Heb de quote even teruggezet voor jequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Raakte jij jezelf maar eens kwijt in een weeshuis
denk het niet, dan zouden ze het wel uitzenden tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Meer dan naar het merendeel van de OS sporten die ze wel laten zien.
ik doe altijd aardig tegen iedereenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik heb het geprobeerd maar kreeg alleen maar messen in m'n rug en hart dus fuck jullie
Roeien is vast populairquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
drm is het er ook op jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
van uitstel komt afstelquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat mag als ik het voor 24:00 ook echt heb gedaan.
Ja en waar was je afgelopen tijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe altijd aardig tegen iedereen
gewoon tijdens de lasagne, je hebt 2 handen gekregenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was sowieso niet van plan nu te doen, na de lasagne.
afstel beste stelquote:
Ja is wel spannend of er nog een lijk of bankje in het water drijft waardoor ze onverhoopt crashen.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon tijdens de lasagne, je hebt 2 handen gekregen
aardig doen in overwatchquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en waar was je afgelopen tijd
Zou het tenminste wel klaar zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja is wel spannend of er nog een lijk of bankje in het water drijft waardoor ze onverhoopt crashen.
Heb ik niks aanquote:
waar vind ik hoeren die betalen ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd over hoeren Niels.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar vind ik hoeren die betalen ;s
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |