest is geen pedo snap je
Ja, dat ken ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken je het fenomeen peggen?
Wil je een TR ja? Je maakt mij uit voor pedo he?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar de rest is geen pedo snap je
Hehe, even proberen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je mycroft op peggen, kurovski en crip kom je al een eind
goed maaatjequote:
Doe niet alsof je fucking onschuldig bent, vanochtend liep je nog te geinen over jonge meisjes in je koffer. Hypocriete zakquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wil je een TR ja? Je maakt mij uit voor pedo he?
flikker zelf opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |