quote:
Je interpreteert het verkeerd :squote:Op maandag 8 augustus 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar vind ik hoeren die betalen ;s
groningenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar vind ik hoeren die betalen ;s
nee helemaal niet het is dat ik geen zin heb om het te melden hoor maar anders!!1quote:
/carequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
wil even mededelen dat gewaardeerde user Vanillekwark al 2 maanden niet gesignaleerd is
Mes in m'n hartquote:
#BringbackVKquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
wil even mededelen dat gewaardeerde user Vanillekwark al 2 maanden niet gesignaleerd is
Wow en toch doorgaan nadat je dm hebt gehad he.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee helemaal niet het is dat ik geen zin heb om het te melden hoor maar anders!!1
Houd je tyfusbek gewoon tegen me.quote:
Oh, okéquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:33 schreef Der_Mann het volgende:
is er eens een verhuurder die geen huisjesmelker is ga je hem demoniseren ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker studentjes uitmelken
Gaan we weer...quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd over hoeren Niels.
is beter zoquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je tyfusbek gewoon tegen me.
Ja, excuses ik las het verkeerd dit keer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaan we weer...
Ik doelde hier op:
Artikel 730
Indien de zee-arbeidsovereenkomst is aangegaan bij de reis en de reis door toedoen van de scheepsbeheerder niet aanvangt of, nadat zij is aangevangen, wordt gestaakt, eindigt de zee-arbeidsovereenkomst. De zeevarende heeft in die gevallen recht op schadevergoeding gelijk aan het bedrag van het voor de reis vastgestelde loon.
Had ik in mei mee te maken. Opdracht was eerst uitgesteld en een week later zoiets geannulleerd.
Ze wilden eerst niet betalen, maar heb ze er even op gewezen dat het contract is getekend en dat Nederlandse wetgeving van toepassing is.
Ze hebben dus betaald.
vraag me wel af over welke drie users dat nou gaatquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow en toch doorgaan nadat je dm hebt gehad he.
welquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
is er eens een verhuurder die geen huisjesmelker is ga je hem demoniseren ;s
Ophoerenquote:
oh okequote:
Chai en Crip sowiesoquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag me wel af over welke drie users dat nou gaat
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar bob denkt ook dat hij gefilmd wordt door nanobots door krakers die het op een geheime site uploaden
Nee, dit keer eens nietquote:
haha wie?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
beetje rare afspraak trouwens om elkaar wat te negeren op een forum ofzo
Ik ook wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag me wel af over welke drie users dat nou gaat
onverdiende?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien willoow ook door haar onverdiende ban laatst
Waarom had ze ban ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien willoow ook door haar onverdiende ban laatst
Ik vind dat ook niet nodig, maar het is me gevraagd omdat mensen hebben geklaagd. Vervolgens gaan ze er zelf doodleuk mee verder.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
beetje rare afspraak trouwens om elkaar wat te negeren op een forum ofzo
wat interesseert jou datquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je gaat nu ook tegen vrouwelijke users, wat is er aan de hand
klopt, net als dat ze doorgaat met hoor sletterige aandachtshoerderijquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet nodig, maar het is me gevraagd omdat mensen hebben gejankt. Vervolgens gaan ze er zelf doodleuk mee verder.
Maar jij ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet nodig, maar het is me gevraagd omdat mensen hebben gejankt. Vervolgens gaan ze er zelf doodleuk mee verder.
jij kan mij niet vertellen wat mij wel of niet interesseertquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat interesseert jou dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |