gewoon educated guessquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kan mij niet vertellen wat mij wel of niet interesseert
Jij hebt het een en ander zeer vrijelijk geïnterpreteerd denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet nodig, maar het is me gevraagd omdat mensen hebben geklaagd. Vervolgens gaan ze er zelf doodleuk mee verder.
Wat was er aan de hand dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt het een en ander zeer vrijelijk geïnterpreteerd denk ik.
Oh oké sryquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hallo bans mogen niet worden besproken ben niet gek
is niet nodig gastquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]![]()
![]()
was evengoed ook beetje bezorgd
was je gewoon op vakantie?
Oh ik zei hier nog: Die is zijn chick aandacht aan het geven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
is niet nodig gast
nee gwn echt letterlijk tot eergister amper iets anders gedaan dan gamen
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet nodig, maar het is me gevraagd omdat mensen hebben geklaagd. Vervolgens gaan ze er zelf doodleuk mee verder.
die heb ik nauwelijks gezienquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik zei hier nog: Die is zijn chick aandacht aan het geven.
welke game?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
is niet nodig gast
nee gwn echt letterlijk tot eergister amper iets anders gedaan dan gamen
Je bedoelt het game-werk?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
die heb ik nauwelijks gezien
40-urige werkweek is een bitch
Omdat hij als een perv op haar tieten zat te geilenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
crip had wel een mail gestuurd over niels toch
maakt niet uit, interesse is interessequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
interesse is altijd geveinsd
Ohquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
die heb ik nauwelijks gezien
40-urige werkweek is een bitch
ja moest van srs werken alles gemistquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja let dan een keer op ofzo
wie nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat hij als een perv op haar tieten zat te geilen
nee, net zoals feiten zijn feiten niet juist isquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt niet uit, interesse is interesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |